اعلام قیمت نیسان روگ اسپورت ۲۰۱۷

«روگ اسپورت» که در بازارهای دیگر با نام قشقایی شناخته می‌شود، یک کراس‌اور با ابعاد کوچکتر است که در سطحی پایین‌تر از مدل استاندارد «روگ» قرار می‌گیرد و مطابق اطلاعات جدید نیسان، در مدل ۲۰۱۷، حداقل قیمتی برابر ۲۲ هزار و ۳۸۰ دلار خواهد داشت؛ یعنی ۲۳۸۰ دلار  کمتر از مدل پایه نیسان روگ ۲۰۱۷.

اعلام قیمت نیسان روگ اسپورت 2017

«روگ اسپورت» که در بازارهای دیگر با نام قشقایی شناخته می‌شود، یک کراس‌اور با ابعاد کوچکتر است که در سطحی پایین‌تر از مدل استاندارد «روگ» قرار می‌گیرد و مطابق اطلاعات جدید نیسان، در مدل 2017، حداقل قیمتی برابر 22 هزار و 380 دلار خواهد داشت؛ یعنی 2380 دلار  کمتر از مدل پایه نیسان روگ 2017.


همان‌طور که قبلاً نیز در خبرها آمده بود، طول نیسان روگ اسپورت حدود یک فوت (30 سانتی‌متر) از مدل استاندارد روگ کمتر و در همین حال، فاصله محوری‌اش به اندازه 58 میلی‌متر نسبت به آن کوتاه‌تر است. روگ اسپورت برخلاف هم‌خانواده با جثه بزرگترش، آپشن ردیف سوم صندلی‌ها را ندارد و تمام مدل‌های آن از یک پیشرانه 2 لیتری I-4 با قدرت 141 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 199 نیوتن‌متر استفاده می‌کنند. برای انتقال قدرت نیز از یک گیربکس «اکسترونیک CVT» با حالت رانندگی «اکو» کمک گرفته می‌شود. همچنین تمام مدل‌ها به صورت استاندارد، به فرم دیفرانسیل جلو هستند و این در حالی است که امکان انتخاب یک سیستم تمام‌چرخ محرک با هزینه اضافی 1350 دلار وجود دارد. سه سطح تریم برای روگ اسپورت درنظر گرفته شده است؛ علاوه بر تریم پایه، روگ اسپورت SV با قیمت 23980 دلار و مدل SL با قیمت 27030 دلار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.


در نیسان روگ اسپورت 2017، مجموعه ایمنی نیسان موسوم به سپر ایمنی (Safety Shield) ارائه می‌شود؛ مجموعه‌ای شامل تجهیزاتی مانند سیستم ترمز اضطراری در جلو با قابلیت تشخیص عابران پیاده، هشدار نقطه کور، هشدار ترافیک پشت‌سر و هشدار انحراف از حرکت بین‌خطوط . صندلی‌های چرمی با گرم‌کن صندلی در جلو، رادیوی ماهواره‌ای SiriusXM، NissanConnect با نمایشگر لمسی 7 اینچی و سیستم ناوبری، یک دوربین نمای عقب، مانیتور پیرامونی نیسان، کروز کنترل انطباقی و سیستم تنظیم فضای صندوق عقب نیسان موسوم به Divide-N-Hide، از جمله گزینه‌های دیگری هستند که در روگ اسپورت به مشتریان پیشنهاد می‌شوند.


نیسان روگ اسپورت مدل 2017 قرار است که ماه آینده سال جاری میلادی به بازار وارد شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان