انواع شیرآلات کم مصرف برای طراحی داخلی خانه!

تجهیزات سرویس بهداشتی: نصب شیرآلات جدید چگونه باعث کاهش مصرف آب می شود؟ با کاهش منابع آبی امروزه موضوع مهم در تمامی کشور و حتی می توان گفت در سراسر جهان معضل کمبود آب و کاهش مصرف آب در فعالیت های روزمره است. شیرآلات بهداشتی راسان با تولید محصولات کاهنده مصرف آب، در این مورد توضیحات مهمی را بیان می کند:

تجهیزات سرویس بهداشتی: نصب شیرآلات جدید چگونه باعث کاهش مصرف آب می شود؟ با کاهش منابع آبی امروزه موضوع مهم در تمامی کشور و حتی می توان گفت در سراسر جهان معضل کمبود آب و کاهش مصرف آب در فعالیت های روزمره است. شیرآلات بهداشتی راسان با تولید محصولات کاهنده مصرف آب، در این مورد توضیحات مهمی را بیان می کند:

صنعت شیرآلات امروزه نسبت به گذشته پیشرفت های قابل توجهی کرده است؛ به این ترتیب که شیرآلات فعلی موجود در بازار با توجه به شکل ظاهری آنها، کارایی، فناوری ساخت و تمامی فاکتور های در نظر گرفته شده برای ساخت این شیرآلات جدید، با شیرآلات قدیمی که در چندین سال پیش برای مصارف خانگی، ساختمانی و ... مورد استفاده قرار می گرفت قابل مقایسه نیستند. از این رو می توان پیش بینی کرد که در سالهای آینده نیز همچنان بتوان با بهره گیری از فناوری های نوین و روز دنیا شیرآلات نوین و کارآمدی را ایجاد کرد که در زندگی روزمره افراد، نقش تاثیر گذاری را در حوزه سلامت، بهداشت و مصرف آب ایفا کند.

 آفتابه‏ اهرمی ‏لوتوس‏ ‏مشکی‏ راسان

شیر آفتابه‏ اهرمی ‏لوتوس‏ ‏مشکی‏ راسان

177000تومان

کارشناسان و متخصصان و تولید کنندگان شیرآلات بهداشتی راسان همواره در تلاشند که با رعایت استانداردها و ترکیب فناوری با استانداردهای ساخت شیرآلات، محصولاتی را تولید کنند که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا و مشتری پسند، بتواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، در کاهش مصرف آب و صرفه جویی در مصرف آب در نقش داشته باشد. صرفه جویی 50% در مصرف آب با استفاده از انواع جدید شیرآلات بهداشتی و شیرآلات ساختمانی صورت می گیرد.

شیرآلات کم مصرف در مصارف خانگی

یکی از بخش های عمده ای که باعث مصرف بی رویه آب می شود، بخش مصارف ساختمانی می باشد. باید توجه داشت که در مصارف خانگی عوامل فرهنگی و عادت های نادرست بیشترین تأثیر را در مصرف بالای آب دارند‌. گرچه مناسب نبودن تجهیزات خانگی و لوله کشی‌های فرسوده و غیر اصولی که در بسیاری از موارد پس از مدتی باعث نشتی آب می‌شوند‌، خود مزیدی بر علت مصرف بالای آب در مصارف خانگی است‌. بنابراین استفاده از شیر آب کم مصرف می توانند در کاهش و بهینه ‌سازی مصرف آب خانگی تأثیر بسزایی داشته باشند‌.

شیرسینک‏ اهرمی ‏لوتوس‏ ‏سفید‏ راسان

شیرسینک‏ اهرمی ‏لوتوس‏ ‏سفید‏ راسان

209000تومان
شیرسینک‏ اهرمی سارینا زرین راسان

شیرسینک‏ اهرمی سارینا زرین راسان

368000تومان
تصویر شیر‏آفتابه‏ اهرمی ‏پاپیون‏ راسان

شیر‏آفتابه‏ اهرمی ‏پاپیون‏ راسان

115000تومان

کاربرد شیر‌آلات اهرمی در صرفه جویی مصرف آب

شیرآلات اهرمی به مقدار قابل توجهی قادر به کاهش مصرف آب هستند، چرا که در  دو محوره تنظیم دمای آب باعث اتلاف آب می‌شود و پس از هر بار وصل مجدد جریان، این تنظیم بایستی انجام گیرد ولی در صورت استفاده از شیرآلات اهرمی تنها یک بار نیاز به تنظیم دمای آب است‌. استفاده از شیرآلات اهرمی تا 50% از میزان مصرف آب را کاهش می دهد.

فلاش تانک‌های کم مصرف

فلاش تانک های دو مرحله‌ای می‌توانند تا 20% در مصرف آب خانگی صرفه جویی داشته باشند‌. هم اکنون فلاش تانک هایی از این نوع با مصرف 3 تا 6 لیتری مصرف آب را تا 75% کاهش می دهند‌. عملکرد این فلاش تانک‌ها به این صورت است که تحت فشار، آب ورودی را متراکم کرده و پس از پر شدن تا یکسان شدن فشار هوا و آب ادامه خواهد یافت و در هنگام مصرف هوای متراکم شده آب را با فشار به سمت خروجی هدایت می‌کند‌. لذا استفاده از فلاش تانک بر خلاف تصور بسیاری از افراد می تواند تا 20% مصرف آب را برای پاکیزگی محیط، کاهش دهد.

شیرسینک‏ اهرمی ‏لمسی‏ راسان

شیرسینک‏ اهرمی ‏لمسی‏ راسان

1600000تومان

شیرآلات هوشمند

در راستای صرفه جویی در مصرف آب از شیرآلات هوشمند چشمی که بر مبنای ارسال و دریافت نور مادون قرمز عمل می کنند و بدون تماس دست و تنها با قرار دادن دست مصرف‌کننده در میدان دید سنسور‌های مادون قرمز‌، شروع به کار می‌کنند می‌توان یاد کرد‌. شیرآلات بهداشتی راسان ذکر می کند که استفاده از شیرآلات لمسی و شیرآلات چشمی و به طور کلی شیرآلات هوشمند می تواند تا 70 درصد در صرفه جویی در مصرف آب تاثیر گذار باشد و تا 100 درصد باعث افزایش بهداشت و پاکیزگی فردی می‌شود‌.

استفاده از دوش‌های کم مصرف

حدود 30% از مصارف خانگی مربوط به مصرف آب توسط شیر حمام است‌. مقدار آب مصرفی در شیر دوش حمام بستگی به خصوصیات رفتاری فرد‌، شدت جریان و مدت زمان دوش گرفتن و تکرار آن دارد‌. افزایش مصرف آب در دوش آب به خاطر زیادتر بودن تواتر و مدت زمان بالای استفاده از آنها است‌. برای رفع این مشکل می‌توان از دوش‌های کم مصرف یا نصب محدودکننده‌های جریان در روی خط ورودی استفاده کرد‌. در بعضی از مدل‌های سردوش‌، جریان مصرفی تا حدود 11 لیتر در دقیقه کاهش پیدا می‌کند‌. این سردوش‌ها با اختلاط هوا و آب‌، شدت جریان بالایی ایجاد می‌کنند و با کاهش مصرف آب گرم باعث صرفه جویی زیادی در مقدار انرژی گرمایشی نیز می‌شوند‌.

‏شیرسینک‏ ‏ثابت‏ اهرمی مینیاتور راسان

‏شیرسینک‏ ‏ثابت‏ اهرمی مینیاتور راسان

174000تومان

تجهیزات کاهنده فشار و جریان آب در شیرآلات

شاید ساده‌ترین، اثر بخش‌ترین و کم هزینه‌ترین کار در راستای کاهش مصرف آب تعویض سرشیرها و مجهز نمودن شیرآلات به در‌فشان ‌های کاهنده مصرف است که در حال حاضر به وفور در بازار یافت می شود. این درفشان‌ها به ازای هر نفر (‌با فرض دو بار مصرف در روز‌) و هر مرتبه یک دقیقه مصرف آب را تا 50% کاهش می دهد. به جز موارد یادشده از تجهیزاتی همچون شیر آب پدالی که بیشتر در اماکن عمومی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد نیز می توان نام برد.

تصویر شیر‏آفتابه‏ اهرمی توسکا راسان

شیر‏آفتابه‏ اهرمی توسکا راسان

121000تومان
‏شیرسینک‏ اهرمی تندیس راسان

‏شیرسینک‏ اهرمی تندیس راسان

157700تومان
تصویر ‏روشویی‏ ‏بلند‏ اهرمی ‏دنیس‏ ‏طلایی‏ راسان

‏روشویی‏ ‏بلند‏ اهرمی ‏دنیس‏ ‏طلایی‏ راسان

395000تومان

با توجه به موارد گفته شده و نتایج تحلیل‌های کارشناسان می توان نتیجه گرفت که نصب شیرآلات و تجهیزات جدید موجب کاهش حدود 15 تا 50 درصدی در مصرف آب و به طور متوسط موجب کاهش مصرف آب خانگی به میزان 32% در مصارف شهری می شود.

برای داشتن اطلاعات تماس این گروه به پروفایل اهالی فن شیرآلات بهداشتی راسان در وبسایت چیدانه مراجعه کنید. می توانید از نمونه محصولات آنها هم بازدید نمایید.

منبع: شیرآلات راسان ؛ گردآوری در تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان