مردان ، زنان سفید را دوست دارند یا زنان سبزه؟

در حالی که برای زنان، مردان تیره پوست جذابیت بیشتری دارد، مردان از زنان با پوست سفید را بیشتر خوششان می آید! اما چرا؟!
براساس یک تحقیق علمی که در دانشگاه تورنتو انجام شده است، زنان مردان با پوست تیره را بیشتر دوست دارند، مردان نیز لذت بیشتری از زنان با پوست روشن می برند.

طبق این تحقیق در حالی که رنگ سفید سمبل معصومیت، سادگی و ظرافت به شمار می رود و مردان دنبال این نشانه ها هستند، برای زنان ، رنگ تیره، گندمگون و سبزه نشانه خطر، جذبه، اقتدار و … بودن به شمار می رود و زنان به دنبال این نشانه ها در مردان هستند.

محققان گفته اند مردان از هر نژادی که باشند به دنبال زن با پوست روشن هستند و اینگونه زنان را می پسندند، زنان نیز بر عکس این سلیقه مردان عمل می کنند.

ویژگی های یک دختر جذاب معیار های زیبایی زنان از نظر مردان عکس زنان جذاب زن جذاب برای شوهر جذابیت دختر برای پسر جذابیت پسر برای دختر جذاب ترین زن جذاب ترین دختر بهترین رنگ پوست برای زنان ازدواج با دختران زیبا

محققان ضمن اشاره به زنان با پوست تیره مانند مونیکا بلوچی که مورد پسند تعداد زیادی از مردان می باشد علت آنرا خطرخواهی غیراثباتی مردان دانسته اند.

مردان؛ زنان با پوست روشن همچون نیکول کیدمن و کیل مینوگ را سمبل صاف و درست بودن می دانند. زنان نیز هنرپیشه های با پوست تیره همچون کولین فارل و جانی دپ را سمبل خطر و جذابیت می دانند.
 

اما امروزه متاسفانه لاغری بیمارگونه تبدیل به معیار زیبایی اندام زنانه شده است که هیچ ربطی به سلامت ندارد. یعنی اکثریت قریب به اتفاق زنان اگر غذای سالم بخورند و بطور مرتب ورزش کنند و کاملا مواظب سلامت جسمانی خود باشند، باز هم چنان اندام باصطلاح مانکنی نخواهند داشت.

 ویژگی های یک دختر جذاب معیار های زیبایی زنان از نظر مردان عکس زنان جذاب زن جذاب برای شوهر جذابیت دختر برای پسر جذابیت پسر برای دختر جذاب ترین زن جذاب ترین دختر بهترین رنگ پوست برای زنان ازدواج با دختران زیبا

اما حتی بر اساس همین معیارهای ساختگی نیز، زیبایی یک امر طبقاتی است. زنان طبقه متوسط و بالا در تلاش برای کسب زیبایی، از شیوه های گوناگون استفاده می کنند که از رژیم غذایی و استفاده از لوازم آرایش گرفته تا جراحی بینی و کشیدن پوست صورت و بزرگ کردن سینه و کوچک کردن شکم و … را در بر می گیرد. اما زنان طبقات پایین تر که توان تامین مخارج “زیبایی” را ندارند، همچنان “نازیبا” باقی می مانند! به بیان دیگر، با پیشرفت تکنولوژی، داشتن “زیبایی” به یک امر طبقاتی تبدیل می شود. بعضی ها می توانند “زیبایی” صورت و اندام خود را تامین کنند، ولی اکثریت زنان جهان هرگز توان بدست آوردن “زیبایی” را نخواهند داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان