سلین سوادکوهی خانم کوچولوی سلبریتی!

در «اینستالایف» این هفته صفحه پرطرفدار دختر دو و نیم ساله به نام سلین سوادکوهی را به شما معرفی می‌کنیم که حدود ۲۸۰ هزار فالوور دارد و صفحه او توسط مادرش تارا محبعلی اداره می شود.

اینستالایف/ این خانم کوچولو دست کمی از یک سلبریتی ندارد!

در این قسمت از «اینستالایف» به سراغ صفحه‌ی سلین سوادکوهی رفتیم. دختر کوچک دوسال و نیمه، ملقب به مربای توت‌فرنگی! که صفحه‌اش توسط مادرش تارا محبعلی اداره می‌شود و توانسته حدود 280 هزار فالوور داشته باشد.

دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده. افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مقالات «اینستالایف» صفحات جالب وجذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

این روزها داشتن صفحه اینستاگرام برای کودکان موضوع عجیب و تازه‌ای نیست و بسیاری از پدر و مادرها برای فرزند خود دفترچه‌ی خاطرات تصویری درست می‌کنند. اما چرا صفحه‌ی این کودک دلربا توانسته تا این حد پرطرفدار باشد؟

با بنیتا همراه باشید تا ویژگی‌های مثبت صفحه سلین کوچولو را با هم مرور کنیم.

 

روند رشد این فرشته کوچک

photo_2017-05-29_13-37-37.jpg

تارا مادر سلین که از زمان نوزادی فرزندش شروع به پست کردن عکس‌های او در اینستاگرام کرد شاید فکرش را نمی‌کرد روزی صفحه دخترش این‌همه فالوور داشته باشد. می‌توانید عکس‌های نوزادی تا الان سلین کوچک و دلربا را صفحه‌اش دیده و از روند بزرگ شدنش ذوق کنید.

 

 این فقط یک فن پیج نیست!

photo_2017-05-30_11-50-48.jpg

تارا مدت‌ها پیش اعلام کرد که صفحه‌ی سلین تنها یک فن پیج نیست و او با راه‌اندازی آن خواسته تجربیات خود را با دیگر مادر اولی‌ها (زنانی که به تازگی مادر شده‌اند و تجربه زیادی ندارند) به اشتراک بگذارد. تارا در مورد راهکارهای بچه‌داری، دیزاین لباس‌ فرزندش، داروهای مناسبی که از آن‌ها بازخورد مثبت گرفته و هرچیزی که به کار یک مادر جوان می‌آید، صحبت می‌کند.

photo_2017-05-29_13-37-17.jpg

او که 30 ساله و شاغل است علاقه‌ی زیادی به آپدیت کردن صفحه دختر کوچکش دارد و تعداد زیادی عکس در آن پست کرده است. پدر سلین، علی سوادکوهی 32 ساله، در بسیاری از عکس‌های این صفحه حضور دارد.

 

موهبت مادر شدن

 photo_2017-05-30_11-44-15.jpg

تارا وجود دخترش سلین را یک موهبت الهی و مادر شدن را یکی از بهترین اتفاق‌های زندگی‌اش می‌داند. او شاغل است و با اینکه در زندگی‌اش دغدغه‌های دیگری دارد اما بیشترین انرژی‌اش را برای کودک دلبندش می‌گذارد.

 

عکس‌های فوق‌العاده خاص و دوست‌داشتنی

 photo_2017-05-30_11-53-18.jpg

عکس‌های زیبای سلین باعث شده دنبال‌کنندگانش عاشق این صفحه باشند و کامنت‌های مثبت زیادی برایش بگذارند. او با وجود سن کمش خوش عکس و دلنشین است. البته کار کردن با آتلیه‌های حرفه‌ای در جذاب شدن صفحه‌ی این سلبریتی کوچک بی‌تاثیر نبوده است.

 

 دایی کوچک

 photo_2017-05-30_11-54-24.jpg

سلین یک دایی کوچک دارد که رابطه‌ی آن‌دو باهم مثال‌زدنی است. آن‌ها عکس‌های زیادی در صفحه اینستاگرام سلین دارند.

 

لباس‌هایش!

photo_2017-05-30_11-57-53.jpg

تارا مادری فوق‌العاده باسلیقه است و روی لباس پوشیدن دخترش حساس است. او از ست کردن لباس‌های سلین عکس می‌گیرد و به دیگر مادران جوان ایده می‌دهد تا کودکان خوش‌استایلی داشته باشند. این مادر خوش‌ذوق هرچه در مورد استایل کودک است با دنبال‌کنندگانش به اشتراک می‌گذارد و راهنماییشان می‌کند.

 

او واقعا یک سلبریتی کوچک است

photo_2017-05-29_13-37-21.jpg

تیپ و استایل، عکس‌ها، شیطنت‌های کودکانه و بسیاری از جذابیت‌های این فرشته کوچک باعث شده برای سلبریتی شدن چیزی کم نداشته باشد. از کامنت‌های مثبت و پر از شوق و ذوق فالوورهایش می‌توان دریافت که از دنبال‌کردن این صفحه حس خوبی دارند. از کجا معلوم؟ شاید سلین کوچولو یک روز تبدیل به یک سلبریتی واقعی شود!

اگر دوست دارید عکس‌های بیشتری از این فرشته کوچک ببینید می‌توانید سری به صفحه‌اش در اینستاگرام بزنید. و اگر می‌خواهید مطلب دیگری از اینستالایف بخوانید می‌توانید به سراغ مطلب « آقای عکاس خوش‌ذوق و دختران زیبای ایرانی» بروید.

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان