دژاووی علی دایی&#۱۶۰;

لبخند غرور شهریار در ارتفاعات تهران (عکس)

دژاوو یعنی این که علی دایی اولین قهرمانی لیگ برتر در کسوت مربی – بازیکن را در همین سایپا جشن گرفت و امیدوار است با تیمی که ساخته دوباره این عنوان را با همین سایپا تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در آخرین سال فوتبال خود به تیم سایپایی پیوست که هدایتش بر عهده ورنر لورانت آلمانی بود. مردی که تنها بعد از 5 هفته حضور در لیگ برتر ایران عطای کار را به لقای آن بخشید و به کشورش بازگشت. این فرصت نصیب کاپیتان سابق تیم ملی ایران شد تا در نقش مربی – بازیکن به یکی از بزرگ ترین افتخارات دوران فوتبالی برسد. قهرمانی با سایپا در لیگ برتر و صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده اول ثمره اولین تجربه مربیگری شهریار فوتبال ایران بود.


بعد از آن سال علی دایی که یکی از سرشناس ترین چهره های فوتبال ایران در دنیا بود روزهای پرفراز و نشیبی را در دوران مربیگری خود تجربه کرد. حضور در تیم ملی ایران،باشگاه پرسپولیس ، صبای قم ، نفت تهران و ... با اتفاقات تلخ و شیرینی بسیار زیادی برای این چهره مطرح همراه بود تا این که بعد از قهرمان کردن نفت در جام حذفی سران باشگاه سایپا دوباره به سراغ او رفتند و این بار مردی را به نیمکت تیم بازگرداندند که به نسبت یک دهه گذشته پخته تر و باتجربه تر شده بود.


شهریار که کاملا نشان می دهد با کسب تجارب فراوان در مربیگری حالا در مسیر پختگی لازم برای موفقیت گام برمی دارد این بار هم در بازگشت به جمع نارنجی پوشان پایتخت فوق العاده کار کرد و با تیمی یکدست و جوان همه نگاه ها نسبت به سایپا را تغییر داد. تیمی که در چند سال گذشته با انواع و اقسام مربیان نتوانست نتایج خوبی بگیرد با علی دایی در چهار هفته ابتدایی فوق العاده کار کرد تا درجمع صدرنشینان قرار گرفته و مدعی قلمداد شود.


دایی شاید به همین خاطر که اطمینان دارد تیم جوان او می تواند دست به کارهای بزرگ بزند با خیال آسوده و این گونه خندان و شاداب با شاگردانش اوقات فراغت خود را سپری می کند. او دیروز به اتفاق شاگردانش به منطقه شمشک رفت  تا در کنار جدیتی که در تمرینات و کار نشان می دهد آن روی خود که مردی خوش برخورد است را نیز در کنار شاگردانش عیان کند.


عکس ها : امیر خیرخواه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان