چرا بازیگر معروف تلویزیون اعدام نشد؟

الف . ز، بازیگر معروف سینما و تلویزیون مرتکب دو عمل مجرمانه شد که تاکنون یک بار توانسته است از مجازات سنگین اتهام تجاوز به عنف جان سالم ببرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ماجرا از آنجا شروع شد که دختر ی جوان به دادگاه کیفری یک استان تهران رفت و مدعی شد از سوی یکی از بازیگران معروف مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. او گفت: مدتی قبل از طریق یکی از دوستانم با بازیگر معروفی آشنا شدم و دوستم گفت که او از من خوشش آمده و قصد ازدواج دارد.

من هم گفتم اگر واقعا این نیت را دارد باید به خواستگاری‌ام بیاید. به این ترتیب یک روز او همراه با مادرش به خانه‌مان آمد و در حضور پدر و مادرم از من خواستگاری کرد. از آن روز به بعد چند مرتبه با یکدیگر بیرون رفتیم تا اینکه او یک شب از من برای شرکت در مهمانی‌ای که در خانه‌اش گرفته بود دعوت کرد.

آن شب حدود ساعت11 مهمانی تمام شد و به‌جز من و خواستگارم هیچ‌کس در خانه نبود. او یک لیوان شربت به من داد اما همین که شربت را نوشیدم دچار سرگیجه و دوبینی شدم. او در شرایطی که نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم من را مورد آزار و اذیت قرار داد.

فرار با خون ریزی شدید

زرقانی وکیل این دختر جوان به خبرنگار برنا گفت: موکل من از مدرسان موسیقی است و پس از آشنایی ، آقای بازیگر از وی خواستگاری می کند. پس از مدتی آقای بازیگر موکلم را به یک مهمانی خودمانی که با دوستانش داشته است دعوت می کند، موکل من بیماری فشار خون دارد، پس از پایان مهمانی آقای بازیگر نوشیدنی حاوی مواد بیهوشی به وی می دهد و زمانی که به هوش می رسد ، متوجه می شود که آقای بازیگر به او تعرض کرده است.

وکیل دختر جوان افزود: موکل به دلیل فشار خون دچار خون ریزی شدیدی می شود، در همان شب با مادرش تماس می گیرد و مسئله را با مادرش درمیان می گذارد. آقای بازیگر در حالت مستی کامل بود که همسایه ها متوجه سروصدا در ساختمان می شوند.

وی بیان کرد: موکل من آژانس می گیرد و با وضع بسیار بدی که همسایه ها تصور می کنند او سقط جنین کرده است از خانه خارج می شود. فردای آن روز با آقای بازیگر تماس می گیرد و به او می گوید که چرا این کار را با من کردی، آقای بازیگر نیز در پاسخ می گوید که ما قرار است با هم ازدواج کنیم، اما پس از آن دیگر جواب تلفن موکلم را نمی دهد. پس از مدتی موکل من به دلیل اینکه اطلاعات حقوقی کافی نداشت به پزشکی قانونی مراجعه می کند و پزشکی قانونی نیز به او می گوید که بدون نامه قضائی و یا دستور ضابطین دادگستری نمی توانیم شما را پذیرش کنیم، در همین هنگام مردی به این دختر جوان مراجعه می کند و جویای مشکل وی می شود و می گوید که قصد کمک دارد. این فرد خود را مشاور و وکیل قوه قضائیه معرفی می کند.

نقشه آقای بازیگر برای فرار از مجازات سنگین تجاوز به عنف

زرقانی خاطرنشان کرد: دختر جوان به دفتر وی که یکی از وکلای مرکز مشاوره قوه قضائیه بود مراجعه می کند و ماجرا را برای وی شرح می دهد، آن وکیل پس از شنیدن ماجرا می گوید که دادخواستی مبنی بر فریب در ازدواج برای دختر جوان تنظیم خواهد کرد، یعنی موضوع اصلی پرونده دچار انحراف می شود و پس از مدتی که دختر جوان می خواهد برای انجام اقدامات پزشکی قانونی اقدام کند آن وکیل می گوید که لازم به این کار نیست.

وکیل دختر جوان اظهار کرد: راهنمایی غلط این وکیل با سو نیت بوده است، زیرا فردی که موکل من در آن زمان به وی مراجعه کرده بود، وکیل حقوقی سابق آقای بازیگر بوده است که اسناد آن نیز موجود است، در ادامه مشخص می شود که این فرد از طرف آقای بازیگر به دختر جوان مراجعه کرده بود، دختر جوان نیز پس از مدتی متوجه می شود که آن وکیل با آقای بازیگر در ارتباط است. به همین دلیل دختر جوان از آن وکیل شکایت می کند و وی مجازات می شود.

پاسخ چک و لگدی آقای بازیگر به دختر جوان

وی خاطرنشان کرد: به مرور زمان و پس از گذشت یکی، دو ماه ،آثار جرم کمرنگ می شود، دختر جوان بارها به در خانه آقای بازیگر مراجعه می کند و می گوید که  چرا این کار را با من کردی و به من وعده ازدواج داده بودی ولی چنین کاری را با من کردی، اکنون تکلیف من و خانواده ام چیست. دختر جوان به دلیل چهره ی معصومانه ای که از آقای بازیگر دیده بود جلب شخصیت وی شده بود، از طرفی پدر آقای بازیگر نیز از اساتید مشهور موسیقی کشور بودند و دختر جوان نیز در حوزه موسیقی کار می کرد به همین دلیل تصور می کرد که آقای بازیگر نیز شخصیت فرهیخته ای دارند. پس از چند بار مراجعه به آقای بازیگر، وی دختر جوان را به حدی مورد ضرب و جرح قرار می دهد که گوش دختر جوان دچار آسیب می شود و انگشت وی نیز می شکند، تا اینکه دختر جوان به دفتر من مراجعه و موضوع را بیان کرد.

شکایت به اتهام تجاوز به عنف

زرقانی با بیان اینکه تا آن لحظه هنوز پرونده ای در خصوص تجاوز به عنف تشکیل نشده بود گفت: من پرونده را دیدم و با توجه به اینکه ادله اثباتی ما در این زمینه به دلیل اقدام دیرهنگام از بین رفته بود، با این وجود موکل من به پزشکی قانونی مراجعه کرد و تشخیص داده شد که بیش از سه هفته پیش ازاله بکارت صورت گرفته است اما اینکه توسط چه کسی، در چه تاریخی و به چه نحوی صورت گرفته مشخص نشد، اما با توجه به آثاری که در بدن موکل باقی مانده بود مشخص شد این عمل به اجبار صورت گرفته است.

مجازات آقای بازیگر / چرا اعدام نشد؟

وکیل دختر جوان بیان کرد: پرونده آقای بازیگر شامل چند بعد شد، ما هم شکایت ضرب و جرح را در دادسرا پیگیری کردیم و دیه تعیین شد و هم در خصوص تهدیدات و مزاحمت های تلفنی رای صادر شدف جالب این است که آقای بازیگر پس از این اتفاق به دادسرای رسانه رفتند و علیه موکل من شکایت کردند اما موکل من در آن دادگاه تبرئه شدند.

وی افزود: در نهایت شکایتی که ما مطرح کردیم در دادگاه کیفری یک تهران و در شعبه ششم مورد رسیدگی قرار گرفت و قضات محترم این دادگاه کاملا زوایای پرونده را مطالعه کردند که در نهایت قضات محترم نتوانستند تجاوز را احراز کنند که در نتیجه آقای بازیگر به اتهام ارتکاب عمل منافی عفت ، زنا به عنف و اکراه به تحمل 99 ضربه شلاق  و دو سال محرومیت از فعالیت های هنری محکوم شد که این رای قطعی شد اما آقای بازیگر در دیوان عالی کشور فرجام خواهی کرد اما تغییری در حکم دادگاه ایجاد نشد.

کلاهبرداری به سبک آقای بازیگر!

زرقانی در ادامه خاطرنشان کرد: موکل بنده از نظر مالی وضع خوبی داشت و آقای بازیگر به بهانه سرمایه گذاری در شرکت از وی پول زیادی گرفته بود که اخیرا موضوع استرداد آن وجوه در دادگاهی دیگر تحت رسیدگی است.

آقای بازیگر قاتل شد!

مدتی قبل خبر تصادف خودروی کمری با یک خودروی شاسی بلند گران قیمت و مدل بالا به پلیس و اورژانس اعلام شد. بلافاصله نیز مأموران وارد عمل شدند و با حضور در محل حادثه مشخص شد در پیچ تند یکی از خیابان‌های شمال پایتخت خودروی شاسی بلند، از سمت راست راننده با خودروی تویوتا تصادف کرده که سرنشین تویوتا نیز بشدت آسیب دیده بود. بلافاصله مرد جوان مصدوم به بیمارستان منتقل شد ولی او به علت شدت جراحات وارده جان سپرد.

در تحقیقات صورت گرفته توسط مأموران راهنمایی و رانندگی مشخص شد مقصر این تصادف راننده خودروی شاسی بلند آقای بازیگر است. سپس برای وی که در این حادثه نقش داشت پرونده‌ای به اتهام قتل غیر عمد تشکیل و پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه ارجاع شد. آقای بازیگر بازیگر با حضور در دادگاه گفت: نیمه شب به خانه برمی‌گشتم که راننده تویوتاکمری با من کورس گذاشت و در یک پیچ تند، کنترل خودرو را از دست دادم و با پهلوی راست خودروی تویوتا تصادف کردم. شدت تصادف به حدی بود که باعث مرگ سرنشین جوان خودرو شد، اما از این حادثه بسیار ناراحت هستم.

وی تأکید می‌کنم در زمان وقوع حادثه وضع جسمی بدی نداشتم. این درحالی است که تحقیقات صورت گرفته در صحنه حادثه حکایت از آن داشت که بازیگر جوان وضع جسمی عادی نداشته است.

 و اما در آخر این نکته قابل ذکر و توجه است که اکنون آقای بازیگر آزاد است .....

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان