سکوت «مهران مدیری» درباره برادران قاسم‌خانی شکست

شامگاه دوشنبه ششم شهریور ماه مهران مدیری مهمان برنامه زنده ستاره سینما به میزبانی کیوان کثیریان و همراهی امیر پوریا بود.

این برنامه که به صورت زنده و با حضور تماشاگران در پردیس سینمایی کوروش و پیش از اکران فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» برگزار شد. قطع همکاری مهران مدیری و پیمان و مهراب قاسم‌خانی یکی از موضوعاتی بود که در این گفت‌و‌گو مطرح شد.


مدیری در پاسخ به سئوالی درباره دلیل قطع همکاری‌اش با مهراب و پیمان قاسم‌خانی گفت: «در چند وقت اخیر به بهانه‌های مختلف مهراب و پیمان در مورد قطع همکاری ما صحبت کرده‌اند. لازم است در اینجا این نکته را بگویم که مهراب و پیمان در مورد کارهایی که نویسندگی آن‌ها را برعهده داشتند نقش بسیار بسیار مهمی داشتند و شاید در آن کارها من به عنوان کارگردان ۳۰ درصد نقش داشتم. همین وضعیت در مورد کارهایی که امیرمهدی ژوله و خشایار الوند نوشتند نیز وجود دارد.»


او همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا جدایی آنان از یکدیگر حاصل اختلافی بوده است٬ گفت: «به هیچ عنوان چنین نبود و دلخوری وجود نداشت. اینکه پیمان هم گفته شماره من را ندارد احتمالا شوخی کرده است٬‌ چون تا همین یکی دو کار اخیر زمانی که در بعضی بخش‌های فیلمنامه سئوالی داشتیم با پیمان تماس می‌گرفتیم و صحبت می کردیم.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان