بازیگر مشهور از ممنوع التصویری خود می گوید

فخرالدین صدیق شریف بازیگر نقش روحانی درویش‌مسلک کمدی «اخراجیها» و بعدتر نقش شهردار در «رسوایی۲» از جمله بازیگرانی است که به گلایه از ممنوع التصویری اش در تلویزیون پرداخته است.

به گزارش افکارنیوز، فخرالدین صدیق شریف بازیگر نقش روحانی درویش‌مسلک کمدی «اخراجیها» و بعدتر نقش شهردار در «رسوایی۲» از جمله بازیگرانی است که به گلایه از ممنوع التصویری اش در تلویزیون پرداخته است.

صدیق شریف با گلایه از اوضاع و احوال تولید در رسانه ملی گفت: بازیگرانی که مردم آنها را می‌شناسند، الان کجای مجموعه‌های تلویزیونی روی آنتن یا در دست ساخت، هستند؟ من به کنار، ولی جای خالی خیلی از رفقا و همکاران بازیگر حس می‌شود.

این بازیگر ادامه داد: من به نوعی ممنوع‌التصویر نانوشته شده‌ام و دلیلش هم واقعا نمی‌دانم که چرا کسی سراغی از ما نمی‌گیرد. تصمیم گرفتم اگر این وضعیت ادامه دارد خیلی از مسائل ریزتر را افشا کنم چون برای خودم مبهم است که چرا هیچ پیشنهاد خاص بازیگری به ما نمی‌شود.

وی با بیان اینکه همیشه مدیران در جلسات روابط خوبی با هنرمندان دارند اما در عمل اتفاق خاصی نمی‌افتد، گفت: مدیران و کسانی که در جایگاه‌های بالا و حتی تهیه‌کننده نشسته‌اند، اتفاقا در همین میهمانی و جلسات و غیره روابط خوبی با ما دارند اما انگار در مورد برخی بازیگران یک نوع تبانی هست! من تصمیم گرفتم اگر این وضعیت ادامه دارد خیلی از مسائل ریزتر را افشا کنم چون برای خودم مبهم است که چرا هیچ پیشنهاد خاص بازیگری به ما نمی‌شود. خیلی از بازیگران برجسته خانه‌نشین شده‌اند.

این بازیگر خاطرنشان ساخت: کاش بنشینند و این مسائل را بررسی کنند که چرا به امثال من نباید در طول دو سال، چندان پیشنهاد بازیگری شود. نه فقط من بلکه خیلی‌ها اینگونه‌اند. اینها درد است؛ دردی که برای بسیاری پیش آمده است. اگر از کارافتاده بودیم و یا حتی گناهی از ما سر زده بود؛ حرفی نداشتیم. نکند ما را در مهمانی شبانه گرفته‌اند یا رانتخواری کرده‌ام که خودم هم بی‌خبرم! هیچ کدام از این حرف‌ها در مخلیه من هم نمی‌گنجد. این کارها را خدا را شکر نمی‌کنیم اما اتفاق خوبی هم برای ما نمی‌افتد.

این بازیگر با بیان اینکه فقط ما را برای مراسمات و همایش‌ها دعوت می‌کنند، گفت: حداقل همین رفت و آمد‌ها نشان می‌دهد ما مشکلی با تلویزیون نداریم. جالب اینکه متأسفانه برخی به تهیه کننده‌ها دروغ می‌گویند و اطلاعات درست در اختیارشان نمی‌گذارند. وقتی اینجور روابط را درمورد بازیگران می‌بینم، واقعا نگران می‌شوم و تأسف می‌خورم. الان جوری سریال می‌سازند که بعد از دوماه، حتی اسم سریال هم به ذهن مخاطب نمی‌آید چون اثرشان ماندگار نیست و از آدم‌های حرفه‌ای استفاده نمی‌کنند.

صدیق‌شریف در این باره افزود: تبعات این مسائل هم راحت دیده می‎شود. وقتی مردم به سمت شبکه نمایش خانگی یا حتی به سمت شبکه های معلوم الحال ماهواره‌ای پرتاب می‌شوند، مگر عللش چیست جز اینهایی که گفتم.

این بازیگر با بیان اینکه خودمان کم در این مسیر مقصر نیستیم، تأکید کرد: ما مقصریم چون اگر به طرف ساخت تولیداتکارشناسی شده و تأثیرگذار به لحاظ قصه و کارگردانی و تیم بازیگری برویم قائدتا مردم کمتر به سمت چنین شبکه‌ها و تولیداتی سوق می‌یابند. مصیبت بزرگ ما بازیگران این است که بدون دلیل موجه و گناه ناکرده‌ای، به کناری گذاشته می‌شویم. مشکل از رده‌های خیلی پایینتر از تهیه‌کننده است که آب را برای بازیگران باسابقه، گل‌آلود می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان