کنایه های تمام‌نشدنی رسانه‌های بارسلونا به رئال(عکس)

کمتر کسی تصور می کرد که پس از گذشت تنها ۵ هفته از رقابت های لالیگا، بارسا ۷ امتیاز از رئال مادرید پیش بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک تابستان ناامید کننده برای بارسا از حیث نقل و انتقالات، همه رئال را بخت اول قهرمانی در لالیگا می دانستند. به خصوص پس از دو پیروزی متوالی رئال بر بلوگرانا در سوپرکاپ اسپانیا شرط بستن روی قهرمانی بارسا به جای رئال کمی عجیب به نظر می رسید اما دو تساوی و یک شکست خانگی رئال سبب شده تا کهکشانی ها به رده هشتم جدول سقوط کنند و بارسا با 5 برد متوالی یکه تاز لالیگا باشد.

دو نشریه ورزشی پرتیراژ بارسلونا یعنی موندودپورتیوو و اسپورت امروز هم تیتر یک خود را به مطالبی کنایه آمیز علیه رئال اختصاص داده اند.

موندودپورتیوو با اشاره به تعداد گل های این فصل رئال که برابر با گل های لیونل مسی(9) است، به ضعف گلزنی کهکشانی ها کنایه زده است. بارسا پس از گذشت 5 هفته 16 گل زده که 9 گل توسط مسی بوده است. رونالدو هم که 4 هفته ابتدایی را به دلیل محرومیت از دست داد، برابر بتیس در امر گلزنی ناکام ماند و حالا برای آقای گلی باید در نبردی نابرابر با مسی پیروز شود.

اسپورت هم به ناامیدی بزرگ در اردوی رئال اشاره کرده است.  

به ادعای این نشریه،7 امتیاز کمتر از بارسا پس از گذشت 9 هفته باعث یاس و ناامیدی در میان بازیکنان رئال شده؛ ضمن اینکه ضعف های دفاعی رئال در کنار افت گلزنی مهاجمان این تیم به معضلی جدید برای زیدان تبدیل شده است. اسپورت هم تعداد گل های برابر رئال و مسی را نیز به رخ کهکشانی ها کشیده است.

رئال فردا در زمین آلاوس به میدان می رود و بارسا نیز میهمان جیرونا خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان