گل‌محمدی: شاید شرایط بدتر از این هم شود/ پدیده بی‌نقص بود

سرمربی تراکتورسازی گفت: نمی‌توانم تحلیل کنم که ضعف داشتیم یا نه اما پدیده بی نقص بازی کرد.

گل‌محمدی: شاید شرایط بدتر از این هم شود/ پدیده بی‌نقص بود

به گزارش ایسنا، یحیی گل محمدی بعد از باخت تیمش در هفته هفتم گفت: نیمه اول بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. یک موقعیت تک به تک خوب را هم از دست دادیم اما در نیمه دوم قضیه برعکس شد و اسیر قدرت حریف شدیم. اکنون نمی‌توانم تحلیل کنم که ضعف داشتیم یا نه اما پدیده بی‌نقص بازی کرد. جا دارد به آنها تبریک بگویم. آن چیزی که ما را اذیت می‌کرد عدم حضور بازیکنان مصدوممان بود و شرایط نیمکت برای تعویض‌ها سخت است. تیم خیلی جوان شده و دنبال توجیه نیستم اما امروز بدترین بازی ما در هفت هفته گذشته بود. در ترکیب ابتدایی ما تنها دو بازیکن بالای 30 سال سن داشتند و بقیه آنها زیر 25 سال بودند. از هواداران تشکر می‌کنم. امروز شرمنده آنها شدیم.

او افزود: ممکن است هفته‌های آینده شرایط از این هم بدتر شود. امیدوارم خدا کمک کند تا نیم فصل اول را رد کنیم تا در نیم فصل بعدی شرایط را بهتر کنیم. امیدمان به خدا و هواداران است.

سرمربی تراکتورسازی درباره عصبانیتش هنگام تعویض حاتمی توضیح داد: علت این که حاتمی موقع تعویض دیر به میدان رفت، این بود که تعویض عوض شده بود و من عصبانی بودم.

او همچنین درباره این که گفته می‌شود گودرزی مصدوم نیست، گفت: محمد نوری و شهرام گودرزی شرایط بازی را نداشتند و برای درمان به تهران رفته بودند. در این شرایط نباید به حواشی توجه کرد. این شرایط در هیچ کدام از تیم‌هایی که در آنها بودم، حاکم نبوده است. بازیکنان با غیرت در تیم هستند و خیلی از این بازیکنان به خاطر محروم ماندن تیم از نقل و انتقالات در تیم مانده‌اند و شاید اگر محرومیت نبود، در تراکتورسازی نمی‌ماندند.

گل محمدی در پایان عنوان کرد: در نیمه دوم انسجام لازم نداشتیم و حریف راحت می‌توانست پاسکاری کند. نمی‌دانم باخت را روی قدرت حریف حساب کنم یا ضعف خودمان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان