تاخیرات پروازی در مهر ماه سال جاری کاهش یافت

آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مهر ماه سال جاری حاکی از تاخیر ۴۰ درصد پروازهای مهرماه ایرلاین‌های داخلی است، که نسبت به شهریور ماه ۱۳ درصد کاهش داشته است.

آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مهر ماه سال جاری حاکی از تاخیر 40 درصد پروازهای مهرماه ایرلاین‌های داخلی است، که نسبت به شهریور ماه 13 درصد کاهش داشته است.

به گزارش میزان، براساس تازه‌ترین آمار سازمان هواپیمایی کشوری در مهرماه امسال 16 ایرلاین داخلی 5818 پرواز را افز فرودگاه مهرآباد انجام دادند که از این تعداد 2352 پرواز معادل 40.4 درصد با تاخیر انجام شده است، در شهریور ماه 53.07 درصد پروازها با تاخیر انجام شده بود.

این در حالی است که هواپیمایی کاسپین 431 پرواز را انجام داد که از این تعداد 221 پرواز معادل 51 درصد با  بیشترین تاخیرات پروازی اولین ماه پاییز را به خود اختصاص داد.

به علاوه هواپیمایی آسمان در ماه گذشته با 957 پرواز بیشترین پرواز را در میان ایرلاین‌های داخلی انجام داد، 50 درصد از این پروازها با تاخیر انجام شده است. این شرکت در مقایسه با شهریورماه 17 درصد از تاخیرات پروازی خود را کاهش داده است.

همچنین آتاایر 544 پرواز را انجام داد که سهم پروازهای تاخیردار این ایرلاین 49 درصد بوده است.

شایان ذکر است هواپیمایی ماهان نیز 24 درصد پرواز تاخیردار داشته؛ هواپیمایی کیش‌ایر و نفت نیز به ترتیب 47 درصد و 46 درصد پرواز تاخیردار داشته اند.

گفتنی است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پس از آسمان و ماهان بیشترین پرواز را در مهرماه انجام داده است. این شرکت از 661 پرواز 290 پرواز معادل 44 درصد را با تاخیر انجام داده است.

تاخیرات پروازی در مهر ماه سال جاری کاهش یافت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان