تاوان هیس به پرسپولیسی ها با محرومیت از جام جهانی داده می شود؟

ادعای بزرگ و تکان دهنده علیه بیرانوند!

علیرضا نه، بلکه محمدرضا بیرانوند متولد ۶۷...! این اطلاعات تاییدنشده اما تکان دهنده را برای یک کانال تلگرامی از روستای سرابیاس خرم آباد فرستاده‌اند و افشاگر، به خاطر مسائل طایفه‌ای نامش را فاش نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق ادعایی که هیچ مرجع رسمی هنوز آن را تاییدنکرده و دروازه بان کنونی پرسپولیس هم نسبت به آن واکنشی نشان نداده؛ فردی که امروز شماره یک تیم ملی فوتبال ایران را به تن دارد احتمالا محمدرضا صفربیرانوند متولد ۱۳۶۷است، فرزند مرتضی صفربیرانوند متولد روستای سرابیاس از کرگاه غربی، بخش مرکزی خرم آباد... اگر این ادعا درست باشد محمدرضا هویت برادر کوچکترش علیرضا (متولد۷۱) را در اختیار گرفته و بصورت غیرقانونی در رده‌های سنی پایه بازی کرده.

در این میان حرف و حدیث زیاد است؛ بعضی ها می گویند اصرار عجیبش برای جدایی از پرسپولیس و رفتن به سربازی و ربط دادن جدایی به نزدیک بودن جام جهانی در مصاحبه‌اش، ممکن است به علاقه برخی تیم‌های مجوزدار برای جذب او باشد که شاید این زمزمه ها به گوش آنها هم رسیده باشد. این افشاگر در ادامه مدعی شده که حیدربهاروند (که در نامه با اسم همایون آورده شده!) رییس سازمان لیگ هم از این جزییات آگاه است. تابناک نمی تواند این اطلاعات را مستقل تایید یا رد کند.

 

گفته می شود خبرنگاران برخی رسانه‌ها بی خبر نیستند. محمدرضا صفربیرانوند خرداد ۹۴ در مصاحبه با تسنیم، هویت علیرضای واقعی را انکار کرده و گفت: وقتی به نوجوانان نفت آمدم مربیان فکر می‌کردند صغرسنی هستم اما از ثبت ‌احوال خرم‌آباد استعلام شد تا مشخص شود که سن من واقعی است. یک برادر ۳ ساله دارم.

حالا این افشاگری می گوید: «بله. هویت برادر خردسال واقعی است. هویت علیرضا هم واقعی است اما هویت خودت هم واقعی است محمدرضا جان! سه برادرید، فرزند مرتضی و سیمین؛ با استعلام در می‌آید. وقتی در برنامه ماه عسل، بعضی حقایق را وارونه گفتی می‌خواستیم افشا کنیم.»

 

این گزارش غیررسمی که در صورت اثبات می تواند فوتبال ایران را تکان دهد، در ادامه می الزاید: «تلویزیون به روستای دره بادام در بخش چگنی رفت تا از وحید امیری گزارش بگیرد، اما محمدرضا به صداوسیما گفت نمی‌خواهد دوربین به روستای‌شان بیاید، چون از لو رفتن هویت واقعی‌می‌ترسید. همان موقع می‌خواستیم افشا کنیم.

در روستا، همه را قسم داده بودید به سکوت. اما هیس که به مردم دادی، دیگر تصمیم گرفتیم حرف بزنیم همولایتی عزیز.»

 

و سطر پایانی این اطلاعات که می تواند موجب اتفاقاتی در فوتبال ایران شود:«حالا از خبرنگاران دعوت می‌کنیم به روستای سرابیاس بیایید و تحقیق کنید. علیرضا واقعی خودش هم فوتبال بازی می‌کرد اما به خاطر ترس از افشای تقلب برادر ملی پوش، مجبور شد قید فوتبال را بزند.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان