نمایش چراغ های جلو این بار در Infiniti QX۵۰ ۲۰۱۹!

شرکت ژاپنی اینفینیتی که زیرمجموعه شرکت نیسان محسوب می‌شود در سال ۱۹۸۹ یعنی حدود ۲۹ سال قبل برای تولید خودروهای لوکس تحت این عنوان به وجود آمد. شرکتی که در طول این سال‌ها توانسته در بیش از ۵۰ کشور جهان نمایندگی‌های رسمی فروش داشته باشد و سود خوبی را از طریق تولید خودروهایش نصیب سهامداران خود نماید.

شرکت ژاپنی اینفینیتی که زیرمجموعه شرکت نیسان محسوب می‌شود در سال 1989 یعنی حدود 29 سال قبل برای تولید خودروهای لوکس تحت این عنوان به وجود آمد. شرکتی که در طول این سال‌ها توانسته در بیش از 50 کشور جهان نمایندگی‌های رسمی فروش داشته باشد و سود خوبی را از طریق تولید خودروهایش نصیب سهامداران خود نماید.

بر اساس تنها عکسی که شرکت اینفینیتی منتشر کرده است، 2018 QX 50 دارای چراغ‌های جلوی خوشه‌ای باریک به همراه لامپ‌های LED مربع مانند خواهند بود،چهره‌ای که شباهت زیادی به کراس اوورها و شاسی‌بلند های دیگر تولیدی در این شرکت خواهند داشت. شرکت اینفینیتی به‌صورت رسمی نسل جدید QX50 را البته با عنوان طرح مفهومی (concept) را در نمایشگاه دیترویت 2017 به نمایش گذاشت.

پنجره‌ی مشبک مانندی که مرکزی‌ترین قسمت جلویی2019 QX 50 قرار گرفته، بدون شک نسخه‌ی کوچک‌شده‌ی همان پنجره‌ مشبک در QX60 است. درست مانند بقیه‌ی کراس اوورهای با برند اینفینیتی، 2019 QX50 نیز از زبان طراحی نسبتاً مشترکی بهره می‌برد.

بر اساس گفته‌های سخنگوی بخش طراحی شرکت اینفینیتی، 2019 QX 50 قرار نیست به خاطر طراحی خاص، فضای داخلی را قربانی خود کند بلکه این اولین اینفینیتی خواهد بود که با تغییرات قدرتمند و استثنایی با زبان طراحی جدید اینفینیتی مواجه خواهد شد.

اما در زیر کاپوت این خودروی لوکس، شاهد موتور VC-T 2 لیتری چهار سیلندر خواهیم بود. موتوری که یک توربوشارژر با نسبت‌های متغیر تراکمی آن را یاری خواهد کرد. طبق ادعای اینفینیتی، این موتور تلفیقی از قدرت یک موتور 6 سیلندر و مصرف بهینه یک موتور سیلندر خواهد بود. قدرت خروجی این موتور چیزی حدود 268 اسب بخار با گشتاور 280 پوند- فوت برآورد شده است و درنهایت سیستم انتقال قدرت CVT که در نسخه‌ی بزرگ‌تر QX60 نیز یافت می‌شود برای آن در نظر گرفته‌شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان