چرا رنو علاقه‌ای به بازار آمریکا ندارد؟

کارلوس گوسن، مدیر اجرایی اتحاد رنو/ نیسان/ میتسوبیشی می‌گوید که علاقه‌ای به حضور برند رنو در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد

کارلوس گوسن، مدیر اجرایی اتحاد رنو/ نیسان/ میتسوبیشی می‌گوید که علاقه‌ای به حضور برند رنو در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد.
کارلوس گوسن در مصاحبه اخیر خود را خبرگزاری‌های بین المللی عنوان کرد: رنو در حال حاضر به دنبال بازارهای نوظهور جهان از جمله بازارهای چین و روسیه است و نیازی به آغاز یک رقابت جدید در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد. در برنامه‌های میان مدت فرصتی برای حضور رنو در بازار ایالات متحده آمریکا نخواهد بود، به همین دلیل بزرگ‌ترین اولویت شرکت خودروسازی رنو حضور در کشورهای چین و روسیه است.
باتوجه به آمار ارائه شده از سوی منابع خبری، در سال جاری کمپانی خودروسازی رنو موفق به فروش 70 هزار اتومبیل تنها در بازار چین شده است و انتظار می‌رود که آمار فروش جهانی خود را تا انتهای سال جاری به عدد 550 هزار دستگاه برساند. اما شرکت خودروسازی رنو نیاز دارد تا بر روی بهبود شرایط خود در کشور روسیه تمرکز کند.
کارلوس گوسن در ادامه صحبت‌های خود افزود: در حال حاضر شرکت خودروسازی رنو به اندازه کافی محصولات متنوع به همراه پیشرانه‌های گوناگون دارد تا نیازی به اضافه کردن یک برند کاملا جدید به این شرکت نباشد.
در نقطه مقابل رنو، شرکت خودروسازی "پژو" به رهبری کارلوس توارس یک رویکرد متفاوت دارد و در حال برنامه ریزی برای حضور مجدد خود به بازار ایالات متحده آمریکا است، اما با یک حرکت آرام و محافظ کارانه تا شرایط لازم برای حضور این برند مهیا شود.
خوشبختانه برای این اتحاد، حضور شرکت خودروسازی رنو چندان ضروری نیست، زیرا دو شرکت خودروسازی نیسان و میتسوبیشی حضور فعال در بازار ایالات متحده آمریکا دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان