خودروهای سال ۲۰۱۸ اینفینیتی، فراری، فیات و جنسیس

همراه شما هستیم با یکی دیگر از قسمت‌های سری مطالب خودروهای ۲۰۱۸. این قسمت به معرفی محصولات جدید شرکت‌های اینفینیتی، فراری، فیات و جنسیس اختصاص دارد. در پایان نیز خودروهایی از این شرکت‌ها که برای سال ۲۰۱۸ تغییراتی جزئی را تجربه کرده‌اند و خودروهایی که بدون تغییر باقی مانده‌اند ذکر می‌شوند.

خودروهای سال 2018 اینفینیتی، فراری، فیات و جنسیس

همراه شما هستیم با یکی دیگر از قسمت‌های سری مطالب خودروهای 2018. این قسمت به معرفی محصولات جدید شرکت‌های اینفینیتی، فراری، فیات و جنسیس اختصاص دارد. در پایان نیز خودروهایی از این شرکت‌ها که برای سال 2018 تغییراتی جزئی را تجربه کرده‌اند و خودروهایی که بدون تغییر باقی مانده‌اند ذکر می‌شوند.

  • اینفینیتی

Q50:
اینفینیتی Q50
اینفینیتی برای سال 2018 به‌روزرسانی میانه عمری را برای مدل محبوب Q50 تدارک دیده است؛ اما داغ‌ترین مدل‌ها که نسخه 3 لیتری توئین توربوی اسپورت و رد اسپورت 400 با قدرت 400 اسب بخاری هستند ظاهر گیراتر خود را دارند تا از مدل‌های 4 سیلندر توربو و 6 سیلندر هیبریدی متمایز شوند.

QX50:
نسخۀ کانسپت نسل جدید اینفینیتی QX50
فروش مدل فعلی 2017 تا سال 2019 که نسل جدید عرضه خواهد شد ادامه خواهد یافت. اینفینیتی جزئیات زیادی از شاسی‌بلند لوکس و کامپکت جدید خود منتشر نکرده اما می‌دانیم که این خودرو از معماری پیشرانه-عرضی استفاده خواهد کرد. نیروبخش خودروی مذکور پیشرانه 4 سیلندر توربوی 268 اسبی با نسبت احتراق متغیر خواهد بود که اولین پیشرانه از این نوع بوده و مصرف سوخت کمتری را ارائه می‌کند. شرکت ادعا می‌کند این پیشرانه 27 درصد کاراتر از نسخه 6 سیلندر با قدرتی مشابه است.

QX80:

نسخه به‌روز شده این خودرو از کانسپت مونوگرافی که در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد الهام گرفته است. QX80 پیش از پایان سال وارد نمایندگی‌ها خواهد شد. انتظار می‌رود این خودرو شاخصه‌های طراحی و تجهیزات به‌روزتری داشته باشد. به‌روزرسانی‌های فنی محدود خواهند بود.

تغییرات تریم کوچک: Q60، QX60

بدون تغییر: Q70، QX30

خاتمه تولید: QX70

  • فراری

488 Special Edition:

فراری هنوز چیزی را تأیید نکرده اما انتظار داریم نسخه ویژه از 488 را همچون مدل‌های سفارشی 458 اسپچیاله و 430 اسکودریا در سال 2018 ببینیم. فراری باید به تولید رقیب لامبورگینی اوراکان پرفورمنته مشتاق باشد. این برند مشهور قاعدتاً با کاهش وزن، افزایش قدرت و سفت‌تر کردن شاسی و سیستم تعلیق به جنگ حریفان خواهد رفت. انتظار می‌رود بهای این خودرو به قلمروی 300 هزار دلار وارد شود.

812 سوپرفست:

این خودرو فریم فضایی مدل F12 را با خود به همراه داشته پس بدین ترتیب تقریباً کل خودرو از آلومینیوم ساخته شده است. شاهد استفاده وسیع از فیبر کربن در اکثر بخش‌ها بوده و نسخه ویژه F12tdf نیز از سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب سود می‌برد.

پورتوفینو:

این خودرو جایگزینی برای کالیفرنیا T محسوب می‌شود. نام پورتوفینو از شهر بندری کوچکی در ریویرا گرفته شده و خودرویی هاردتاپ با سقفی تاشدنی است که دارای پیشرانه 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربوی اصلاح شده با قدرت 591 اسب بخار می‌باشد.

بدون تغییر: GTC4Lusso، 488GTB/Spider

خاتمه تولید: کالیفرنیا T، F12 برلینتا، F12tdf

  • فیات

500/500 آبارث/500c/500c آبارث/500e:

فیات اشاره زیادی به جزئیات نکرده اما انتظار می‌رود فیس لیفتی متوسط برای مدل‌های سال 2018 صورت گیرد.

500L:

این خودرو بازطراحی مناسبی را در ظاهر خود داشته که شامل سپرهای جلو و عقب اصلاح شده و رینگ‌های جدید می‌باشد. صفحه نشان‌دهنده‌های جدید، کنسول مرکزی به‌روز شده، کنترل‌های تهویه مطبوع و بخاری تغییر مکان داده شده و غربیلک فرمانی جدید از تغییرات کابین 500L محسوب می‌شوند. سیستم اطلاعات سرگرمی فیات با ارتباطات اندروید اتو و اپل کارپلی نیز هم‌اکنون به‌صورت استاندارد وجود دارند.

تغییرات تریم کوچک: 124 اسپایدر، 500X

  • جنسیس

G70:

محصول کوچک جنسیس یعنی G70 در اوایل سال 2018 وارد بازار خواهد شد. این سدان دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک در واقع خواهر خوانده کیا استینگر محسوب می‌شود. هر دو خودرو از پیشرانه‌های یکسان 2 لیتری توربو و 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو استفاده می‌کنند.

G80:

جدای از مدل اسپورت جدید با قدرت 365 اسب بخاری، لیموزین کوچک‌تر جنسیس دارای نمای جلوی اصلاح شده بوده درحالی‌که کابین نیز از نشان‌دهنده‌های جدید استفاده می‌کند.

تغییرات تریم مختصر: G90

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان