تقاضای ازدواج در پیست و در کنار ماشین فرمول ۱، عجیب اما واقعی!

در زندگی ما لحظاتی به یاد ماندنی وجود دارد که برای همیشه همراه ما خواهند ماند. تقاضای ازدواج می‌تواند یکی از این موارد باشد و علاوه بر این، رانندگی با یک خودروی فرمول ۱ هم می‌تواند جزو به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی یک فرد باشد، اما اخیرا این دو زوج جوان هر دو کار را با هم انجام داده‌اند تا یک خاطره قوی در ذهن آنان بجای بماند

در زندگی ما لحظاتی به یاد ماندنی وجود دارد که برای همیشه همراه ما خواهند ماند. تقاضای ازدواج می‌تواند یکی از این موارد باشد و علاوه بر این، رانندگی با یک خودروی فرمول 1 هم می‌تواند جزو به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی یک فرد باشد، اما اخیرا این دو زوج جوان هر دو کار را با هم انجام داده‌اند تا یک خاطره قوی در ذهن آنان بجای بماند.
ستاره داستان ما فردی است به نام "متیو کرید" که در واقع یک کنترل کننده تعمیرگاه از شهر "کنت" انگلستان است که در تست درایو رنو کلیو RS در نمایندگی شهر "مایدستون" شرکت کرد و توانست مجوز حضور در پیست مسابقات اتومبیلرانی و همچنین رانندگی با خودروهای فرمول 1 تیم "رنو" را به دست بیاورد.
متیو کرید برنده مسابقه و تست درایو رنو کلیو RS شد و به او اجازه دادند تا یک نفر دیگر را با خود به پیست مسابقه "پاول ریکارد" در جنوب فرانسه آورده و تجربه رانندگی با خودروی فرمول 1 تیم رنو را داشته باشد که آرزوی هرکسی بر روی کره زمین خواهد بود. متیو کرید نامزد خود را به پیست "پاول ریکارد" دعوت کرد و وقتی هردوی آنان در کنار خودروهای فرمول 1 تیم رنو حضور داشتند، متیو کرید یک سوال بزرگ را مطرح کرد و آن هم درخواست ازدواج رسمی از نامزدش بود تا پس از گفتن "بله" توسط نامزد وی، 2 لحظه بزرگ زندگی او در یک نقطه تلاقی پیدا کنند.
متیو کرید در صحبت‌های خود عنوان کرد: با قبول درخواست ازدواج از سوی نامزدم و رانندگی در یک خودروی فرمول 1، امروز بدون شک بهترین روز زندگی من بود، علاوه بر این، من فکر نمی‌کردم که مردم عادی بتوانند تجربه چیزهای فوق العاده مثل رانندگی با ماشین‌های فرمول 1 را داشته باشند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان