اقامت در عجیب ترین هتل های جهان همراه با همگردی

اقامت در عجیب ترین هتل های جهان همراه با همگردی دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - هتل و کمپینگ,برترین ها,گردشگری,جالب انگیز شاید شما هم جزو آن دسته گردشگرانی باشید که دلشان می خواهد سفرشان به صو ...

شاید شما هم جزو آن دسته گردشگرانی باشید که دلشان می خواهد سفرشان به صورتی خاص طی شود. در منطقه‌ای منحصر به فرد و هتلی  بی نظیر. به طور حتم چنین سفری به  عنوان خاص ترین تور مسافرتی شما تجربه‌ای جالب و شگفت انگیز خواهد بود و لذتی صد چندان از آن خواهید برد. در این مقاله به عجیب ترین هتل‌های دنیا سری می زنیم. با همگردی همراه باشید.
عجیب ترین هتل های جهان

1) GOLDEN CROWN LEVIN IGLUT، فنلاند

این هتل یکی از زیباترین اقامت‌گاه ها را در زیباترین مناطق طبیعی فنلاند در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی قرار می‌دهد. این هتل خاص از 18 سوئیت منحصر به فرد تشکیل شده است. هر کدام از سوئیت‌ها با تجهیزات و مبلمان کامل در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند. طراحی سوئیت‌ها به گونه‌ای است که مهمان بتواند از تمام زوایا، طبیعت آرام و زیبای منطقه را زیر نظر داشته باشد. برای ساخت این سوئیت‌ها از دیوارهای شیشه ای استفاده شده و همین جریان به جذابیت بیشتر آن کمک کرده است. در کنار این امکانات می‌توانید از رستوران فوق العاده‌ی این هتل که در سال 2016 به مجموعه اضافه شد نیز لذت ببرید و تور مسافرتی خاصی را در طبیعت سرد فنلاند تجربه کنید.
عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین هتل های جهان

2) BOOK AND BED TOKYO، توکیو، ژاپن

این هتل به عنوان بهشتی مسلم برای آن دسته گردشگران تور مسافرتی است که به دنیای مطالعه و کتاب علاقه مندند. این هتل مجموعه‌ای کامل از کتاب‌های انگلیسی و ژاپنی را در اختیار علاقه مندان به انجیل شناسی قرار می‌دهد و در کنار کتاب‌ها و سایتی است کامل از انواع فایل‌های تحقیقاتی. می توانید در کنار مطالعات خود محلی دنج، آرام و ساده را برای استراحت خواب و اقامت در اختیار داشته باشید. می‌توانید از 3000 کتابی که در این هتل خاص در اختیار شما قرار داده شده استفاده کنید و از تجربه‌ی اقامت خاص خود در این هتل لذت ببرید.
عجیب ترین هتل های جهان

3) PALACIO DE SAL, SALAR DE UYUNI، بولیوی

به طور حتم در رابطه با هتل‌های یخی زیاد شنیده‌اید و شاید به نظرتان عجیب رسیده باشد که بتوان در چنین فضای سرد و خشنی اقامتی عالی داشت. اما در این منطقه از بولیوی عکس این قضیه صادق است. با هتلی روبه رو هستید که در گرم ترین نقطه‌ی بیابان بولیوی ساخته شده. این هتل لوکس و اشرافی از نمک خالص ساخته و پرداخته شده است. ساختمان، تجهیزات و مبلمانی که در سرتاسر این مجموعه به چشم می‌خورد از سنگ طبیعی نمک ساخته شده . کف تمام اتاق‌های شیک و مدرن هتل با چوب طراحی شده. این جریان به کنترل دمای اتاق‌ها کمک می‌کند. به طور حتم اختصاص تور یک روزه ای به این منطقه می‌تواند تجربه‌ای جالب از اقامت در بیابان و هتلی نمکی را در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی قرار دهد.
عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین هتل های جهان

4) HAPPY NOMADS VILLAGE، قرقیزستان

اگربه دنبال تورمسافرتی خاصی هستید و در راستای آن اقامت در هتلی منحصر به فرد را در نظر دارید، بهتر است به این کشور سفر کنید. چراکه این هتل شما را در معرض تجربه‌ی زندگی سنتی قرقیزها قرار می‌دهد و می‌تواند تجربه‌ی جالبی از تور طبیعت گردی برای شما محسوب شود. این هتل توسط انواع و اقسام گل‌های خاص احاطه شده. می‌توانید اقامتی جالب و خاص را در معرض این گیاهان تجربه کنید. از جهت دیگر طراحی ساده اما سنتی فضا به شما تجربه ای خاص را ارائه می کند . غذاهای محلی، نان تازه و فضای سنتی این هتل به شما تجربه ای جالب از زندگی سنتی قزاق ها را منتقل خواهد داد.
عجیب ترین هتل های جهان


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان