دختر کشاورزی که بازیگری مشهور شد

دختر روستازاده اهل کره جنوبی اکنون به یکی از چهره های شناخته شده این کشور تبدیل شده است.

به گزارش افکارنیوز، شاید این ادعا، واقعیتی محض باشد که اکثر کسانی که به موفقیت های بزرگ و باورنکردنی رسیده اند، روستازادگان یا افرادی بوده اند که در شهرهای کوچک دورافتاده بدنیا آمده اند. آنها مغلوب شرایط زندگی خود و نبود امکانات نشدند و با پشتکار و تلاش سرانجام خود را به قله موفقیت رساندند.

"کاراتا اریکا" یکی از همین افراد است. وی که دارای اصلیتی ژاپنی است دختر کشاورزی بود که در یکی از مناطق روستایی کره جنوبی زندگی می کرد. سه سال پیش زمانی که او به همراه مادرش مشغول کار در مزرعه بود، بطور تصادفی توسط مدیر یک کمپانی کشف شد.

وی پس از تحصیل و آموزش بازیگری، در نخستین تجربه بازیگری اش، در یک موزیک ویدئو ظاهر شد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. سپس کاراتا با بستن قرارداد با کمپانی FLaMm کار خود را به عنوان بازیگر آغاز کرد. پس از حضور موفق در چند فیلم و سریال، کاراتا از طرف یکی از کمپانی های معروف کره جنوبی با نام BH پیشنهاد کار دریافت کرد. این کمپانی پیشتر سکوی موفقیت و موجب شهرت بازیگران معروف حال حاضر کره جنوبی مانند کیم جو ئون و هان هیوجو شده بود.

گفتنی است؛ پس از عقد این قرارداد پیش بینی می شود کاراتا نیز به زودی به یکی از بازیگران و چهره های مطرح کره جنوبی تبدیل شود. وی در حال حاضر نیز طرفداران زیادی در دو کشور کره جنوبی و ژاپن دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان