هواداران ذوب‌آهن عجول نباشند

بوحمدان: خودمان هم از نتایج ذوب‌آهن ناراحت هستیم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که هواداران این تیم باید صبور باشند و به آنها زمان بدهند.

بوحمدان: خودمان هم از نتایج ذوب‌آهن ناراحت هستیم

حمید بوحمدان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی تیمش مقابل مشکی‌پوشان در اصفهان اظهار داشت: تیم ما از لحاظ فنی نمایش خوبی داشت و موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردیم که هدر رفت. مشکی‌پوشان هم بسته فوتبال بازی می‌کرد. آنها چشم به ضدحملات داشتند تا یک امتیاز بگیرند که به هدف‌شان رسیدند.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان خاطرنشان کرد: ما معمولاً در خیلی‌ از بازی‌ها فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و جالب اینجاست که تیم‌های حریف بدون ایجاد موقعیت گل به ما گل می‌زنند! ما در همین بازی می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها چهار گل به مشکی‌پوشان بزنیم.

وی در واکنش به شعارهای هواداران ذوب‌آهن علیه امیر قلعه‌نویی گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. ما خودمان هم از نتایج تیم ذوب‌آهن ناراحت هستیم. ما خوب بازی می‌کنیم و از لحاظ فنی مشکل نداریم. اعتقادم این است که هواداران باید صبور باشند. بالاخره بدشانسی‌های ما تمام می‌شود. آنها نباید عجول باشند.

بوحمدان در پایان با اشاره به نتایج ضعیف ذوب‌آهن در لیگ امسال خاطرنشان کرد: ما هم از این نتایج ناراحت هستیم و می‌دانیم که خوب امتیاز نگرفتیم. با این حال بچه‌ها و کادر فنی تلاش می‌کنند که در بازی‌های آینده خوب بازی کرده و این نتایج را جبران کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان