اعتراف عجیب سازنده فیلم تبلیغاتی مرحوم هاشمی!!

منوجهر محمدی تهیه کننده فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی در انتخابات سال ۸۴، از غیرواقعی بودن سکانس روایت خاطره او با شهید بهشتی گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم تبلیغاتی مرحوم آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1384، از ساختگی بودن خاطره آیت الله هاشمی با شهید بهشتی گفت.

در سال 1384 منوچهر محمدی به عنوان گزینه اصلح برای تهیه فیلم تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی برگزیده شد. دلیل انتخاب محمدی سابقه او در ساخت فیلممحمد خاتمی در دوره انتخابات پیشین بود.

در یکی از سکانس‌های فیلم ساخته شده برای تبلیغ آقای هاشمی رفسنجانی، محمدی خاطره‌ای از شهید بهشتی با آیت‌الله هاشمی با صدای آیت‌الله هاشمی نقل کرد. خاطره‌ای که در آن به مظلومیت آقای هاشمی و تشبیه او به شهید بهشتی پرداخته شد. متن این خاطره به این شرح است: "این آسیاب به نوبت است، نوبت تو هم خواهد رسید. چقدر این روزها بی‌شمار سخت می‌گذرد دوستان! من تا نیمه راه آمده‌ام. مشیت این بود که بمانم. تا نوبت به  من برسد. تا در سنگ زیر و بالای آسیاب صدای شکستن‌های خود را بشنوم. "

خاطره نقل شده درخصوص سکوت و مظلومیت شهید بهشتی درباره اتهاماتی است که به این شهید والامقام نسبت داده می‌شد. محمدی با استفاده از این شیوه قصد داشت آیت‌الله هاشمی را هم همانقدر مظلوم نشان دهد. سکانسی که پس از آن در هر موقعیت اتهام زنی به آقای هاشمی باز نشر داده می‌شد. 

و حالا پس از گذشت12 سال تهیه کننده معروف تبلیغاتی، در سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی با اشاره به این خاطره در اقدامی ناباورانه گفت: این خاطره زاییده ذهن او برای تبیین مظلومیت آقای هاشمی بوده است. در مورد اینکه منظور منوچهر محمدی از بیان این جمله دقیقا چه بوده، هنوز چیزی مشخص نیست، اما گمان‌ها بر این است که شاید منظور محمدی ایده این خاطره بوده که برای تاثیرگذاری بیشتر به ذهن او رسیده است. 

ویدئوی زیر همان سکانس معروف و تاثیر گذاری است که منوچهر محمدی صحت آن را رد کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان