شخصیت شناسی بر اساس رقم آخر سال تولد

شاید عجیب به نظر برسد اما در رقم آخر سال تولدتان رازهایی نهفته است که شما از آن بی‌خبرید، گویا این رقم آینه تمام‌نمای شماست.

تحقیقات نشان می‌دهد که رقم آخر سال تولد هر شخص گویایمهمترین ویژگی های اخلاقی اوست. به نقل از ماهنامه"الجمیلا" در دبی، با خواندن گزارش زیر از روی رقم آخر سال تولد افراد می توانید به بارزترین مشخصه اخلاقی و روحیات اطرافیان خود پی ببرید.

این مجله با توجه به عناصری مهم در طبیعت، این تقسیم بندی را انجام داده و به شرح آن پرداخته است. در این گزارش به افراد مختلف متناسب با دسته بندی که در آن قرار دارند توصیه هایی نیز شده است که در ادامه می خوانید.

0-1:فلز

صبور و مقاوم در مقابل مشکلات، شما می توانید با ازدواج ثبات خود را در زندگی قوت ببخشید. همچنین علاقه ای وصف ناشدنی به اشیائی همچون کفش های متفاوت، لباسهای قیمتی، طلا و جوهر و زیور آلات لاکچری دارید.

ناگفته نماند که استقلال شما در زندگی زبانزد عام و خاص است و باید گفت که به تنهایی قادر به گرفتن درست ترین تصمیم ها در سخت ترین شرایط هستید.

 

 2-3:آب

مهربان، جذاب و همیشه در تلاش برای کمک به دیگران، دست به هر کاری که بزنید بی برو برگرد موفقیت از آن شماست و این را مدیون تعهد و پشتکارتان در امور محوله هستید.

 

4-5:چوب

فعالیت و پویایی جزئی جدا ناشدنی از وجود شماست، به طوری که اگر یک روز را بدون فعالیت بگذرانید، حس یک مرداب ساکن به شما دست می دهد. مهمترین ویژگی شما اعتماد به نفستان است که این موضوع موجب پیروزی در فعالیت های روزانه شماست.

زنانی که در این گروه جای دارند، می خواهند جهان اطراف خود را کشف و شناسایی کنند به طوری که هیچ چیز ناشناخته ای در هیچ نقطه ای از دنیا برایشان باقی نماند.

 

6-7:آتش

ماجراجو و عاشق سفر، پیدا کردن این افراد کار بسیار مشکلی است زیرا مدام در حال مسافرت به کشورهای مختلف هستند.

نقطه ضعف این افراد نداشتن صبر و عجله در انجام کارهای و ماموریت هاست، به طور کلی انجام کارهای طولانی که حوصله فراوان می طلبد، به هیچ عنوان مورد علاقه آنها نبوده و نیست.

البته خودرای بودن آنها را نیز نباید از قلم انداخت اما روی هم رفته با تمام این اوصاف به شکل عجیبی میان اطرافیان خود محبوب هستند.

 

8-9:خاک

این افراد شدیداً پیرو قوانین، فرمول ها و چیزهای هستند که علم آنها را اثبات کرده است. از بی نظمی بیزارند و تحمل زندگی در محیطی مملو از هرج و مرج یا بی قانونی را ندارند.

این چیزی است که شما را به سمت تنهایی هدایت می‌کند تا ساعتها در جهت چگونگی تعامل با افرادی که رفتارشان مغایر با ایده‌آل‌های شماست، تفکر کنید.

اگر سری به اتاق این اشخاص بزنید همه جا از تمیزی برق می زند و هیچ اثری از آشفتگی به چشم نمیخورد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان