برای برف بازی در تهران کجا برویم؟

بلاخره تهران هم سپید پوش شد و آرزوی برف بازی و آدم برفی درست کردن امسال هم به بار نشست و تهران که یکی از زیباترین شهرهای کشورمان است با پوشیدن این لباس پاک و سپید زیباتر از قبل شد

برای برف بازی در تهران کجا برویم؟

بهترین مناطق تهران برای برف بازی

بلاخره تهران هم سپید پوش شد و آرزوی برف بازی و آدم برفی درست کردن امسال هم به بار نشست و تهران که یکی از زیباترین شهرهای کشورمان است با پوشیدن این لباس پاک و سپید زیباتر از قبل شد. اگرچه خیلی از دوستداران برف در خیابان ها یا پارک ها و دیگر جاها برف بازی را از همان لحظه های اول بارش برف شروع کردند اما در تهران زیبا نقاط و جاهایی هست که برای این تفریح پرهیجان و فوق العاده لذت بخش وجود دارد. حتما شما هم دوست دارید با صرف کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان از روز برفی خود حسابی لذت ببرید و در همین تهران و نزدیک محل سکونتتان برف بازی کنید. اگر هنوز با خانواده، دوستان یا همکاران به برف بازی نرفته اید یا نمی دانید برای برف بازی، دویدن وسر خوردن روی برف های امسال و ساختن آدم برفی و گرفتن عکس یادگاری کنار آن کجا بروید در این پست با الی گشت باشید تا بهترین مناطق تهران برای برف بازی را به شما معرفی کنیم و از زمستان 96 زیباترین و سپید ترین خاطرات را در کنار دوستان و البته آدم برفی های هایتان برای خود ثبت کنید.

روز زیبای برفی

برای برف بازی به کجا برویم؟

بام تهران؛ بدون شک تقریبا همه ساکنان تهران با بام تهران خاطره یا خاطره ها دارند. بام تهران که قسمت بالای ولنجک و ابتدای تله کابین توچال را شامل می شود یکی از بهترین و زیباترین نقاط تهران برای روزهای برفی است. اگرچه کمی اعصاب می خواهد تا با ترافیکش کنار بیایید اما به لذت برف بازی می ارزد. مجموعه بام تهران به خاطر وجود چشم انداز منحصر به فرد کوهستانی و اینکه از مرتفع ترین نقطه شهر می شود تهران را دید و همچنین طبیعت دلچسب و مسیر پیاده روی آن بسیار مورد توجه است. در این نقطه اگر به ایستگاه یک توچال بروید که هم فال است و هم تماشا، اما اگر نرفتید هم مشکلی نیست و می توانید از برف بازی و سر خوردن روی برف های بام تهران حسابی لذت ببرید.

بهترین مناطق تهران برای برف بازی

پارک ملت؛ یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی پارک ملت است. این پارک زیبا که در خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از چهارراه نیایش قرار دارد یکی از پارک‌ هایی است که به چند دلیل طرفداران زیادی دارد، یکی اینکه مسیر دسترسی بسیار راحت و آسانی دارد و با هر وسیله نقیله ای می شود به این پارک رفت دیگر اینکه فضاهای باز زیادی دارد که به راحتی می شود برف بازی و دیگر تفریحات مناسب روزهای برفی را در آن انجام داد، در کنار این مزایا منظره فوق العاده زیبای این پارک در فصل زمستان و روزهای برفی سوژه ی مناسبی برای عکس گرفتن و نقاشی کردن است. درختانی که سپید پوش شده اند و در هر نقطه پارک جلوه ی زیبایی به فضای پارک داده اند و دیگر مناظر پارک ملت یک روز برفی خاطره انگیز را برایتان به جا می گذارد. همچنین از دیگر مزایای پارک ملت این است که در کنار آن یکی از پردیس‌ های سینمایی قرار دارد که بعد از یک برف بازی جانانه اگر دوست داشتید سری هم به آنجا بزنید. در ادامه یکی دیگر از بهترین مناطق تهران برای برف بازی را معرفی می کنیم.

برف بازی

پارک پردیسان؛ خب، حالا یک عدد تیوپ بردارید و خیلی آراو و بی سروصدا بزنید سمت اتوبان های حکیم و همت! پارک پردیسان تهران که بین اتوبان شهید همت و شهید حکیم قرار دارد یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است که نوع پوشش و فضای باز پارک پردیسان به شما این فرصت را می دهد که تا می توانید روی برف های پاک و تمیز و سپید به یاد روزهای کودکی غلت بخورید و برف ها را گلوله کنید و به سرو کله دوستان و همراهان بزنید، آدم برفی درست کنید و سوار بر تیوپ انگار که سوار سفینه هستید و در فضایی سپید روی برف ها سر بخورید و بروید هر جا که دلتان می خواهد فقط اگر یادتان باشد گفتیم این پارک وسط دو بزرگراه قرار دارد پس مبادا آنقدر تند روی برف ها سر بخورید که تیوپ به دست وسط اتوبان سبز شوید! از مزایای پارک پردیسان این است که مسیرهای دسترسی آسانی دارد و همچنین به میدان صنعت یا میدان شهرک غرب نزدیک است و این میدان یکی از نقاطی است که همه جور وسیله نقیله برای جابه جایی به تمام نقاط شهر وجود دارد.

تیوپ سواری در برف

پارک پرواز؛ برویم پارک پرواز ببینیم می شود به جای پرواز روی ابرها اینجا و در این پارک روی برف ها پرواز کرد؟! چرا نشود؟ وقتی در این شهر زیبا این پارک زیبا که زمینی مسطح دارد و روی تپه ‌های ارتفاعات شمال غرب تهران قرار گرفته باشد پرواز به روی برف ها در پارک پرواز هم امکان پذیر است! این پارک زیبای جدید احداث که یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است در شهرک مخابرات است و موقعیت عالی آن باعث شده خیلی از برف دوستان و اهل تفریح و طبیعت به این پارک بیایند تا علاوه بر برف بازی و گشت و گذار در این پارک فعالیت های ورزشی مختلف را هم انجام دهند. این پارک نسبتا خلوت و زیبا یک روز برفی رویایی با چشم اندازی از تهران را به شما هدیه می کند پس دوربین را فراموش نکنید.

تیوپ سواری

بوستان گفت و گو؛ برای یک گفتگوی گرم و صمیمانه در یک روز سرد و برفی برویم سمت گیشا و پارک گفت‌ وگو. در حاشیه بزرگراه شهید چمران یکی دیگر از بوستان های زیبای شهر قرار دارد که یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی محسوب می شود چون یکی از ویژگی‌های بوستان گفت‌وگو این است که سبکهای گوناگون طراحی در این پارک وجود دارد و از این نظر یک بوستان‌ آموزشی به حساب می آید. اما در روزهای برفی مهم ترین وظیفه این پارک این است که پذیرای برف بازان حرفه ای باشد و مکانی برای گفتگوهای به یاد ماندنی و خاطره انگیز! پس با در نظر گرفتن مشکل کمی جای پارک بهترین راه را برای رفتن به این پارک زیبا انتخاب کنید و از فضای آن لذت ببرید.

آدم برفی

پارک ساعی؛ خب، حالا نوبت پارک زیبای ساعی است که با مساحتی حدود 12 هکتار در خیابان ولیعصر پایین تر از توانیر قرار دارد. این پارک هم یکی از پارک هایی است که همیشه و در همه روزهای سال خاطره انگیز است بویژه که زمستان باشد و همکاران و دوستان باشند و یک شب سرد برفی! به نظرم یکی از بزرگترین لذت های دنیا گلوله برفی ساختن و زدن به سرو کله ی دوستان است البته هر زدنی خوردنی هم دارد پس آماده باشید که دوستان با گلوله های برف دسته جمعی به سمتتان آمدند!

ساختن آدم برفی

پارک جمشیدیه؛ پارک جمشیدیه یا پارک سنگی جمشیدیه درانتهای خیابان نیاوران قرار دارد و یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است. از ویژگی های این پارک زیبا وجود دریاچه، آبشار و آبنماهای سنگی در این پارک خاطره ساز است. طراحی این پارک فوق العاده زیبا را کامران دیبا عهده دار بوده است.

پارک کوهسار؛ بوستان کوهسار در شمال‌ غرب تهران قرار دارد و این پارک زیبا یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی برف دوستان است. این پارک جنگلی در منطقه 5 شهرداری تهران و در دامنه رشته‌ کوه البرز قرار گرفته است. راه دسترسی و رفتن به سمت این بوستان از اتوبان ایرانپارس امکان پذیر است.

پیاده روی در برف

پارک آب و آتش؛ پارک زیبای آب و آتش که حتما برای همه آشناست و در فصل زمستان و روزهای برفی یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است. این پارک فوق العاده زیبا در میدان ونک اتوبان شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک قرار دارد. باز هم مراقب باشید هنگام سرسره بازی از وسط اتوبان سر در نیاورید!

بوستان باغ ایرانی؛ این پارک زیبا در خیابان شیخ بهایی شمالی 20 متری پیروزان کوچه شهید صابری قرار دارد و از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است.

پارک ایران زمین؛ یکی دیگر از بهترین مناطق تهران برای برف بازی پارک زیبای ایران زمین است که در شهرک غرب خیابان ایران زمین پشت مجتمع تجاری گلستان واقع شده است.

برف بازی کودکان

پارک لاله؛ یکی دیگر از پارک های شناخته شده و معروف تهران که یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است پارک لاله است که در  بلوار کشاروز تقاطع خیابان کارگر شمالی قرار دارد. این پارک از قدیمی ترین و زیباترین پارک های تهران زیباست.

بوستان بعثت؛ در بزرگراه بعثت خیابان شهید صابونیان

پارک فدک؛ در خیابان گلستان خیابان فدک نزدیک میدان هلال احمر

کن؛ بخش کن یا دهکده ی کن در شمال غرب تهران، یکی از معروفترین و با قدمت ترین نقاط اطراف تهران است و همچنین یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است.

پارک هفت چنار؛ بزرگراه گلبن شمالی بلوار بریانک

پارک آزادگان؛ در مسیر بزرگراه امام علی میدان بسیج کمربندی آزادگان جنوب پارک آبی آزادگان

پارک دانشجو؛ خیابان انقلاب چهارراه ولیعصر

بوستان گلابدره؛ در میدان تجریش خیابان دربند

پارک شطرنج در اقدسیه خیابان شهید سباری

پارک جنگلی تلو

پارک دارآباد

پیست اسکی

 پیست اسکی های تهران

پیست اسکی شمشک؛ یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی پیست اسکی شمشک است که در فاصله 57 کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد. این پیست اسکی نخستین بار در سال 1337 در روستای شمشک بهره برداری شد. پیست اسکی شمشک 2 تله اسکی چکشی، 2 تله سیژ و 3 تله اسکی بشقابی دارد. این پیست از طرف فدارسیون جهانی عنوان بین المللی به خود گرفته است.

پیست اسکی بین المللی دیزین؛ مهم ترین پیست اسکی ایران و معتبرترین پیست اسکی در کل خاورمیانه و یکی از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است.

پیست اسکی آبعلی؛ قدیمی ترین پیست اسکی تهران و از بهترین مناطق تهران برای برف بازی است.

پیست اسکی سهند

پیست اسکی بین الملی دربندسر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان