کریستوفر نولان «جیمز باند ۲۵» را نمی‌سازد

کارگردان پر آوازه سینمای جهان رسما از جمع گزینه های احتمالی کارگردانی جیمز باند ۲۵ کنار رفت.

کریستوفر نولان «جیمز باند 25» را نمی‌سازد

به گزارش خبرنگار فرهنگیباشگاه خبرنگاران پویا، در حالی که ماه دسامبر رسانه های سینمایی جهان از احتمال بالای حضور کریستوفر نولان در راس بیست و پنجمین فیلم سینمایی مجموعه جیمز باند خبر داده بودند و حتی برخی مدعی شده بودند که در ماه فوریه مترو گلدوین مه یر این خبر را رسما اعلام می کند اما کارگردان «شوالیه تاریکی» در مصاحبه ای اعلام کرد که کارگردانی قسمت بیست و پنجم مجموعه 007 را بر عهده نخواهد گرفت.

رد ادای دین به فیلم های جیمز باند در آثار این کارگردان شناخته شده بریتانیایی را می توان از همان فیلم های ابتدایی او دید. چیزی که بعدها در «شوالیه تاریکی»، «تلقین» و آثار پس از آن، بیشتر خودش را نشان داد. نولان اما در مصاحبه با رادیو 4 بی بی سی گفت که او کارگردان فیلم جدید نخواهد بود. وی همین طور اشاره کرد به خاطر علاقه اش به جیمز باند هر زمان صحبت از مذاکره با کارگردانی برای ساخت فیلمی بر اساس مامور 007 ام آی شش می شود، نام وی در راس فهرست احتمالات مطرح می گردد و این چیز جدیدی نیست. با این حال او باز با ابراز علاقه به جیمز باند عنوان کرد که دوست دارد روزی یک فیلم از این مجموعه را کارگردانی کند. اما آن روز، امروز نیست.

با توجه به این که سم مندس، کارگردان دو فیلم موفق «اسکای فال» و «اسپکتر» اعلام کرده دیگر برای کارگردانی آن بر نخواهد گشت شنیده می شود شانس دنی بویل، کارگردان بریتانیایی برنده اسکار فیلم «میلیونر زاغه نشین» و «127 ساعت» از سایرین بیشتر است. دنی بویل پیشتر افتتاحیه المپیک 2012 لندن را کارگردانی کرده بود و در بخشی از آن کلیپی با حضور جیمز باند و ملکه انگلیس ساخته بود که از بخش های پر طرفدار افتتاحیه شد. باید دید آیا او یک فیلم سینمایی هم با حضور دنیل کریگ در نقش اصلی جیمز باند خواهد ساخت یا این کلیپ تنها جیمز باند او خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان