یکی از مهم‌ترین اهداف آخرالزمانی شیطان+ صوت

حجت‌الاسلام عالی با اشاره به تلاش شیطان برای اغوای مومنان در دوران آخرالزمان گفت: علم و تجربه ‌شیطان در دوران آخرالزمان نیز به مراتب نسبت به گذشته افزایش یافته است، در واقع او در آخرالزمان تمام توان خود را برای زمین‌گیر کردن مومنان به کار می‌گیرد.

یکی از مهم‌ترین اهداف آخرالزمانی شیطان+ صوت

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی استاد حوزه در مراسم عزاداری شام شهادت حضرت فاطمه‌ زهراء(س) که با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به ترفندها و فریب‌های ابلیس در آخرالزمان گفت: ابلیس، خانواده‌ها و پیوندهای خانوادگی را هدف گرفته است و اگر این پیوندها از بین برود، سقوط انسانها آسان و جامعه دچار فروپاشی خواهد شد.

وی افزود: خانه محل عبادت است از این جهت که انسان با کارهای بسیار ساده در محیط خانه می‌تواند عباداتی انجام دهد که به هیچ وجه در مسجد نمی‌تواند انجام دهد. رسول خدا(ص) فرمود: «جُلوسُ المَرءِ عندَ عِیالِهِ أحَبُّ إلى اللّه تعالى مِنِ اعتِکافٍ فی مَسجِدِی هذا» اگر مردی با همسرش بنشیند، این کار از اعتکاف در مسجد منِ پیغمبر برتر است. همچنین امام صادق(ع) در رویاتی می‌فرماید: زنی که ظرف آبی به شوهرش بدهد، از عبادت یک سال که روزهایش را روزه و شب‌هایش را شب زنده‌دار باشد، بهتر است.

«در فرهنگ دینی، خانه و خانواده محل عبادت، ریاضت و تربیت است» این استاد حوزه با بیان این جمله یادآور شد: خانه‌ امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهراء(س) سرشار از صفا، مهر، محبت و احترام بود و این خانواده‌ نورانی باید الگوی خانواده‌های مسلمانان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالی با اشاره به تلاش شیطان برای اغوای مومنان در دوران آخرالزمان گفت: همانطور که انسان امروزی نسبت به صد سال پیش بسیار پیشرفت کرده، علم و تجربه ‌شیطان در دوران آخرالزمان نیز به مراتب نسبت به گذشته افزایش یافته است، در واقع او در آخرالزمان تمام توان خود را برای زمین‌گیر کردن مومنان به کار می‌گیرد.

به گفته وی ابلیس می‌داند که با ظهور امام زمان (عج) فلسفه وجودی‌اش تمام می‌شود، لذا سعی می‌کند تیرها خود را تا قبل از دوران ظهور به مومنان روانه کند. پیامبر اکرم(ص) در روایتی خطاب به امیرالمومنین(ع) می‌فرماید: یا علی! به تعدادی که تو از راه‌های هدایت می‌دانی، شیطان هم از راه‌های گمراه کردن می‌داند.

* در ادامه می‌توانید صوت کامل سخنان حجت‌الاسلام عالی را بشنوید:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان