وزیر صنعت:

حقوق دولتی معادن بسیار ناچیز است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حقوق دولتی معادن در ایران بسیار اندک و ناچیز است، گفت: طبق بودجه ۹۷ بخشی از این حقوق صرف توسعه استان‌ها خواهد شد.

حقوق دولتی معادن بسیار ناچیز است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم رونمایی از اطلس نقشه های پتانسیل دار مواد معدنی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بودجه 97 حدود 900 میلیارد تومان بابت حقوق دولتی معادن پیش بینی شده که بخشی از آن صرف توسعه استان‌ها خواهد شد.

وی همچنین در مورد لزوم ایجاد ثبات در نرخ ارز و تأثیر آن بر فعالیت های صنعتی و معدنی گفت: ایجاد ثبات در شاخص های اقتصادی در روند سرمایه گذاری در حوزه های معدنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و البته این موضوع را باید از مسولان پولی و مالی پیگیری کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ثبات در شاخص های اقتصادی از جمله نرخ ارز از ضروریات سرمایه گذاری مطمئن در کشور است.

وی همچنین در مورد لزوم ایجاد ثبات در نرخ ارز و تأثیر آن بر فعالیت های صنعتی و معدنی گفت: ایجاد ثبات در شاخص های اقتصادی در روند سرمایه گذاری در حوزه های معدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و البته این موضوع را باید از مسولان پولی و مالی پیگیری کرد.

شریعتمداری در ادامه با تأکید بر لزوم ایجاد زیربناهای لازم برای گسترش سرمایه گذاری در کشور گفت: فعالیت های اکتشافی در بخش معدن باید گسترده شود که در این زمینه نیازمند دستیابی به اطلاعات دقیق تر از عمق ایران هستیم.
م

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان