چه کسی چهره محبوب سینمایی سال ۹۶ شد؟

شهاب حسینی بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون کشورمان در نظرسنجی برنامه حالا خورشید به عنوان چهره سینمایی سال ۹۶ انتخاب شد.

شهاب حسینی بازیگری که با تلویزیون در بین مردم شناخته شد و به محبوبیت رسید و بعد از آن جای پای محکمی در سینما پیدا کرد این روزها با سریال شهرزاد و با بازی در نقش قباد به محبوبیت بیشتری در بین مردم رسیده است.

این محبوبیت در یک نظرسنجی که در برنامه حالا خورشید برگزار شد کاملا مشهود است . این هنرمند کشورمان با اختلاف زیاد از دیگر بازیگران سینما در صدر جدول نظرسنجی چهره های سینمایی ایستاد و به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.

شهاب حسینی با اختلاف زیاد چهره سینمایی سال 96 شد

عوامل برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور در یک نظرسنجی با حضور 8 چهره سینمایی محبوب ترین چهره سال 96 را مشخص کردند. در میان این چهره های سینمایی شهاب حسینی با بالاترین میزان رای و با اختلاف قابل ملاحظه ای به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.

در بین این 8 چهره سینمایی کشورمان نام شهاب حسینی ، هومن سیدی ، جواد عزتی ، نوید محمدزاده ، الناز شاکردوست ، پریناز ایزدیار ، محمدرضا گلزار و حمید فرخ نژاد دیده میشود.

در این نظرسنجی که با انتخاب منتقدین و بهترین های سینما مشخص شد شهاب حسینی با 38 % آرا و با بیشترین رای و اختلاف زیاد با دیگر چهره های سینمایی سال ، به عنوان چهره سینمایی سال 96 انتخاب شد.

در رتبه های بعدی این نظرسنجی هومن سیدی با 19 % آرا نفر دوم ، جواد عزتی با 9 % آرا نفر سوم ، نوید محمدزاده با 8 % آرا نفر چهارم ، الناز شاکردوست با 6% آرا نفر پنجم ، پریناز ایزدیار با 6 % آرا نفر ششم ، حمید فرخ نژاد با 5 % آرا نفر هفتم و محمدرضا گلزاربا 4 % آرا نفر آخر این نظرسنجی شد.

 

شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون

شهاب حسینی بازی در تلویزیون را با سریال پس از باران آغاز کرد و با ایفای نقش در سریال پلیس جوان در بین مخاطبان تلویزیون بیشتر شناخته شد و سریال مدار صفر درجه به محبوبیت بیشتر او کمک کرد.

 

شهاب حسینی در جشنواره کن

شهاب حسینی افتخارات زیادی برای سینمای ایران به ارمغان آورده است که از جمله آنها میتوان به این موارد اشاره کرد. شهاب حسینی در سال 1387 با بازی در فیلم سوپر استار، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را دریافت نمود. شهاب حسینی در جشنواره فیلم کن 2016 با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص بدهد. همچنین او خرس نقره ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم برلین 2011 را به همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

 

شهاب حسینی در سریال شهرزاد

شهاب حسینی این روزها سریال شهرزاد را در شبکه نمایش خانگی دارد و در این سریال با ترانه علیدوستی و مصطفی زمانی همبازی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان