چهار سال پیش کمپانی بریتانیایی جگوار لندروور بخش خودروهای سفارشی خود را راهاندازی کرد و جان ادواردز از مدیران باسابقه کمپانی مسئول این بخش شد. هماکنون ادواردز در حال ترک این صندلی بوده و این خودروساز نام جایگزین او را اعلام کرده است.
پس از خروج ادواردز از این بخش و با آغاز ماه ژوئن، مایکان ون در ساند مسئول خودروهای سفارشی جگوار لندروور خواهد بود. این مدیر آلمانی در کمپانیهای بنتلی، رولزرویس، استون مارتین، تسلا و هارلی دیویدسون یکی از کلیدیترین مدیران بخش بازاریابی بوده است. او هماکنون در اتحاد رنو-نیسان مشغول کار بوده و کارهای برند تازه احیا شده آلپاین را راست و ریس می کند.
ون در ساند هماکنون در حال ترک کمپانی آلپاین به منظور ملحق شدن به جگوار لندروور بوده و مسئول ساخت خودروهای سفارشی، ویژه و کلاسیک خواهد بود. از جمله محصولات برجسته ساخته شده توسط این بخش باید به خودروهایی همچون اف تایپ و رنجروور اسپورت SVR اشاره کرد.
بخش خودروهای ویژه جگوار لندروور همچنین محصولاتی همچون جگوار XE SV پروجکت 8 و اف تایپ پروجکت 7، رنجروور SV کوپه و ای تایپ سبک وزن را به همراه XKSS و دی تایپ تولید کرده است. بهطور خلاصه باید گفت همه محصولات این خودروساز بریتانیایی هیجانانگیز هستند.
ون در ساند گفته است:
بخش خودروهای ویژه تنها در چهار سال خود را به عنوان نیرویی در صنعت خودروی جهانی و با خودروهای برجسته تثبیت کرده است. این یک موفقیت استثنایی بوده و من از فرصت به دست آمده برای رهبری تیمی که چنین موفقیتهایی را به دست آورده بسیار خرسندم.
هنوز اطلاعاتی درباره مقصد جدید ادواردز که حداقل از سال 2007 تاکنون در جگوار لندروور بوده منتشر نشده است.
اما ادواردز نیز در این باره گفته است:
این جابجایی حیاتی و جدید باعث ایجاد فرم فوقالعاده جگوار لندروور برای آینده میشود. بخش خودروهای ویژه ما از نظر استراتژیکی بسیار مهم بوده و من مطمئن هستم همکاران جدید با ایدهها و جهتهای جدید باعث پیشبرد هرچه بیشتر اهداف خواهند شد.