شیر پیر نفسی چاق کن! ب‌ام‌و سری ۴ مدل ۲۰۱۹

اینکه یک خودروساز محصول خود را بدون افزایش قیمت به‌روز کرده و به تجهیزات جدید مجهز کند خیلی اتفاق نمی‌افتد. معمولاً اضافه کردن برخی تجهیزات باعث افزایش جزئی قیمت خودرو می‌شود. BMW همین کار را با سری ۴ فیس‌لیفت مدل سال ۲۰۱۹ خود انجام داده و بهای این خودرو را ۱۳۰۰ دلار افزایش داده است. البته با این قیمت بیشتر شاهد نصب تجهیزات بیشتری هم خواهید بود.

شیر پیر نفسی چاق کن! ب‌ام‌و سری 4 مدل 2019

اینکه یک خودروساز محصول خود را بدون افزایش قیمت به‌روز کرده و به تجهیزات جدید مجهز کند خیلی اتفاق نمی‌افتد. معمولاً اضافه کردن برخی تجهیزات باعث افزایش جزئی قیمت خودرو می‌شود. BMW همین کار را با سری 4 فیس‌لیفت مدل سال 2019 خود انجام داده و بهای این خودرو را 1300 دلار افزایش داده است. البته با این قیمت بیشتر شاهد نصب تجهیزات بیشتری هم خواهید بود.


سری 4 مدل 2019 شده هم‌اکنون دارای سیستم ناوبری، زمان ترافیک واقعی پیشرفته، پشت آمپرهای ارتقا یافته و کنترل فاصله پارک می‌باشد. همچنین اپل کارپلی نیز به مدت یک سال و رایگان در دسترس است. بنا به گفته سخنگوی ب‌ام‌و این تجهیزات جدید 2750 دلار قیمت دارند اما صرفه‌جویی صورت گرفته در خرید این خودرو باعث می‌شود سری 4 ارزش بیشتری در برابر مبلغ پرداختی داشته باشد.


قیمت نسخه 430i 2019 کوپه و چهار درب گرن کوپه به ترتیب از 45795 و 45595 دلار آغاز می‌شود و برای خرید مدل هاردتاپ کانورتیبل نیز باید حداقل 53945 دلار پرداخت. به همین ترتیب قیمت نسخه‌های 6 سیلندر 440i کوپه، گرن کوپه و کانورتیبل به ترتیب 52195، 51994 و 60995 دلار می‌باشد.


سری 4 همچنین دارای چندین سرویس ریموتی ب‌ام‌و از جمله اپلیکیشن ارتباطی است که به مالکان اجازه می‌دهد خودروی خود را مکان‌یابی نموده، مقاصد را از گوشی هوشمند به خودرو فرستاده و درب‌ها را باز و بسته کنند. پشت آمپرهای جدید این خودرو نیز صفحه‌نمایش باکیفیت‌تری دارد و اطلاعات ناوبری و دیگر موارد را به راننده نشان می‌دهد.


سری 4 در مقایسه با رقبا بالاترین سن را دارد. آئودی A5 و مرسدس بنز C کلاس کوپه محصولات جدیدتری بوده و تکنولوژی، پرفورمنس و ارزش بالاتری را نشان می‌دهند. البته تجهیزات بیشتر اضافه شده به سری 4 به‌روز، باعث شده رقابتی‌تر شود. خودروهای سدان و کوپه در کل خیلی پرفروش نیستند اما برخی افراد از این خودروها لذت می‌برند و تجهیزات بیشتر باعث افزایش این لذت می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان