لیست قیمت و تریم های هوندا آکورد هیبرید ۲۰۱۸

هوندا اعلام کرد از ۲۳ مارس سال جاری فروش آکورد هیبرید ۲۰۱۸ را در خاک آمریکا آغاز می‌کند.

لیست قیمت و تریم های هوندا آکورد هیبرید 2018

هوندا اعلام کرد از 23 مارس سال جاری فروش آکورد هیبرید 2018 را در خاک آمریکا آغاز می‌کند.


این خودروی بازطراحی شده بهای پایه 25100 دلاری داشته که 4505 دلار کمتر از مدل سال قبل می‌باشد. علیرغم این کاهش قیمت شدید، مدل پایه دارای تجهیزات مناسبی همچون چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی می‌باشد. آکورد هیبرید 2018 همچنین از سیستم تهویه مطبوع خودکار دو ناحیه‌ای، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای و صفحه‌نمایش 7 اینچی TFT در بین پشت آمپرها سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد لیست وسیعی از سیستم‌های کمک راننده از جمله کروز کنترل تطبیقی، ترمز پیشگیری از برخورد، هشدار خروج خودرو از خط و تشخیص علائم ترافیکی خواهند بود.


با پرداخت حداقل 28890 دلار به نسخه EX می‌رسید که علاوه بر موارد یاد شده دارای مه شکن‌های LED، مونروف برقی و سیستم اطلاعات نقاط کور راننده است. این خودرو همچنین از صندلی‌های جلوی گرم شونده، صندلی برقی راننده با تنظیم در 12 جهت، سیستم صوتی با 8 بلندگو و صفحه‌نمایش 8 اینچی بهره‌مند است.


بهای نسخه هیبرید EX-L از 31400 دلار آغاز می‌شود و دارای صندلی‌های چرمی، غربیلک فرمان پوشیده از چرم و دوربین دید عقب با تیره شوندگی خودکار می‌باشد. از دیگر تجهیزات استاندارد آکورد هیبرید EX-L می‌توان صندلی برقی سمت شاگرد با تنظیم در 4 جهت، سیستم صوتی مرغوب با 10 بلندگو و ساب ووفر را نام برد. این خودرو با پرداخت هزار دلار دیگر به ناوبری جی‌پی‌اس مجهز خواهد شد.


نهایتاً به نسخه پرچم‌دار یعنی هیبرید تورینگ می‌رسیم که قیمت پایه آن 34710 دلار اعلام شده است. این خودرو دارای تمامی تجهیزات مدل‌های قبلی و همچنین صندلی‌های جلوی تهویه دار، صندلی‌های عقب گرم‌کن دار و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند می‌باشد. هدآپ دیسپلی رنگی و ارتباط NFC را نیز باید به تجهیزات استاندارد این نسخه افزود.


تمامی مدل‌های آکورد هیبرید 2018 از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری و یک گیربکس CVT، مجموعه باتری لیتیوم-یونی و دو پیشرانه الکتریکی بهره می‌برند. این قوای محرکه قدرت 212 اسب بخاری دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان