باحال‌ترین تراک و کامیون‌های نمایشگاه NTEA ۲۰۱۸

هر ساله تأمین‌کنندگان کامیون‌ها و تراک ها در ایندیاناپولیس و نمایشگاه تراک های کاری NTEA گرد هم می‌آیند تا جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجارب خود در زمینه کامیون‌های سرسخت و جدید را به نمایش بگذارند.

باحال‌ترین تراک و کامیون‌های نمایشگاه NTEA 2018

هر ساله تأمین‌کنندگان کامیون‌ها و تراک ها در ایندیاناپولیس و نمایشگاه تراک های کاری NTEA گرد هم می‌آیند تا جدیدترین تکنولوژی‌ها و تجارب خود در زمینه کامیون‌های سرسخت و جدید را به نمایش بگذارند.

همه افراد از تأمین‌کنندگان متفرقه گرفته تا خریداران ناوگانی به این نمایشگاه می‌آیند تا نیازهای یک سال آینده را تأمین کنند. برخلاف نمایشگاه‌های بزرگی همچون دیترویت و لس‌آنجلس که شاهد رونمایی خودروهای جدید و پر زرق و برق هستیم، افرادی که به نمایشگاه تراک ها و کامیون‌های کاری می‌آیند واقعاً می‌خواهند چندین دستگاه کامیون را بخرند.

ابعاد کامیون‌های به نمایش درآمده بسیار بزرگ بوده و ما هم تلاش داشته‌ایم با گشت‌وگذار در این رویداد لیستی 10 تایی از جذاب‌ترین کامیون‌های NTEA 2018 را خدمت شما عزیزان تقدیم کنیم. با ما همراه باشید!

  • برف‌روب Boss فورد F-250 سوپر دیوتی


بسیاری از تأمین‌کنندگان افترمارکتی به منظور نمایش توانایی‌های خود در این رویداد حضور پیدا می‌کنند. پیشروی برف‌روب‌های تخصصی یعنی BOSS Snowplows با فورد سوپر دیوتی جدید در این رویداد حاضر شده است. علاوه بر تیغه جلویی، تیغه درگ عقبی نیز به منظور آسان‌تر شدن کارها تعبیه شده است.

  • T880S MX-13 Jerr-Dan Wrecker


بزرگ‌ترین کامیون این نمایشگاه به Jerr-Dan wrecker تعلق دارد که برای عملیات ریکاوری سنگین طراحی شده است. پیشرانه پاکار MX-13 510 این هیولا گشتاور دیوانه کننده 2508 نیوتون متری دارد.

کامیون مورد بحث ظرفیت یدک کشی 22680 کیلوگرمی داشته و واقعاً لقب هیولا برازنده آن می‌باشد.

  • اولسون تریلر و کامیون بادی دامپ


اکثر کامیون‌های حاضر در نمایشگاه کامیون‌های کاری از نوع دامپر هستند. اگرچه معمولاً این کامیون‌ها را با رنگ‌های بدنه مخصوص نمی‌بینید اما نمونه حاضر در غرفه اولسون تریلر دارای رنگ بدنه زیبای آبی و برخی عناصر کرومی می‌باشد. چه کسی می‌گوید یک کامیون جمع آوری کننده زباله نمی‌تواند جذاب باشد؟!

  • اینترنشنال HX620


اینترنشنال سری کامیون‌های جدیدی را در این نمایشگاه رونمایی کرده و بزرگ‌ترین آن‌ها مدل جدید NX620 می‌باشد. پیشرانه پرفورمنس X15 کامینز که در دل این کامیون قرار دارد گشتاور 2237 نیوتون متری تولید می‌کند. با ظرفیت یدک کشی 29937 کیلوگرمی، هیچ کاری سخت به نظر نمی‌رسد!

  • شورولت سیلورادو 6500 HD


شورولت با معرفی کامیون کلاس 6 جدید خود در نمایشگاه کامیون‌های کاری همه را سورپرایز کرد. بهبودهای صورت گرفته در فریم و آپشن های جدید به این معنی هستند که کامیون مورد بحث چیزهای بیشتری در دست داشته و می‌تواند رقابت بهتری با حریفان داشته باشد. اگر در آینده موفقیت‌های بیشتر به دست آید شاید شورولت یک‌بار دیگر بازیگر نقش اول این کلاس باشد.

  • رم 1500 Tradesman


اگرچه تریم جدید Tradesman رم 1500 خیلی بزرگ نیست اما یکی از جذاب‌ترین‌های امسال بوده است. کامیون‌ها و تراک های کاری معمولاً جذاب از کار در‌نمی‌آیند اما پیکربندی کرو کب این تراک در رنگ سفید زیبا بوده و البته شبیه نمونه‌های ارزان‌قیمت نیز نیست.

  • نیسان تایتان Snow Plow Prep


در گوشه غرفه نیسان یک تایتان زیبا از نوع تک کابین بود که توسط BOSS snowplow ساخته و پرداخته شده و به نمک‌پاش نیز مجهز بود. جدای از دامپ تراک ها، برف‌روب‌ها نیز در نمایشگاه تراک های کاری خبرساز شده بودند. البته این موضوع توجیه‌پذیر است زیرا در آمریکا برف فراوانی می‌بارد.

اما موضوع جذاب اینکه تایتان علاوه بر قدرت زیاد برای رقابت با حریفان دارای گارانتی 5 ساله سپر تا سپر است که بسیار بهتر از دیگر برندها می‌باشد. زمانی که شما مالک شرکت‌های کوچکی باشید صرفه‌جویی‌های صورت گرفته اثرات بزرگی خواهند داشت.

  • جنرال موتورز سوروس


سوروس که تراکی کاملاً خودران بوده و از هیدروژن استفاده می‌کند نشان دهنده دید جنرال موتورز به آینده این صنعت می‌باشد. طراحی منحصربه‌فرد تراک باعث می‌شود پیکربندی‌های زیادی را بتوان روی آن پیاده کرد.

سوروس یک خودروی مفهومی است اما تکنولوژی خودران در حال سرایت به تراک های تجاری هم بوده و جنرال موتورز هم نمی‌خواهد از این قافله عقب بماند.

  • UPS Grumman Olson Kurb Side


یکی از جذاب‌ترین کامیون‌های امسال Grumman Olson Kurb Side متعلق به دهه 50 میلادی است که شبیه تراک‌های پستچی آن زمان می‌باشد. متأسفانه نورپردازی کابین این تراک چندان جالب نبوده اما رنگ مشکی بدنه و برخی جزئیات جالب ما را به زمان گذشته می‌برند.

  • نیسان تایتان بدون محفظه بار


آیا تا حالا یک نیسان تایتان بدون محفظه بار را دیده‌اید؟ خب حالا با آن آشنا شوید. Smokin’  تایتان یک کانسپت عملکردی است که محفظه بار آن حذف شده تا کشیدن محموله‌ها با سهولت بیشتری صورت گیرد. رنگ‌آمیزی خاص بدنه نیز تکمیل کننده جذابیت‌های این تراک گیرا هستند.

منبع: autoguide

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان