تکنولوژی ارتباط خودرو با چراغ راهنمایی آئودی!

از طرف دیگر رئیس آئودی آمریکا نیز گفته است:

تکنولوژی ارتباط خودرو با چراغ راهنمایی آئودی!

هم‌اکنون بیش از 600 تقاطع بخش کلمبیای آمریکا دارای تکنولوژی “شهر هوشمند” هستند که به شبکه پیام ترافیکی اجازه می‌دهد تا به سیستم ارتباطی خودرو به زیرساخت (V2I) آئودی متصل شوند.


این تقاطع‌ها هم‌اکنون از ویژگی “زمان سبز شدن” سیستم اطلاعات چراغ راهنمایی آئودی که در برخی از محصولات مدل 2017 و 2018 حمایت می‌کنند.


شهردار ک.ریل بوشتر گفته است:

این حرکت نشان دهنده نوعی از خلاقیت است که برخی اهداف ایمنی ترافیکی پیشرفته ما حیاتی می‌باشد. ما به دنبال ساخت چنین سیستم و همکاری‌ای بودیم زیرا به ساخت سیستم‌های ایمنی هوشمندتر ادامه خواهیم داد.


از طرف دیگر رئیس آئودی آمریکا نیز گفته است:

تکنولوژی‌های ارتباط خودرو به زیرساخت همانند این سیستم به کاهش استرس راننده کمک خواهند کرد و به عنوان پایه و اساس توسعه صنعت خودرو نیز ضروری هستند.


سیستم زمان سبز شدن آئودی با دریافت سیگنال‌های سیستم‌های مدیریت ترافیکی که از طریق ارتباط داده 4G LTE چراغ‌های راهنمایی را کنترل می‌کنند کار کرده و زمانی که چراغ قرمز باشد این سیستم به راننده خواهد گفت که برای سبز شدن چراغ چقدر زمان لازم است.


این امر می‌تواند از طریق پشت آمپر خودرو یا حتی هدآپ دیسپلی (در صورت وجود) اتفاق افتد.

در آینده نسخه‌های پیشرفته‌تری از تکنولوژی ارتباط خودرو به زیرساخت عرضه خواهد شد که با سیستم استارت/استاپ کار کرده و هدف آن نیز کاهش ترافیک و بهبود حمل‌ونقل است.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان