بهترین هدیه‌های متفاوت روز پدر

همیشه برای روز پدر دنبال بهترین و متفاوت ترن هدیه ها می گردیم. انتخاب هدیه روز پدر برای بسیاری از افراد کاری سخت است. ما در اینجا هدیه هایی متفاوت را برای شما لیست کرده ایم که می توانند مورد پسند واقع شوند.

بهترین هدیه‌های روز پدر که تاحالا به ذهنتان نرسیده است

انتخاب هدیه برای خانم‌ها گزینه‌های متنوعی پیش روی ما می‌گذارد؛ اما معمولا انتخاب هدیه برای آقایان کمی سخت است. از شوخی‌های خرید جوراب و زیرپیراهنی برای روز مرد اگر بگذریم و کمی هم چاشنی خلاقیت را به ایده‌هایمان اضافه کنیم، گزینه‌های متنوعی به دست می‌آوریم که بعضی‌هایشان را اینجا برایتان نوشته‌ایم. بعضی از این گزینه‌ها را می‌توانید با هدایای دیگری هم ترکیب کنید.

1. پکیج آموزشی زبان

اغلب پدر و مادرها در جوانی به زبانی علاقه داشته‌اند که فرصت یادگیری‌اش برایشان فراهم نشده است؛ اگر پدر شما هم در این دسته قرار می‌گیرد خوب است یک پکیج کامل یادگیری زبان مورد علاقه‌اش را تهیه کنید و به عنوان هدیه به او بدهید.

 

2. قلمی برای خواندن قرآن

اگر پدرتان به مطالعه قرآن علاقه دارد و دوست دارید خوشحالش کنید، خوب است خرید قلم قرآن به همراه یک جلد قرآن نفیس را مد نظر داشته باشید. این قلم به آسانی با حرکت روی خطوط قرآن، آن را قرائت می‌کند.

 

3. عینک واقعیت مجازی

چند برنامه واقعیت مجازی روی گوشی پدرتان نصب کنید و یک عینک VR یا واقعیت مجازی هم تهیه کنید. این پکیج را به عنوان یک هدیه بامزه به پدری بدهید که طرفدار تکنولوژی است و از کشف دنیاهای مجازی لذت می‌برد.
 


4. فلشی از فیلم‌های مورد علاقه

ژانر مورد علاقه پدرتان چیست؟ آن را شناسایی کنید و دست به کار تهیه یک فلش شوید که قرار است آن را با فیلم‌های مورد علاقه‌اش پر کنید. برای مثال سراغ جدیدترین یا معروف‌ترین فیلم‌های اکشن بروید یا اگر به مستند علاقه دارد چندین مستند خوب برایش بریزید و آن را هدیه دهید. اگر هم اهل سریال است یک پکیج کامل سریال به او هدیه دهید.

 

5. بازی‌های هیجان‌انگیز

بیشتر پدرها به بازی و حتی اسباب بازی علاقه دارند، خرید یک هواپیمای کنترلی، کوادکوپتر یا قایق کنترلی معمولا پدرهای جوان‌تر را خوشحال می‌کند و سر ذوق می‌آورد. در کنار این هدیه می‌توانید انواع بازی‌های فکری یا حتی جدول‌های متنوع را هم تهیه کنید. یادتان باشد سراغ گزینه‌های نفیس بروید؛ برای مثال اگر پدرتان از شطرنج خوشش می‌آید، یک شطرنج نفیس و شیک برایش بخرید.

 

6. گام شماری برای سلامتی

خرید یک ساعت هوشمند یا یک گام‌شمار برای پدران علاقه‌مند به ورزش و سلامتی ایده خوبی است. این ساعت‌ها قیمت‌های متنوعی دارند و تقریبا برای هر بودجه‌ای، گزینه مناسبی پیشنهاد می‌دهند. معمولا گزینه‌های ارزان‌تر امکانات کمتری دارند و هر چه امکانات بیشتر باشد، قیمت هم بالاتر می‌رود.

 

7. پکیج ورزشی

یکی دیگر از ایده‌هایی که برای هدیه روز پدر می‌توانید سراغ آن بروید، خرید پکیج ورزشی است. مجموعه‌های کاملی از دی وی دی ورزشی و وسایل خانگی مخصوص ورزش در فروشگاه‌های معتبر ورزشی موجود هستند که برای خوشحال کردن پدران اهل ورزش هدایای خوبی به حساب می‌آیند.

 

8. خرید کتاب‌های مورد علاقه

اگر پدرتان اهل مطالعه است و با تکنولوژی هم بیگانه نیست، یک حساب کاربری روی یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی برایش باز کنید و مجموعه‌ای از کتاب‌های مورد علاقه‌اش را تهیه کنید. این کتاب‌ها را می‌تواند روی گوشی یا تبلت بخواند یا اگر امکانش را دارید برایش یک تبلت کتابخوان بخرید تا از امکانات بیشتر آن لذت ببرد. اگر هم از تکنولوژی لذت نمی‌برد، خرید کتاب‌های معمولی مورد علاقه‌اش هدیه‌ای به مراتب بهتر خواهد بود.

9. قاب کردن عکس‌های جوانی

یک یا چند فریم عکس زیبا از جوانی یا حتی همین الان پدر تهیه کنید و آن‌ها را در قاب‌های شیکی که از قبل بر اساس اندازه عکس‌ها خریده‌اید، قرار دهید. این قاب عکس‌ها را در جعبه‌ای زیبا قرار دهید و به عنوان هدیه روز پدر به بهترین بابای دنیا بدهید.

 

10. کلیپی از خاطره‌ها

این روزها نرم‌افزارهای زیادی هستند که امکان ساخت ویدئو کلیپ‌های زیبا را به شما می‌دهند. با استفاده از این نرم‌افزارها کلیپی زیبا از عکس‌ها و لحظه‌های شیرین زندگی پدر تهیه کنید. همین چند روز هم دست به کار شوید و از او قایمکی فیلم بگیرید و به عنوان سورپریز وسط کلیپ قرار دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان