۹ چیزی که هرگز نباید در گوگل جستجو کنید!

در اغلب مواقع گوگل می تواند کمک بزرگی برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازمان باشد. با این حال، گاهی هم استفاده از آن می تواند به ضرر ما باشد.

در اینجا به ۹ چیزی می پردازیم که باید از جستجوی آن ها در گوگل پرهیز کنید.

۱- علائم بیماری

وبسایت های زیادی درباره ی بیماری ها وجود دارد که در حقیقت اغلب آن ها توسط متخصصان رشته های پزشکی اداره نمی شوند. جستجو درباره معنای علائمی که در خود می بینید قطعاً به شما کمکی نخواهد کرد. در حقیقت این کار تنها حال تان را بدتر و شما را وحشت زده می کند. اگر دچار مشکلی هستید از «دکتر گوگل» نپرسید! به یک پزشک واقعی مراجعه کنید.

 

۲- موضوعات مجرمانه

ممکن است تنها از روی کنجکاوی درباره ی طرز ساخت یک بمب یا تهیه ی آمفیتامین ها در گوگل جستجو کنید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که سازمان های اطلاعاتی همواره چنین جستجوهایی را ردیابی می کنند و آدرس آی پی شما می تواند در پایگاه داده هایی با این موضوع قرار گیرد. اگر مایل نیستید تنها به دلیل کنجکاوی دچار دردسر شوید از این کار پرهیز کنید.

 

۳- سرطان

در مورد این موضوع هرچه کمتر بدانید خواب آسوده تری خواهید داشت. انواع بسیار مختلفی از این بیماری وجود دارد و اغلب آن ها علائمی دارند که شباهت زیادی به بسیاری از حالت های طبیعی و بی خطر بدن دارد. اغلب مردم چیزهایی مثل سرگیجه، ضعف، حالت تهوع و مانند این ها را تجربه می کنند. بنابراین ممکن است حالت دیگری را با سرطان اشتباه بگیرید و دچار وحشت شوید.

 

۴- هجوم ساس های خونخوار

احتمالا تا به حال درباره ی این هیولاهای کوچک شنیده اید، به ویژه وقتی صحبت از بهداشت هتل ها است. و حتی شاید تجربه ی گزش آن ها را داشته باشید. اما آیا تا به حال به هجوم این حشرات فکر کرده اید؟ اگر می خواهید شب ها خواب راحتی داشته باشید، هرگز در این باره جستجو نکنید، هرگز!

 

۵- بیماری های پوستی

بیماری های پوستی زیادی وجود دارد که اغلب آن ها ظاهر بسیار بدی ایجاد می کنند. تصاویر زیادی از اغلب این بیماری ها را می توان در فضای اینترنت پیدا کرد. با این حال، بسیار بهتر است که از این کار خودداری کنید چرا که دیدن این تصاویر به شدت باعث نگرانی می شود. از جستجو درباره ی عفونت های تناسلی هم پرهیز کنید.

 

۶- ریه ی افراد سیگاری

بسیاری از افراد سیگاری گهگاه به مضرات مصرف سیگار، به ویژه تأثیر آن بر ریه هایشان فکر می کنند. در فضای اینترنت تصاویر هولناکی از ریه های افراد سیگاری وجود دارد که ممکن است شما را وحشت زده کند. البته اگر به دنبال انگیزه ای قوی برای ترک سیگار هستید می توانید این کار را امتحان کنید اما بهتر است از چنین جستجوهایی پرهیز کنید.

 

۷- حیوانات خطرناک

از این کار خودداری کنید چون ممکن است شما را دچار فوبیا کند. حیوانات بسیار ترسناکی روی کره ی زمین زندگی می کنند و احتمال دارد بعضی از آن ها در محل زندگی شما وجود داشته باشند. به علاوه، ممکن است چنین فوبیایی شما را از رفتن به سفر منصرف کند.

 

۸- تخلیه ی منافذ پوست

البته این کار باعث وحشت نمی شود یا شما را به دردسر نمی اندازد اما ممکن است اعتیاد آور باشد و زمان زیادی را صرف آن کنید. شاید عجیب بنظر برسد که بسیاری از ما از دیدن تصاویر تخلیه ی منافذ پوست لذت می بریم اما به طور قطع همینطور است. بنابراین توصیه می کنیم که این کار را نکنید.

 

۹- زایمان

همه ی ما چنین صحنه ای را در فیلم ها دیده ایم؛ زن هایی که فریاد می کشند و پزشکانی که تلاش می کنند آن ها را آرام کنند. با این حال، فرآیند زایمان در واقعیت از آنچه در فیلم ها به نظر می رسد هم نگران کننده تر است. به ویژه دیدن این تصاویر برای زنان خطرناک است چرا که ممکن است آن ها را از داشتن بچه منصرف کند. این مسأله در مورد تصاویر سزارین هم صدق می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخفرشاد | 1397/02/03 - 22:24
چه جالب خیلی ممنون بابت مطلبتون
ارسال نظر
پیشخوان