درنگ:  سیدحسین نقوی‌حسینی اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز با فرماندهان و معاونان نیروی انتظامی جلسه‌ای به میزبانی آن‌ها داشتند. در این جلسه سردار اشتری گزارش مبسوطی از ماموریت‌های سال گذشته نیروی انتظامی ارائه کرد.

وی افزود: سردار اشتری به عملکرد نیروی انتظامی درباره آشوب‌های دی 96 اشاره کرد که با توانمندی و برخورد قاطع پلیس 80 شهرستانی که در این آشوب‌ها بودند آرام شدند و سعی شد که آشوب توام با آرامش خاتمه یابد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سردار اشتری به این موضوع اشاره کرد که دشمنان تلاش می‌کنند منازعاتی در کشور به وجود آید که نیروی انتظامی همواره به دنبال خنثی کردن این اقدامات و ایجاد فضای آرام در کشور است. آخرین سناریوی آن‌ها موضوع برخورد با یکی از ماموران نیروی انتظامی و خانمی که هنجارشکنی کرده، بود که علیرغم تذکرات داده شده به صورت مامور چنگ زده و برخورد کرده است اما در نهایت فیلمی پخش شده که موضوع را به طور دیگری نشان می‌دهد.

وی گفت که سردار اشتری تاکید کرده که به زودی در این باره با مردم صحبت می‌کند و واقعیات پشت پرده را روشن خواهد کرد.

فارس نیز در این زمینه نوشت: فرمانده ناجا در دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است؛ چرا که ناامنی بیشتر در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر می‌شوند. ناجا از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون، ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند، حمایت کرده و می‌کند.