انجمن‌های علمی در تربیت مدیران پژوهش و علمی نقش به‌ سزایی دارند

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات گفت: انجمن‌های علمی در تربیت مدیران پژوهش و علمی نقش به‌ سزایی دارند.

انجمن‌های علمی در تربیت مدیران پژوهش و علمی نقش به‌ سزایی دارند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، قاسم عموعابدینی دوشنبه سوم اردیبهشت ماه در اولین گردهمایی انجمن‌های علمی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: واحد علوم و تحقیقات از استارتاپ‌های دانشجویی حمایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش کانون‌های دانشجویی و هسته‌های علمی در هدایت دانشجو در مسیر علم و فناوری،گفت: فضای دانشگاه در سایه حضور و فعالیت‌های گروهی و ارزش‌آفرین دانشجویان در حوزه علمی و فناوری است که ارزشمندتر می‌شود.

 عموعابدینی با بیان اینکه انجمن‌های علمی می‌توانند در تربیت مدیران پژوهش و علم و ایجاد هسته‌های علمی، نقش به‌سزایی داشته باشند، خطالب به فعالان این انجمن‌ها تاکید کرد: به صورت عملیاتی در انجمن‌ها فعالیت کنید و برنامه‌های نوآورانه، و کاربردی ارائه دهید.

قائم مقام واحد علوم و تحقیقات افزود: واحد علوم و تحقیقات همانند یک شهر علم است، چرا که تمامی امکانات یک شهر علم در آن وجود دارد. این واحد می‌تواند با برنامه‌ریزی درست با پارک‌های علم و فناوری دنیا برابری کند. باید تلاش کنیم تا زیست‌بوم واحد علوم و تحقیقات را مانند زیست‌بوم یک شهر علم کنیم.

وی در پایان از اختصاص فضایی برای فعالیت انجمن‌های علمی در سایت واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: منظور از فضای فعالیت، اختصاص دفترهای جداگانه نیست بلکه درصدد هستیم تا سالنی را برای فعالیت انجمن‌های علمی تخصیص دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان