راز سقوط هواپیمای دختر ترکیه‌ای در ایران

روزنامه صباح ترکیه نوشت: پرونده سقوط Fall هواپیمای شخصی مینا باشاران به مهمترین مراحل خود رسیده است.

روزنامه صباح ترکیه نوشت: پرونده سقوط هواپیمای شخصی ترک به مهمترین مراحل خود رسیده است. ایران بعد از بررسی جعبه‌های سیاه هواپیما در پاریس گزارش اولیه را آماده کرده است. ولی حل شدن معمای سقوط هواپیمای ترک نیازمند پیدا شدن جسد خانم خلبان آن است. جسد بریل گبش به طرز عجیبی ناپدید شده و علیرغم چند ماه جستجو هیچ اثری از آن وجود ندارد. منابع آگاه می‌گویند ایران نمی‌خواهد گزارش نهایی را بدون پیدا شدن جسد خلبان و با باقی ماندن نقاط کور در پرونده منتشر کند. مقامات ترکیه‌ای هم حساسیت زیادی روی پیدا شدن جسد بریل گبش دارند و گفته‌اند امیدوار هستند که به زودی در این مورد از ایران خبری دریافت کنند.

مینا باشاران

گزارش اولیه ایران در مورد حادثه شامل هیچ توصیه‌ای نخواهد بود و این گزارش به داده‌های اولیه، حدسیات و پیش‌بینی‌ها خواهد پرداخت. این گزارش طی هفته آینده منتشر خواهد شد.

این در حالی است که در پیگیری‌های خبرنگار ما که جستجو‌ها از نظر جمعیت هلال احمر که متولی جستجو و نجات در کشور است به پایان رسیده است.

رضا ظاهری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با رکنا بیان کرد: جستجو‌ها از نظر ما به پایان رسیده است و در حال حاضر هیچ یک از نیرو‌های امداد و نجات در محل حادثه حضور ندارند.وی ادامه داد: تاکنون سه بار جستجو توسط نیرو‌های هلال احمر انجام شده است، اما هیچ اثری از خلبان این هواپیما پیدا نشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان