رضا رشیدپور، بیمار است؟!

بیماری و کسالت‌های پی در پی مجری برنامه «حالا خورشید» هم به یکی از اخبار روزانه رسانه‌ها تبدیل شده است!

بیماری و کسالت‌های پی در پی مجری برنامه «حالا خورشید» هم به یکی از اخبار روزانه رسانه‌ها تبدیل شده است! دیگر عادت کرده ایم که هر مشکلی برای رشیدپور در برنامه پیش می‌آید، حمید ترابیان و پرویز نشاط مقابل دوربین بنشینند و به چشمان مخاطب زل بزنند و بگویند: «آقای رشیدپور بیمار هستند و امیدواریم به زودی حالشون مساعد بشه و سکان برنامه رو بدست بگیرند!»

قهر رشیدپور

از روزی که گزارش قیمت ارز در بازار تهران روی آنتن نرفت و از جانب مدیران این شبکه اجازه پخش این گزارش صادر نشد، شایعه قهر مجری در رسانه‌ها قوت گرفت. گرچه از گوشه و کنار شنیده شده که رشیدپور اظهار داشته: «مگر تلویزیون خونه خاله است که قهر کنم»، اما غیبت او در برنامه روز پنج شنبه و جمله حمید ترابیان در انتهای برنامه مهر تاییدی بر شایعه قهر مجری بود. روز پنج شنبه حمید ترابیان که از همان ابتدا استرس و نگرانی اش را در اجرای برنامه می‌شد به راحتی تشخیص داد و جالب اینکه برنامه از هر روز زودتر هم تمام شد، در انتهای برنامه با ذکرجمله‌ای به مخاطب فهماند که بله مجری از برنامه قهر کرده و درصدد دلجویی از وی هستیم و تلاش می‌کنیم تا از شنبه بتوانیم برنامه را با اجرای او روی آنتن بفرستیم. وی در پایان برنامه خطاب به مخاطبانی که مدام سراغ رشیدپور را می‌گرفتند، گفت: در تلاشیم تا آقای رشیدپور زودتر کسالتشان رفع شود و سکان برنامه را از روز شنبه بدست بگیرند» اگر مجری کسالت دارد و بیمار است، چه کسی باید تلاش کند تا حال وی بهبود پیدا کند؟ پس قطعا منظور وی این بوده که مدیران در تلاشند تا از او دلجویی کنند و به برنامه برگردد.

این اولین باری نیست که حمید ترابیان و پرویز نشاط غیبت مجری را در برنامه بیماری و کسالت عنوان می‌کنند. هر بار که به دلایلی برای مجری مشکلی پیش می‌آید و به هر دلیلی نمی‌تواند اجرای آن را برعهده بگیرد، این دوستان از این عبارت استفاده می‌کنند. باید با نگاهی خوش بینانه امیدوار بود که تا پیش از ماه رمضان که گفته شده «حالا خورشید» به پایان می‌رسد، برای رضا رشیدپور کسالت و بیماری پیش نیاید تا بتواند روز‌های آخر را روی آنتن باشد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان