تاج: مقتدرانه می‌رویم تا سه بازی خوب در جام جهانی‌ انجام دهیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ما بهترین نمایش را داشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد.

تاج: مقتدرانه می‌رویم تا سه بازی خوب در جام جهانی‌ انجام دهیم

به گزارش ایسنا، مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال که در تالار وحدت برگزار می‌شود، اظهار کرد: تیم ملی ما بهترین نمایش را داشت و بدون دردسر به جام جهانی صعود کرد. ما دو بار پیاپی به جام جهانی صعود کردیم. این در حالی است که قبلا یکی در میان صعود می‌کردیم و صعودمان با دلواپسی و نگرانی همراه بود. این بار اما قدرتمندانه و دو بازی پیش از پایان مرحله مقدماتی توانستیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

او افزود: این اتفاق مبارکی است و فوتبال ما سلامت است و در قله آسیا هستیم و پنج سال است که صدرنشین هستیم. امیدواریم با همین بضاعتی که داریم و پولی که در فوتبال خرج می‌کنیم و قابل مقایسه با رقبای ما مانند عربستان، قطر، امارات و کره جنوبی نیست، بتوانیم نتیجه بگیریم. در همین گروه‌مان در جام جهانی تیم اسپانیا 1860، پرتغال 1870 و مراکش 160 میلیون دلار هزینه کرده‌اند و ما 25 میلیون دلار هزینه‌ کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ ما با قدرت می‌رویم تا سه بازی قدرتمندانه و آبرومندانه انجام دهیم و نتیجه هم هر چه شد مردم از ما می‌پذیرند، چون در گروهی هستیم که قهرمان جهان اسپانیا در آن حضور دارد، قهرمان اروپا پرتغال هم هست و مراکش که قهرمان آفریقاست. البته ایران هم قهرمان آسیا است.

تاج در پایان بیان کرد: مقتدرانه خواهیم رفت تا با بازیکنانی که کم توقع هستند سه بازی خوب انجام دهیم اما مطمئنم نمایش خوبی داریم و قطعا شما در پایان جام جهانی از ما،‌ کادرفنی و بازیکنان تیم ملی راضی هستید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان