معرفی بهترین اپلیکیشن های پرواز

یکی از بدترین اتفاق هایی که می تواند برای مسافران پی بیاید گم شدن چمدان در طول پرواز است. با اینحال، هرازگاهی ممکن است این اتفاق برای ما پیش بیاید و وقتی به فرودگاه مقصد می رسیم متوجه می شویم که چمدانمان گم شده است

معرفی بهترین اپلیکیشن های پرواز

اپلیکیشن های پرواز

امروزه تلفن های هوشمند و اپلیکیشن های مختلف به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده اند و به ویژه در سفر بسیار کابردی و مفید هستند. با استفاده از اپلیکیشن ها می توانیم سفری بهتر و راحت تر داشته باشیم و برنامه ریزی های سفر را با استفاده از یک برنامه به راحتی انجام بدهیم. اپلیکیشن های زیادی در مورد سفر وجود دارند که هرکدام مزایای خاص خود را دارند. اپلیکشن خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن های رزرو هتل، اپلیکیشن های مسیریابی و … از جمله اپلیکیشن های مفید برای سفر هستند. در این ملطب چند مورد از بهترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های پرواز را به شما معرفی می کنیم که مطمئنا در طول پرواز و سفر به دردتان می خورند. در ادامه با الی گشت همراه باشید تا با این برنامه ها آشنا شویم.

هواپیما

اپلیکیشن فرودگاهی فلیو ؛ Flio

هیچ چیز بدتر از این نیست که برای اولین بار در یک فرودگاه بزرگ باشید و برای پیدا کردن فروشگاه ها و مغازه های مختلف از این گوشه به آن گوشه بروید. اپلیکیشن فیلو که خود را اولین اپلیکیشن جهانی فرودگاه می داند اینترنت وای فای 30 فرودگاه و اطلاعات 80 فرودگاه را پوشش می دهد و یکی از بهترین اپلیکیشن های پروازی است. این برنامه مسافران را به اینترنت وای فای رسمی فرودگاه متصل می کند و در مورد اطلاعات مختلف فرودگاه، مسافران را راهنمایی می کند. راهنمایی و ارائه اطلاعات در مورد محوطه بازی بچه ها، سرویس بهداشتی یا فروشگاه های مختلف و محل شارژ موبایل از جملهخدمات این اپلیکیشن هستند. همچنین به شما کمک می کند به سالن استراحت فرودگاه دسترسی داشته باشید و تخفیف های شگفت انگیزی برای خرید از رستوران ها و فروشگاه های مختلف و حمل و نقل به مسافران ارائه می کند. این اپلیکیشن را می توانید از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن های پرواز و سفر

اپلیکیشن ردیابی پرواز Planes Live

این برنامه ویژه گوشی های آیفون است و یکی از بهترین اپلیکیشن های پرواز برای خلبان ها، مسافران و افرادی است که می خواهند مسیر پرواز را پیگیری کنند. این اپلیکیشن حرکت هواپیماها را در سرتاسر جهان به صورت آنلاین ردیابی می کند و در هر لحظه می توانید ببینید که هواپیما کجا قرار دارد. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت آنلاین به اطلاعاتی مثل تغییر زمان پرواز، مبدا و مقصد پرواز، مدل و ویژگی های هواپیما، لغو یا کنسل شدن پرواز و … دسترسی پیدا کنید. اگر داخل هواپیما هستید و دوست دارید مسیر حرکت هواپیما را ردیابی کنید می توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید. علاوه بر این، اگر یکی از عزیزانتان در سفر است و دوست دارید از زمانبندی پروازش مطلع شوید و به موقع برای استقبال به فرودگاه بروید این اپلیکیشن برایتان بسیار مفید خواهد بود. این برنامه که یکی از بهترین اپلیکیشن های پرواز است را می توانید از اپ استور دانلود کنید.

اپلیکیشن ردیابی چمدان Lug Loc

یکی از بدترین اتفاق هایی که می تواند برای مسافران پی بیاید گم شدن چمدان در طول پرواز است. با اینحال، هرازگاهی ممکن است این اتفاق برای ما پیش بیاید و وقتی به فرودگاه مقصد می رسیم متوجه می شویم که چمدانمان گم شده است. اپلیکیشن Lug Loc به شما کمک می کند چمدان هایتان را در سرتاسر دنیا ردیابی کنید و سریع متوجه بشوید که چمدان گم شده تان در کجای این دنیا قرار دارد. سازندگان این برنامه می گویند: «سالانه 30 میلیون مسافر به ریل چمدان ها زل می زنند اما در نهایت هیچ خبری نمی شود و متوجه می شوند که چمدانشان گم شده است. به همین دلیل این اپلیکیشن را طراحی کردیم تا به مسافران کمک کنیم کنترل بهتری روی چمدانشان داشته باشند.» ساز و کار این برنامه بسیار آسان است. بعد از این که اپلیکیشن را نصب کردید دستگاه ردیاب را داخل چمدانتان قرار بدهید و بعد از طریق موبایل وضعیت و موقعیت چمدانتان را پیگیری کنید.

اپلیکیشن ردیابی چمدان

اپلیکیشن پیام رسان FireChat

این برنامه پیام رسان به شما کمک می کند بدون نیاز به اینترنت با دوستان و عزیزانتان گفتگو کنید. در طول سفر ممکن است در مکان هایی مثل هواپیما، مترو، کشتی کروز، فستیوال ها و کنسرت ها قرار بگیریم که دسترسی به اینترنت امکان پذیر نیست. در این صورت می توانید با استفاده از این اپلیکیشن و بدون اینترنت با دوستانتان صحبت کنید و خاطرات سفرتان را با آن ها به اشتراک بگذارید. این برنامه هم برای گوشی های آیفون و هم اندروید قابل استفاده است.

اپلیکیشن پرواز جایگزین Freebird

اپلیکیشن فری برد یکی از بهترین اپلیکیشن های پرواز است و به مسافران کمک می کند در صورت تاخیر یا کنسل شدن پرواز، بهترین پرواز جایگزین را پیدا کنند و به سفرشان ادامه بدهند. در موقعیت هایی مثل شرایط جوی نامساعد، پیشامدهای غیرمترقبه و نقص فنی و .. ممکن است پروازتان با تاخیر یا کنسلی مواجه شود. برای اینکه از زمانبندی سفرتان جا نمانید می توانید از برنامه فری برد استفاده کنید. با عضویت در این اپلیکیشن و پرداخت مبلغی جزئی، اپلیکیشن برنامه سفر شما را ردیابی می کند و در صورتی که پروازتان با تاخیر مواجه شود یا لغو شود بلافاصله پیغامی حاوی پروازهای جایگزین برایتان ارسال می کند. به این ترتیب، بدون از دست دادن وقت می توانید یکی از این پروازها را انتخاب کنید و به سفرتان ادامه دهید.

اپلیکیشن پیام رسان بدون اینترنت

اپلیکیشن کافه یاب Beanhunter

برای بسیاری از مسافران بهترین چیز بعد از یک پرواز طولانی یک فنجان قهوه یا چای در یک کافه باکیفیت است. اگر شما هم از طرفداران قهوه و چای هستید این اپلیکیشن حتما به کارتان می آید. این اپلیکیشن برای گوشی های آیفون و اندروید وجود دارد و بهترین کافه های محلی را به شما معرفی می کند. تنها کافی است موقعیت و کدپستی جایی که هستید را در اپلیکیشن وارد کنید و بعد لیستی از بهترین کافه های آن اطراف نمایش داده می شود. یکی از مزیت های این اپلیکیشن این است که می تواند نظرات کاربران و مشتریان را در مورد هرکافه ببینید و بعد بهترین کافه را انتخاب کنید.

منبع: tripsavvy.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان