معرفی هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ ۵ ستاره

نگهداری از کودکان با هزینه مجزایی برای شما انجام می گیرد و اتاق های خانوادگی در هتل موجود است. در هتل همچنین کافی نت و دستگاه ارسال فکس وجود دارد که از کارهایتان عقب نمایند. خدمات عروسی جالبی در نیکا آیلند انجام می گیرند و همچنین امکاناتی برای مهمانان کم توان فراهم گشته است.

معرفی هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ 5 ستاره

هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ Nika Island Resort

اقامتگاه 5 ستاره لوکس نیکا آیلند، ساحل اختصاصی زیبایی در کنار شن های سفید کشور مالدیو دارد. تمام ویلاهای هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو فضای بزرگی دارند که همه نوع امکانات مهم نظیر تلویزیون، سرویس خواب با کیفیت، لوازم آرایشی-بهداشتی و … را  در خود جای داده است. الی گشت در ادامه این متن برای شما تمام ویژگی های خدماتی و رفاهی هتل نیکا آیلند ریزورت Nika Island Resort را به همراه سرگرمی های متنوع آن بیان کرده است. با ما همراه باشید:

هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

خدمات رفاهی هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

این هتل  در سال 1985 افتتاح شد و دارای ترانسفر فرودگاهی است که ملزم به پرداخت هزینه مجزایی خواهد بود. برای معرفی بخش پذیرش باید بگوییم که که کارمندان آن در 24 ساعته شبانه روز پاسخگوی شما مهمانان عزیز هستند و در اینجا می توانید از امکاناتی نظیر انبار چمدان، خدمات تور و بلیط و تبدیل ارز استفاده نمایید. یک راهنمای گردشگری هم در هتل وجود دارد که می توانید اطلاعات خوبی را از شما بگیرید. اینترنت پرسرعت وای فای به طور رایگان در تمام محوطه های هتل در دسترس است.

نگهداری از کودکان با هزینه مجزایی برای شما انجام می گیرد و اتاق های خانوادگی در هتل موجود است. در هتل همچنین کافی نت و دستگاه ارسال فکس وجود دارد که از کارهایتان عقب نمایند. خدمات عروسی جالبی در نیکا آیلند انجام می گیرند و همچنین امکاناتی برای مهمانان کم توان فراهم گشته است.

ویلاهای هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

از دیگر خدمات و امکانات رفاهی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روزنامه رایگان در لابی
  • مغازه سوغاتی
  • فروشگاه های مختلف
  • خشکشویی، اتوشویی و اتوکشی
  • خدمات VIP

کارمندان هتل به چندین زبان مختلف از جمله چینی، اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی و عربی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

یک ویلا در هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

امکانات تفریحی هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

سرگرمی هایی که این هتل برای شما فراهم کرده بسیار متنوع هستند. استخر روبازی در هتل موجود است که می توانید در آن شنا کنید، البته ساحل اختصاصی هتل همراه با تخت، صندلی و چترهای آفتابگیر منتظر شما هستند. کلاس های یوگای هتل خستگی را از تنتان بیرون خواهد کرد و در اینجا یک باشگاه بدنسازی موجود است که با تجهیزات مدرن برای ورزش شما آماده است. جکوزی و سونا از دیگر امکانات است.

اگر به فرهنگ علاقه دارید، کلاس یا تورهایی که برای فرهنگ مردم محلی برگزار می شوند را شرکت کنید که تجربه بسیار جالبی خواهد بود. عصرها تفریحاتی از سوی هتل برگزار می شود و همچنین می توانید در مبلمانی که در فضای باز برای شما گذاشته شد، استراحت کنید. تراس آفتابگیر و باغ هتل هم جای خوبی برای هواخوری و کمی قدم زدن با همسفرتان است.

استخر در هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

برای کمی هیجان بیشتر پیشنهاد می شود که از تجهیزات ورزش های آبی موجود در هتل استفاده نمایید، این تجهیزات عبارتند از: قایق سواری کانو، موج سواری کاتاماران همراه با راهنما، موج سواری تنها یا با راهنما، جت اسکی و قایق موز. علاوه بر آن می توانید از میان تورهای اسنورکلینگ، مسابقات ماهیگیری، جزیره گردی، پیک نیک های خصوصی جزیره و کروزهای غروب استفاده کنید.

غواصی از دیگر تفریحات هیجان انگیز هتل است که حتی اگر تا به حال این فعالیت را انجام نداده اید، کارکنان مهربان هتل با شما این ورزش را یاد داده و شما را با موجودات بی نظیر دریایی آشنا خواهند کرد. شما با غواصی یا اسنورکلینگ می توانید موجوداتی نظیر ماهی های رنگارنگ، صخره های مرجانی، لاکپشت های دریایی و … را تماشای کنید.

کمی که از ورزش و تفریحات آبی فاصله بگیرید، سرگرمی های دیگری خواهید یافت. اگر یکی از علاقمندان به پینگ پونگ هستید، یکی از میزها را انتخاب کرده و به این ورزش بپردازید. دلتان جای ساکتی می خواهد که مطالعه کنید؟ کتابخانه هتل پذیرای شماست. حتی کودکان هم در هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو سرگرم خواهند بود. آن ها می توانند شبکه هایی که برایشان آماده شده را تماشا کنند، به اتاق بازی برند و بازی های رومیزی و پازل را امتحان کنند. زمین بازی نیز برای کودکان آماده شده است.

غواصی در هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

رستوران های هتل

  • رستوران اصلی (Main Restaurant): این رستوران در فضای باز همراه با نمای 360 درجه ای از دریا، شما را مجذوب خود خواهد کرد، البته فضای داخلی آن هم بسیار دلنشین است. شما در اینجا می توانید غذایتان را هم به سبک بوفه باز و هم منویی انتخاب کنید و گزینه هایی نظیر غذاهای گریل شده، باربیکیو، دسرهای گوناگون و غذاهای آسیایی و اروپایی داشت باشید. ظرفیت این رستوران 120 نفر است و برای تمام وعده های غذایی آماده پذیرایی از شماست.
  • کافی شاپ لایبرری (Coffee shop Library): این کافه چای های متنوع، انواع قهوه نظیر کاپوچینو و اسپرسو سرو می کند و البته جای بسیار خوبی برای صرف یک میان وعده عصرگاهی است. از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید از این کافه با ظرفیت 60 نفر بهره ببرید.
رستوران در هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

امکانات اتاق های هتل

هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو هشت گروه از ویلاهای منحصر به فرد ارائه می دهد که نسبت به سلیقه فردی و نیازهای مهمانان درست شده اند. همه ویلاها محوطه بیرونی خصوصی دارند که نمای چشمگیری از دریا ارائه می دهد. درختان استوایی کنار ویلاها و آب های کریستالی دریا از یادتان نخواهد رفت. بیشتر ویلاها بخش اختصاصی ساحلی نیز دارند. هر کدام از بخش های ساحلی اختصاصی ویلاها، دارای جکوزی، تخت های آفتابی، میز ناهارخوری دونفره، تاب و دوش فضای باز است. استفاده از چوب های تزیینی دست ساز و دیگر مواد طبیعی، به زیبا و دلنشین تر شدن فضای اتاق ها کمک کرده است.

هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ ویلا

ویلاهای این هتل دارای اتاق خواب های بزرگ با سرویس خوابی پوشیده با ملافه های لطیف و بالشت های راحت هستند و همچنین با وای فای رایگان، پنکه سقفی، کولر، دستگاه قهوه/چای ساز، گاوصندوق و بطری های آب رایگان تجهیز شده اند.

سرویس های بهداشتی و حمام مدرن اتاق ها، همه نوع لوازم آرایشی-بهداشتی را در خود جای داده اند؛ برای مثلا شما حوله لباسی، سشوار، شامپو، صابون و … خواهید دید. تلویزیونی در اتاق ها وجود دارد که شبکه های جهانی و شبکه های کارتونی پخش می کند و دستگاه پخش DVD نیز در اتاق ها قرار داده شده اند. تلفن، دمپایی، پرده های ضخیم و بخش نشیمن مجزا از دیگر امکانات اتاق ها هستند.

هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ نشیمن

انواع اتاق های هتل

  • ویلای دولوکس بیچ فرانت: این ویلاها 100 متر مربع مساحت و نمای ساحل دارند و در آن ها یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره قرار داده شده است.
  • ویلای بیچ فامیلی: مساحت آن ها 130 متر مربع است و نمای ساحل دارند و دو اتاق خواب دارند.
  • بیچ ویلا: مساحت آن ها 75 متر مربع است که ساحل از داخل آن ها نمایان است و دارای یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره هستند.
  • اتاق گاردن: متراژ این ویلاها 25 متر مربع است و نمای باغ دارند. یک تخت دونفره کینگ در آن ها قرار داده شده است.
  • واتر ویلا: این ویلاها 75 متر مربع هستند، یک تخت دونفره کینگ دارند و یک تخت دونفره کینگ و دو تخت تک‌نفره دارند.
  • سوئیت سلطان: مساحت آن ها 140 متر مربع است و می توانند تا 4 بزرگسال و یک کودک را در خود جای دهند.
هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو ؛ اتاق خواب

موقعیت هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

نیکا آیلند 20123، نورث اری اتول

North Ari Atoll, 20123 Nika Island, Maldives

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان