چطور از فرودگاه سویل اسپانیا به مرکز شهر برویم؟

فرودگاه بین المللی سویل یا سویا ششمین فرودگاه پررفت و آمد در کشور اسپانیاست و در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر سویل قرار گرفته است

چطور از فرودگاه سویل اسپانیا به مرکز شهر برویم؟

حمل و نقل فرودگاه سویل ؛ Seville Airport Transportation

فرودگاه بین المللی سویل یا سویا ششمین فرودگاه پررفت و آمد در کشور اسپانیاست و در فاصله 10 کیلومتری شهر سویل قرار گرفته است. این فرودگاه به جابجایی مسافران در منطقه اندلس در جنوب اسپانیا می پردازد و در سال 2017 بیش از 5 میلیون مسافر را به سرتاسر جهان منتقل کرده است. سویل یکی از زیباترین و جذاب ترین شهرهای اسپانیاست و سالانه گردشگران زیادی برای تفریح و سپری کردن تعطیلات به این شهر سفر می کنند. در این مطلب قصد داریم گزینه های حمل و نقل فرودگاه سویل و راه های دسترسی به مرکز شهر را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این اطلاعات می توانید به راحتی خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. با الی گشت همراه باشید.

حمل و نقل فرودگاه سویل

دسترسی از فرودگاه سویل به مرکز شهر

شهر سویل مرکز منطقه خودمختار اندلس و استان سویل در اسپانیاست. این شهر چهارمین شهر بزرگ اسپانیاست و به دلیل جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی که دارد یکی از پرطرفدارترین مقاصد برای گردشگران است. بسیاری از ایرلاین های ارزان قیمت به فرودگاه سویل پرواز انجام می دهند و علاوه بر آن، ایرلاین های مشهوری مثل لوفت هانزا، بریتیش ایرلاینز و ایزی جت نیز حضور پررنگی در این فرودگاه دارند. بسیاری از هتل ها خدمات ترانسفر را نیز به مسافران ارائه می کنند. بنابراین اگر در سفر به سویل در هتل اقامت دارید از پذیرش هتل در این باره سوال کنید. در غیر این صورت شما با استفاده از اتوبوس، تاکسی و کرایه اتومبیل می توانید خود را به هتل و مرکز شهر برسانید. در ادامه هریک از این موارد را جداگانه توضیح می دهیم تا با توجه به هزینه و زمانی که در اختیار دارید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شهر سویا

اتوبوس

سویل شهری توریستی است و گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند. به همین دلیل حمل و نقل فرودگاه سویل گزینه های بسیار خوبی در اختیار مسافران قرار می دهد که یکی از آن ها استفاده از اتوبوس است. سرویس های منظم اتوبوس به طور مداوم مسافران را بین فرودگاه سویل و مرکز شهر جابجا می کنند. اتوبوس ها از ساعت 5 صبح تا نیمه شب فعال هستند و در مدت زمان 30 دقیقه (بسته به شدت ترافیک) مسافران را به ایستگاه نهایی (پلازا دو آرماس) می رسانند. ایستگاه اتوبوس دقیقا بیرون ساختمان ترمینال فرودگاه قرار دارد و به محض خروج شدن از فرودگاه اتوبوس ها را خواهید دید. بلیط اتوبوس را می توانید مستقیما از راننده خریداری کنید.

اتوبوس سویل

تاکسی

تاکسی راحت ترین و بهترین گزینه حمل و نقل فرودگاه سویل است و بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند با تاکسی به هتل و مرکز شهر بروند. تاکسی ها درست بیرون ساختمان ترمینال قرار دارند و مسافران را به نقاط مختلف شهر می رسانند. بهتر است قبل از سوار شدن در مورد کرایه با راننده به توافق برسید تا سرتان کلاه نگذارند و مبلغ بیشتری از شما دریافت نکنند. تاکسی سریع ترین گزینه حمل و نقل فرودگاه سویل هم هست و مسافران را در مدت زمان 15 الی 20 دقیقه (بسته به شدت ترافیک و مقصدتان) به شهر سویل می رساند. اگر برای اولین بار به سویل سفر می کنید و با شهر آشنایی چندانی ندارید؛ اگر چمدان های زیادی همراهتان است و اگر با کودکانتان سفر می کنید توصیه می کنیم از تاکسی استفاده کنید. تاکسی اگرچه نسبت به سایر گزینه های حمل و نقل فرودگاه سویل گران تر است اما به راحتی شما را از فرودگاه سوار می کند و درب هتل پیاده می کند.

تاکسی سویل

قطار

فرودگاه سویل دسترسی مستقیم به خط ریلی ندارد اما با استفاده از اتوبوس (خط EA) به راحتی می توانید خود را به ایستگاه قطار سانتا ژوستا در مرکز شهر برسانید. بنابراین اگر مقصدتان به گونه ای است که حتما باید از قطار استفاده کنید می توانید سوار این اتوبوس ها شوید و در کمتر از نیم ساعت به ایستگاه قطار برسید. از آنجا می توانید سوار قطار شوید و به نقاط مختلف شهر و اطراف بروید.

ترانسفر خصوصی

اگر دوست دارید با رفاه و راحتی بیشتری به هتل بروید و حوصله منتظر شدن برای تاکسی را ندارید می توانید از سرویس ترانسفر خصوصی فرودگاه استفاده کنید. این سرویس را می توانید قبل از رسیدن به فرودگاه به صورت آنلاین رزرو کنید و مطمئن باشید که راننده در فرودگاه منتظر شما خواهد بود. ترانسفر خصوصی امنیت بیشتری از تاکسی دارد و به ویژه اگر چمدان هایتان زیاد است بهتر است از این سرویس استفاده کنید. چون راننده در سالن پروازهای ورودی منتظر شما خواهد بود و در حمل چمدان ها هم به شما کمک می کند. در صورتی که پروازتان با تاخیر مواجه شد هم لازم نیست نگران باشید، چون شرکت در جریان تاخیر پرواز شما خواهد بود و راننده هنگام رسیدن شما دنبالتان خواهد آمد.

سویل اسپانیا

کرایه اتومبیل

اگر دوست دارید خودتان در شهر سویل رانندگی کنید و آزادی عمل بیشتری در سفر داشته باشید می توانید اتومبیل کرایه کنید. به ویژه اگر 3-4 نفر هستید و هزینه های سفر را با هم تقسیم می کنید کرایه اتومبیل برایتان به صرفه تمام خواهد شد. شرکت های معتبر بین المللی در فرودگاه حضور دارند و به ارائه انواع خدمات کرایه اتومبیل می پردازند. شرکت هایی مثل اویس، اینترپرایز، باجت و … در فرودگاه دفتر دارند و با مراجعه به این دفاتر می توانید اتومبیل کرایه کنید. در صورتی که در تعطیلات و روزهای شلوغ به سویل سفر می کنید می توانید از قبل و به صورت آنلاین اتومبیلتان را کرایه کنید تا خیالتان راحت تر باشد.

کرایه اتوبوس

یکی دیگر از گزینه های حمل و نقل فرودگاه سویل است و برای گروه های بزرگ بسیار مناسب است. تورهای مسافرتی و گروه های بیشتر از 10 نفر می توانند با کرایه اتوبوس در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. علاوه بر این، کرایه اتوبوس استقلال بیشتری برای تردد در سطح شهر به شما می دهد و برای گروه های بزرگ ایده آل است. البته اگر قصد دارید اتوبوس رزرو کنید حتما این کار را قبل از رسیدن به فرودگاه انجام دهید تا فرصت کافی برای هماهنگی های لازم وجود داشته باشد.

منبع: getbybus.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان