روز بد مرسدس SLS AMG در مسابقه درگ!

با اعمال تغییرات صحیح و وجود یک جیپ پرپول، هر فردی می‌تواند یک خودروی فوق‌العاده سریع بسازد. خب اگر خودروی پایه شما مرسدس SLS AMG باشد اوضاع بسیار بهتر خواهد بود. این خودرو باعث شد صفحه جدیدی روی خودروهای پرفورمنس این خودروساز آلمانی گشوده شود. SLS استاندارد قدرت ۵۶۳ اسب بخاری داشته که کاملاً زیاد است اما برای یکی از مالکان اصلاً کافی نبوده است.

روز بد مرسدس SLS AMG در مسابقه درگ!

با اعمال تغییرات صحیح و وجود یک جیپ پرپول، هر فردی می‌تواند یک خودروی فوق‌العاده سریع بسازد. خب اگر خودروی پایه شما مرسدس SLS AMG باشد اوضاع بسیار بهتر خواهد بود. این خودرو باعث شد صفحه جدیدی روی خودروهای پرفورمنس این خودروساز آلمانی گشوده شود. SLS استاندارد قدرت 563 اسب بخاری داشته که کاملاً زیاد است اما برای یکی از مالکان اصلاً کافی نبوده است.


بنا به ویدئویی که مشاهده خواهید کرد، مالک این SLS AMG ویژه اقدام به ارتقای پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری کرده و قطعاتی همچون توربوها، گیربکس، ECU توسط کمپانی گاد موتورز آلمان بازنگری شده‌اند. این ویدئو می‌گوید SLS موردبحث قدرت 990 اسب بخاری داشته که بسیار بیشتر از خروجی مدل استاندارد است. البته به نظر می‌رسد مهارت راننده در کنترل این هیولا خیلی زیاد نیست.


در عرض چند ثانیه‌ای که از شروع مسابقه درگ می‌گذرد این خودرو به سمت چپ رفته و وارد چمن‌های محوطه می‌شود. به نظر می‌رسد که راننده تنها فرمان را چرخانده و باقی ماجرا رخ داده است. خوشبختانه آسیب چندانی به SLS نرسیده است.


خب در ادامه تصمیم گرفته می‌شود به راننده یک فرصت دوباره داده شود. راننده هنوز هم در کنترل خودرو مشکل داشته و این بار به شکل حادتری کنترل SLS را از دست می‌دهد. خوشبختانه او به تنهایی مسابقه می‌داده است.

علاوه بر ذکر توانایی‌ها و تغییرات رخ داده در این خودرو، ویدئو به این نکته اشاره می‌کند که خودرو رکورد جهانی مسافت 800 متر را با سرعت 300.73 کیلومتر در ساعت ارتقا داده است. این خودرو بسیار سریع است اما سرعتی در حد و اندازه رکوردی جهانی؟! شاید!

این ویدئو به خوبی نشان می‌دهد که داشتن یک خودروی قوی‌تر به این معنی نیست که مهارت لازم برای کنترل چنین خودرویی الزامی نیست. همچنین به خوبی می‌بینیم که اهمیت نشستن یک راننده بامهارت و خوب پشت فرمان چقدر بالاست. رانندگی یک مهارت است و شما همیشه می‌تواند آن را بهبود ببخشید.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان