معرفی هتل شیپکا وارنا ؛ ۴ ستاره

با ۴ دقیقه پیاده روی از ساحل به هتل می رسید. هتل شیپکا وارنا Shipka Hotel Varna با مرکز آبگرم ۲۰۰ متر و از ساحل ماسه های طلایی ۵۰۰ متر فاصله دارد و از امکانات متنوع برخوردار است

معرفی هتل شیپکا وارنا ؛ 4 ستاره

هتل شیپکا وارنا ؛ Shipka Hotel Varna

با 4 دقیقه پیاده روی از ساحل به هتل می رسید. هتل شیپکا وارنا Shipka Hotel Varna با مرکز آبگرم 200 متر و از ساحل ماسه های طلایی 500 متر فاصله دارد و از امکانات متنوع برخوردار است. رستوران با تراسش همراه با غذاهای بلغاری و بین المللی را به شما آرامش می بخشد. رایگان Wi-Fi در دسترس است. شما می توانید به سوپر مارکت به طور مستقیم در هتل دسترسی پیدا کنید. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس 200 متری است، در حالیکه فرودگاه وارنا با 30 دقیقه با رانندگی از هتل فاصله دارد. 3٫5 کیلومتر از صومعه Aladzha و 15 کیلومتر از سنت کنستانتین و النا و استادیوم Ticha فاصله دارد. باغ دریا و موزه آرچئورن وارنا نیز در فاصله 20 کیلومتری قرار دارند. در متن زیر به تفصیل خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله این اقامتگاه زیبا را تا دیدنی های وارنا بررسی می کنیم. پس با ما در الی گشت همراه باشید تا خصوصیات هتل شیپکا وارنا را مرور کنیم.

هتل شیپکا

خدمات رفاهی هتل شیپکا وارنا

این هتل دارای کارکنان چند زبانه که به زبانهای روسی، انگلیسی،آلمانی و بلغاری صحبت می کنند و مغازه های هدیه و دکه روزنامه فروشی می باشد، پارکینگ رایگان در دسترس است. اینترنت وای فای در همه فضاهای عمومی هتل برای شما مهمانان بصورت رایگان در دسترس است، تمام خدمات نظافتی انجام می شود و برای بازدید از جاذبه های اطراف هتل باید تاکسی کرایه کنید ولی گشت و گذار در سواحل اطراف هتل برای شما لذت بخش خواهد بود. پذیرش این هتل در 24 ساعت و صندوق امانات فعال است خدمات تور و بلیط ارائه می شود، مناطقی برای سیگار کشیدن در نظر گرفته شده و صبحانه نیز رایگان در اتاق سرو می شود. امکانات خشکشویی و خدمات تبدیل ارز و خودپرداز بانک نیز در دسترس است. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر تا نیمه شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. امکانات تجاری شامل امکانات فاکس و فتوکپی (هزینه اضافی) و امکانات ملاقات و مهمانی (هزینه اضافی) و نگهداری از کودکان یا مراقبت از کودکان (هزینه اضافی) از دیگر خدمات این هتل محسوب می گردد. این هتل مجهز به آسانسور و سالن زیبایی نیز می باشد.

هتل شیپکا وارنا

امکانات تفریحی هتل شیپکا وارنا

هتل پرونیکا دارای استخر در فضای باز است که یک استخر فصلی می باشد و استخر کودکان، سونا، جکوزی و مرکز تناسب اندام را نیز دارد. هتل یک رستوران دارد که میهمانان می توانند با یک نوشیدنی در یکی از کافه های هتل که در کنار استخر است همراه با یک صبحانه رایگان استفاده کنند. استخر شنای روباز که در محوطه هتل قرار گرفته و در اطراف آن صندلی هایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن از آفتاب قرار گرفته است. علاوه بر این تمام تفریحات ساحلی را در ساحل خواهید داشت و می توانید از زیبایی های منطقه و آفتاب گرم امکانات بازی پینگ پنگ (هزینه اضافی) و زمین بازی آن لذت ببرید. این هتل نیز دارای یک باغ زیبا و رستوران است که خدمات اتاق نیز در دسترس است.

هتل شیپکا در وارنا

امکانات اتاق های هتل شیپکا وارنا

در اتاق ها تخت خوابی راحت با ملافه های تمیز، کمد لباس به همراه تلویزیون صفحه تختی با شبکه های جهانی تعبیه شده است. میز مطالعه، تلفن، تهویه مطبوع و یخچالی کوچک با تراسی رو به استخر نیز در اتاق ها دیده می شود. وای فای رایگان در اختیار شماست و حمام نیز وسایل آرایشی-بهداشتی می باشد. سشوار در صورت درخواست در اختیار شما قرار می گیرد تختخواب اضافی نیز در صورت درخواست با هزینه اضافی میسر است. نظافت روزانه، سرویس اتو (هزینه اضافی)، خدمات خشکشویی (هزینه اضافی) در دسترس شماست. برای رزرو اتاق در هتل شیپکا وارنا سری به قسمت رزرو هتل وارنا در سایت الی گشت بزنید.

هتل 4 ستاره شیپکا در وارنا

انواع اتاق های هتل شیپکا وارنا

  • اتاق استاندارد دابل یا تویین با تراساین اتاق تراسی رو به دریا و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ دارد.
  • اتاق استاندارد دابل یا تویین با تخت اضافیاین اتاق دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا دارد.
  • اتاق استاندارد دابل یا تویین با تخت اضافی با تراساین اتاق تراسی رو به دریا و دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا دارد.
  • اتاق خانوادهاین اتاق تراسی رو به دریا و چهار تخت یک نفره دارد.
هتل 4 ستاره شیپکا وارنا

فاصله تا جاذبه های معروف شهر وارنا

از این هتل به راحتی می توانید به راحتی به بسیاری از جاذبه هاب دیدنی وارنا دسترسی داشته باشید که در ادامه چندی از این جاذبه های را تشریح می کنیم.

  • ساحل ماسه های طلایی: تا هتل شما تنها یک 500 متر فاصله دارد که با 5 دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید.
  • مرکز خرید ماسه های طلایی: در یک کیلومتری هتل قرار گرفته که با 12 دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید.
  • صومعه آلادزا: 2 کیلومتر تا شما فاصله داشته که با پای پیاده در عرض 45 دقیقه و با ماشین 10 دقیقه تا این صومعه راه دارید.
  • مرکز اسکیت بلک سی آیس آرنا: 6 کیلومتر فاصله بوده که با 18 دقیقه رانندگی، به این مرکز تفریحی می رسید.
  • پارک آبی آلبنا: 10 کیلومتر فاصله دارد که با 18 دقیقه رانندگی به آین مکان می رسید.
  • پارک باغ وحش وارنا: این باغ وحش، 5 کیلومتر از شما دورتر است که با 20 دقیقه رانندگی به این محل می رسید.
  • کلیسای وارنا: 5 کیلومتر است که با 26 دقیقه رانندگی از هتل به این میدان می رسید.
  • باغ های بوتانیکال: 7 کیلومتر از هتل دورتر است و با 15 دقیقه رانندگی از هتل به این دانشگاه می رسید.
  • فرودگاه وارنا: این فرودگاه تا هتل 3 ستاره 8 کیلومتر فاصله داشته که با تاکسی 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بورگس: 90 کیلومتر است که با تاکسی تا هتل، دو ساعت و 23 دقیقه در راه خواهید بود.
هتل 4 ستاره شیپکا

موقعیت هتل شیپکا وارنا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

بلغارستان، ,وارنا، گلدن سندس 9007

9007 Golden Sands, Varna, Bulgaria

منبعbooking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان