پاسخ ایران به اسرائیل به تلافی بمباران پایگاه T۴

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید پس از پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها در T۴ به آنها پیغام داده شد اگر پاسخ بدهید، قلب تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم.

به گزارش نامه نیوز سردار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نه فقط برای بقای فلسطین یک تهدید است بلکه همه جهان اسلام را تهدید می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی اجازه بسط قلمرو سیاسی این رژیم را در جهان اسلام نداد. انقلاب اسلامی قدرت عظیمی به نام حزب‌الله ساخت که امروز با اعترافات رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰۰ هزار موشک آماده شلیک دارد.

رژیم صهیونیستی فاقد عمق راهبردی دفاعی است و در برخی موارد عرض این رژیم به ۳۴ کیلومتر نمی‌رسد و برای نابود شدن به یک عملیات بیت‌المقدس ما نیاز است. وی افزود: وقتی صهیونیست‌ها پایگاه ‏T4 سوریه را بمباران کرده و تعدادی جوان را به شهادت رساندند تصور داشتند پاسخی دریافت نمی‌کنند و فکر می‌کردند پشتیبانی آمریکا و انگلیس می‌تواند جبهه مقاومت را در ارعاب فرو برد و فکر کردند کسی پاسخ نمی‌دهد و همه شاهد بودید گفتند اگر پاسخ دهید نظام سوریه را پایان می‌دهیم اما در جولان پاسخ داده شد و ده‌ها فروند موشک پرواز کرد و پیغام داده شد اگر پاسخ دهید قلب تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و خفه شدند و از آن روز هیچ غلطی نکردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
نظرات منتشر شده : 1
پاسخنادر | 1397/03/19 - 13:48
شما که راست میگی
ارسال نظر
پیشخوان