اولین واکنش به شعرخوانی علیه دولت در مصلی

غلامرضا انصاری، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم به مداحی حاشیه نمازعید فطر امسال در مصلی تهران واکنش نشان داد و آن را مثال سرشاخه نشستن و از بن بریدن توصیف کرد.

 غلامرضا انصاری، عضو اصلاح‌طلب شورای شهر چهارم به مداحی حاشیه نمازعید فطر امسال در مصلی تهران واکنش نشان داد و آن را مثال سرشاخه نشستن و از بن بریدن توصیف کرد.

او گفت: «اینگونه حرکات و رفتارها ضرب‌المثل سر شاخ نشستن و از بن بریدن را به یاد انسان می‌آورد. اکنون برخورد و حمله با دولت تنها به دولت آسیب‌ نمی‌زند بلکه کل نظام را دچار چالش و مشکل می‌کند.»

انصاری اضافه کرد: «در شرایطی که مشکلات بین‌المللی با تندروی‌های غیرمنطقی در داخل و خارج از کشور دامن نظام و مردم را گرفته است، و از سوی دیگر مردم با مشکلات اقتصادی، معیشتی و اجتماعی دست‌وپنجه نرم می‌کنند باید همه دست‌به‌دست هم دهیم که چالش‌ها برطرف شود. امروز قطعاً مخالفت با برجام و سیاست خارجی دولت؛ همراهی و همگامی با مثلث صهیونیست‌ها، ارتجاع عربی و جریان تندرو و رادیکال آمریکایی است. آن‌ها به دنبال فروپاشی دولت نیستند بلکه فروپاشی کل نظام را در دستور کار خود دادند.»

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به صحبت‌های رهبری گفت: «انشالله همه به رهنمودهای رهبری و خیراندیشانی که کیان نظام و سربلندی ملت را آرزو دارند گوش فرادهند تا در شرایط فعلی همه در حل مشکلات داخلی و بین‌المللی یک‌صدا گام برداریم.»

انصاری حمله به دولت از تریبون‌های رسمی مانند نمازعیدفطر و نمازجمعه را خطای فاحش دانست و افزود: «بیان این مسائل از تریبون‌‌هایی عمومی مثل نماز جمعه و نمازعیدفطر قطعاً می‌تواند آسیب‌زا باشد. علاوه بر اینکه این تریبون‌ها عمومی است و نباید مقاصد یک جناح در آن مطرح شود، مطالبی که از تریبون‌ها منتشر می‌‌شود، انعکاس بین‌المللی پیدا می‌کند. بنابراین ما تلاش باید کنیم که یک‌صدا، منطق و گفتمان را از تریبون‌های رسمی بیان کنیم که این گفتمان باید گفتمان حفظ و اقتدار نظام باشد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان