"آقای روحانی! فریاد مردم از گرانی در آمده است"

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فریاد مردم از گرانی کالا‌ها و اجناس در آمده است، تأکید کرد: دولت چاره‌ای بیندیشد.

حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت اجناس و کالا‌ها، اظهار داشت: بالا رفتن روزانه قیمت کالا‌ها و اجناس سبب نارضایتی مردم شده است.

وی با بیان اینکه فریاد مردم از افزایش قیمت‌ها در آمده است، افزود: از آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت می‌خواهم چاره‌ای برای گرانی‌ها بیندیشند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تأکید بر اینکه گرانی‌ها اقشار کم‌درآمد را تحت فشار قرار می‌دهد، گفت: گرانی کالا‌ها و اجناس ضروری، معیشت کارگران، بازنشستگان و دهک‌های پایین جامعه را تهدید می‌کند.

مقصودی با ابراز اینکه "مسئولان چه‌‌وقت می‌خواهند به مشکلات مردم رسیدگی کنند؟" تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که با وعده و وعید مشکلات مردم مرتفع نشده و قدرت خریدشان با این حرف‌ها بالا نمی‌رود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه گرانی مواد غذایی مانند گوشت، مرغ و لبنیات سبب حذف این مواد از سبد غذایی مردم می‌شود، گفت: حذف مواد پروتئینی از سفره غذایی مردم به سلامتی آنها آسیب می‌زند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان