چگونه با خوردن کیوی لاغر شویم؟!

کیوی میوه بومی منطقه چین است که وقتی برای اولین بار به دیگر نقاط دنیا رفت آن را انگور چینی نامیدند. این میوه با طعم و مزه خاص خودش طرفداران زیادی دارد و از خواص بی شماری نیز برخوردار است. رژیم لاغری کیوی را می توان یکی از فواید بی نظیر این میوه چینی دانست.

کیوی سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که این خاصیت آن را رده میوه هایی چون پرتقال و لیمو قرار می دهد. امروزه به دلیل دسترس بودن اطلاعاتی از خواص کیوی در کاهش وزن از این میوه در رژیم لاغری کیوی برای به تناسب اندام رسیدن، استفاده می کنند.

 

رژیم لاغری کیوی و خواص آن

روزانه با مصرف یک عدد کیوی چیزی حدود 80 درصد از نیاز بدن به ویتامین C برطرف می شود. این میوه با دارا بودن حجم بالایی از ویتامین C جذب آهن را در بدن بالا می برد. وجود ویتامین C در بدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، با فشار خون بالا مقابله می کند، از ابتلا به انواع سرطان ها، آلرژی و حساسیت و زکام نیز پیشگیری می کند. به افرادی که به فقر آهن دچار هستند توصیه می شود که در وعده صبحانه کیوی بخورند.

رژیم لاغری کیوی وخواص آن

میزان فیبر محلول در کیوی بالاست و به همین خاطر با خوردن کیوی حرکات روده و معده با سهولت بیشتری انجام می شود و از ابتلا به یبوست پیشگیری و درمان یبوست تاثیر گذار است. برای دفع راحت مدفوع، به همراه صبحانه کیوی بخورید.

حجم آب موجود در کیوی بالا و میزان کالری آن پایین است، با خوردن این میوه احساس سیری بیشتری می کنید و از ریزه خواری در امان می مانید. این مسئله برای کاهش وزن بسیار مفید و موثر است.

رژیم کاهش وزن کیوی

به علت اینکه سدیم موجود در کیوی بسیار پایین است، یک گزینه مناسب برای جای گیری در رژیم های لاغری و کاهش وزن به شمار می آید.

خاصیت ادرار آوری کیوی یک فایده مهم محسوب می شود که به ضرورت وجود این میوه در برنامه غذایی افراد چاق و اشخاصی که بسیار دچار یبوست می شوند، اشاره می کند.

آشنایی با رژیم لاغری کیوی

کیوی رقیق کننده خون است و از چربی خون بالا، سرماخوردگی و ورم لوزالمعده و رماتیسم جلوگیری می‌کند. همچنین این میوه دارای ویتامین‌های A و B، اسید فولیک، روی، فسفر، سدیم، پتاسیم، ‌کلر، منیزیم، کلسیم و سولفات می باشد.

با مصرف کیوی ورم و گاز معده را می توان کاهش داد. کیوی در بهبود گردش خون موثر است. این میوه از تمام عناصر مفید برای سلامت دندان و استخوان ها نیز برخوردار است.

رژیم کیوی برای کاهش وزن

دو عدد کیوی، دو عدد سیب را به همراه قطعات یخ درون یک مخلوط کن بریزید و با هم ترکیب کنید و به عنوان یک نوشیدنی مفید در کاهش وزن از آن بخورید و از خواص کیوی بهره مند شوید.

کیوی و خواص آن برای لاغری

از خواص کیوی برای لاغری  غافل نشوید و در رژیم لاغری خود از این میوه خوشمزه و پر خاصیت استفاده کنید و سلامت بمانید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان