بررسی میزان فروش اینترنتی در کشور؛ کسب و کارهای سنتی به روز شوند

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در مورد میزان فروش اینترنتی در کشور سخن گفت و ادامه داد  که ۳۲ هزار کسب و کار اینترنتی در کشور فعالیت می کنند.

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی در مورد میزان فروش اینترنتی در کشور سخن گفت و ادامه داد  که 32 هزار کسب و کار اینترنتی در کشور فعالیت می کنند.

به گزارش تکراتو، رضا الفت نسب در مورد 32 هزار کسب و کار اینترنتی که در کشور در حال فعالیت هستند اعلام نموده که این تعداد هویتی مشخص دارند. وی ادامه داد که 18 هزار کسب و کار دیگر در مرحله تأیید هویت قرار دارند و در شش ماه گذشته به 600 کسب و کار اینترنتی نیز مجوز فعالیت اعطا شده است.


بیشتر بخوانید: مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک ؛ به کسب و کار خود اعتبار ببخشید!


میزان فروش اینترنتی در کشور

رضا الفت نسب در ادامه صحبت هایش در مورد میزان فروش اینترنتی در کشور اعلام کرد که بهتر است کسب و کارهای سنتی نیز به روز شوند در غیر اینصورت به مرور از دور خارج خواهند شد. به گفته وی تاکنون به ازای هر 35 نفر یک واحد صنفی در کشور راه اندازی شده و روزانه یک میلیون و 200 هزار سفر آنلاین در تهران انجام می گردد.


بیشتر بخوانید: فروشگاه های اینترنتی برای دریافت نماد اعتماد الکترونیکی باید شرایط جدید را رعایت کنند!


مشکلات توسعه کسب و کارهای اینترنتی

الفت نسب علاوه بر بررسی موضوع میزان فروش اینترنتی در کشور ، در مورد مشکلات توسعه کسب و کارهای اینترنتی در بدنه دولت نیز سخن گفت و اعلام نمود که اگر قرار است کشور به اشتغال در بستر اینترنت اهمیت دهد باید از کسب و کارهای اینترنتی هم حمایت کرده و مشکلات آنها را حل کند.

محسن رضایی کارشناس حوزه کسب و کار اینترنتی نیز در این مورد اعلام کرد که در آینده، حاکمیت در کسب و کارهای اینترنتی کمرنگ و این کسب و کارها در فضای مجازی پررنگ تر خواهند شد.


بیشتر بخوانید: قوانین خشن مالیاتی بلای جان کسب و کارهای اینترنتی!


سعید مشهدی که مشاور کسب و کارهای اینترنتی است نیز اعلام کرد که با وجود اهمیت کسب و کارهای اینترنتی متأسفانه راهبرد خاصی برای این قبیل کسب و کارها در کشور وجود ندارد.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: tasnimnews

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان