بررسی اپلیکیشن دانرو ؛ بانک اطلاعات کسب و کارهای شهری

اپلیکیشن دانرو یک برنامه راهنمای شهری است که کسب و کارهای واقع در شهر تهران و سایر شهر‌های ایران را در خود جای داده است. کاربران این برنامه می‌توانند برای جستجوی نیاز خود از آنها استفاده کنند.

اپلیکیشن دانرو یک برنامه راهنمای شهری است که کسب و کارهای واقع در شهر تهران و سایر شهر‌های ایران را در خود جای داده است. کاربران این برنامه می‌توانند برای جستجوی نیاز خود از آنها استفاده کنند.

کتاب‌های راهنمای شهری را یادتان هست؟ کتاب‌هایی با حجم قطور که شماره تلفن و آدرس کسب و کارهای مختلف در آنها نوشته شده بود. در دنیای امروز که نیازهای انسان‌ها بسیار زیاد و گوناگون شده است، امروزه دیگر یک کتاب راهنمای شهری چاره ساز نیست. بله درست حدس زدید. تکنولوژی اینجا نیز به کمک ما می‌آید.

با فراگیر شدن اینترنت، کامپیوتر‌ها، و این اواخر اسمارت‌فون‌ها و به طور کلی بستر قابل توجه‌ای که فناوری اطلاعات مهیا کرده‌ است، امروزه کمتر کسب و کاری را می‌توان یافت که درصدد ساخت یک‌ وب‌سایت و یا اپلیکیشن نباشند. بهره‌وری بالاتر، افزایش سرعت و کارایی و تطابق با زندگی ماشینی امروزی، کسب و کارها را به سوی این بستر کشانده است. تاکسی‌های اینترنتی در قالب اسنپ، نیازمندی‌ها در قالب دیوار و شیپور و نیز ارتباطات در قالب پیام‌رسان‌ها از مهمترین نمودهای تاثیر تکنولوژی در زندگی امروزی انسان‌هاست.

پیرو همین گفته‌ها، در این نوشتار از تکراتو به سراغ یک اپلیکیشن راهنمای شهری رفته‌ایم : اپلیکیشن دانرو. دانرو یک بانک اطلاعاتی کسب و کار های مختلف است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان از رویدادهای مختلف نظیر تخفیف‌ها، افتتاحیه‌ها و جشنواره‌ها اطلاع پیدا کرد.

بررسی اپلیکیشن دانرو ؛‌ برنامه‌ای برای آگاهی از کسب و کار‌ها و رویدادها

تا به حال پیش آمده‌ است که حسب نیاز به دنبال کسب و کار خاصی در شهر خود بگردید؟ اپلیکیشن دانرو برای پاسخ به این نیاز توسعه داده شده است. دسته‌بندی‌های موجود در این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد از نزدیک‌ترین کسب و کار و رویداد مورد علاقه خود با خبر شوید.

بنر‌ها و تراکت‌های تبلیغاتی که در سطح شهر وجود دارند، در آینده‌ای نه چندان دور جای خود را به خلاقیت‌هایی نظیر دانرو خواهند داد. تبلیغات‌های شهری (اگر به درستی طراحی نشوند) نه تنها جلوه‌ زیبایی به شهر نمی‌دهند، بلکه باعت مصرف بیش از اندازه در مواد خامی نظیر کاغذ می‌شوند و آسیب‌های محیط زیستی به بار می‌آورند. اما این جلوه‌ نادرست و سوء مصرف را در بستر تکنولوژی شاهد نیستیم. به عبارت بهتر، به گفته تیم توسعه و مدیریت این اپلیکیشن، “دانرو آینده تبلیغات محلی کسب و کار‌هاست.” این اپلیکیشن توسط شرکت “پیک برتر” پشتیبانی می‌شود. این شرکت را با طراحی پروژه‌‌هایی نظیر وب‌سایت‌های برترین‌ها، دکتر‌سلام، کلیک‌یاب و آشپزباشی می‌شناسیم.

در وب‌سایت دانرو، آنها خود را اینگونه معرفی می‌کنند :

“اگر به دنبال کسب و کار خاصی در اطرافتان هستید، از طریق دسته‌بندی‌های موجود در اپلیکیشن، نزدیکترین‌ها به شما نمایش داده خواهد شد. همچنین در بخش رویداد‌ها، از آخرین رویدادهای سطح شهر در تمامی حوزه‌ها با خبر می‌شوید.

دانرو آینده تبلیغات محلی کسب و کارها است. صاحبان مشاغل نیز به راحتی می‌توانند با ثبت کسب و کار خود، به ارتقای سطح شغلی و افزایش شانس دیده شدنشان کمک کنند و با مدیریت صفحه کسب و کارشان، تبلیغات خود به شیوه‌ای امروزی مدیریت کنند.

ما در دانرو برای ارائه اپلیکیشنی کاربردی با بهترین کیفیت و تکنولوژی‌های روز دنیا، تلاش می‌کنیم و هر روز به دنبال یافتن راه‌هایی جدید برای ارائه بهتر خدمات به شما هستیم. دانرو محصولی از شرکت پیک‌برتر است و به پشتوانه مخاطبان گسترده خود، به روند توسعه خود ادامه خواهد داد.”

برای دانلود اپلیکیشن می‌توانید از لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود دانرو برای IOS از سیب‌اپ ؛ دانلود دانرو برای اندروید از کافه بازار ؛ دانلود دانرو برای اندروید از گوگل پلی

کسب و کارهای مختلف می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن خود را به مخاطبان و مشتریان معرفی کنند. آنطور که در وب‌سایت دانرو آمده است، صاحبین مشاغل مختلف نه تنها در تهران که در بسیاری از شهر‌ها از جمله مراکز استان‌ها و نیز سایر شهر‌های بزرگ می‌توانند نام خود را در دانرو ثبت کنند و صفحه مخصوص کسب و کار خود را داشته باشند. هر کسب و کار می‌تواند در صفحه خود، ویژگی‌ها، اطلاعات تماس، جدیدترین رویداد‌ها را وارد و نیز مشتریان محلی خود را پیدا کنند. در این باره تیم توسعه در وب‌سایت خود ویژگی‌های دانرو برای کسب و کارها را اینگونه بررسی می‌کند :


بیشتر بخوانید : بررسی موانع رشد کسب و کارهای اینترنتی ؛ چگونه کسب و کاری موفق داشته باشیم؟


  • صفحه مخصوص کسب‌وکار خود را در اینترنت داشته باشید.
  • اطلاعات تماس خود و ویژگی‌های کسب‌وکارتان را در صفحه ویژه خود به کاربران معرفی کنید.
  • جدیدترین رویداد‌های مربوط به کسب‌وکارتان را، اعم از حراج، افتتاحیه، نمایشگاه و … را به اطلاع مخاطبان برسانید.
  • مشتریان محلی خود را به راحتی پیدا کنید.
  • کسب‌وکار خود را به کاربران اطراف موقعیت مکانی آن، معرفی کنید.
  • با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و از نظرات و پیشنهادات آنها با خبر شوید.
  • رقبای خود را در محدوده کسب‌وکارتان و یا هر مکان دیگری پیدا کرده و بشناسید.
  • مشتریان واقعی خود را که در دانرو کسب‌وکارهای مشابه شما را جستجو می‌کنند بیابید و ویژگی‌های خود را به آنها معرفی کنید.
  • از موثرترین روش تبلیغاتی شناخته شده در جهان برای کسب‌وکارهای خرد و محلی، استفاده کنید.
  • برای ثبت کسب‌وکار خود در دانرو و مدیریت صفحه ویژه آن، نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه‌ای ندارید.

ثبت کسب و کار در این اپلیکیشن رایگان است. همچنین کاربران می‌توانند به جز کسب و کار خودشان، کسب و کارهای دیگر را نیز پیشنهاد کنند و یا یک مکان عمومی را معرفی کنند. سپس باید این محل را روی نقشه مشخص، اطلاعات آن را وارد و تائید کنند. برای این‌ کار باید از گزینه ثبت کسب و کار در وب‌سایت استفاده کرد.

دانرو
اپلیکیشن دانرو یک راهنمای شهری است که اطلاعات جامع و کاربردی در خصوص کسب و کارهای مختلف در بیش از 40 شهر ایران را در اختیار می‌گذارد. این اطلاعات توسط کاربران تکمیل می‌شوند. (اعتبار : وب‌سایت دانرو)

تیم دانرو در شبکه‌های مجازی نیز فعالیت می‌کند. آنها را می‌توان در توئیتر، لینکداین و اینستاگرام دنبال کرد. اطلاعات این صفحات نشان می‌دهد، آنها در مقیاس یک اپلیکیشن محبوبیت قابل توجه‌ای دارند.

در اپلیکیشن توضیح مختصری درباره این استارت‌آپ آورده شده است :

“دانرو راهنمای جامع اماکن، خدمات و رویدادهای شهری در ایران است. با دانرو تمام شهر در تلفن همراه شما خواهد بود و به راحتی می‌توانید نشانی و اطلاعات مربوط به هرآنچه به دنبال آن می‌گردید را پیدا کنید. در میان بیش از 500 هزار مکان عمومی و خصوصی شهری ثبت شده د ردانرو، که تعداد آنها هر روز توسط کاربران دانرو در حال افزایش است، جتسجو کنید و نیازهای خود را با استافده از تجربه سایر کاربران و با انتخاب بهترین‌ برطرف سازید.”

اما واژه دانرو به چه معناست؟‌ دانرو  یک واژه ترکیبی و متشکل از مصادر دو فعل “دانستن” و “رفتن” است. یک راهنمای شهری که به کاربران خود کمک می‌کند با آگاهی و سرعت بیشتر نیاز‌های خود را مرتفع کنند. اپلیکیشن دانرو در تلاش است تا در تمامی نقاط ایران تحت پوشش خود قرار دهد.

آنطور که از وب‌سایت‌ پیدا است آنها در پیش از 48 شهر حضور دارد و در هر کدام به طور میانگین 2000 کسب و کار را ثبت کرده است. همانطور که گفته شد اطلاعات مربوط به این کسب و کارها توسط کاربران تهیه می‌شوند، بنابراین به احتمال قوی دخل و تصرفی در آنها صورت نمی‌گیرد. به علاوه نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که کاربران می‌توانند هر تعداد کسب و کار، مشاغل با مکان که بخواهند به دانرو اضافه کنند و تنها می‌توانند 3 مورد از کسب و کارهای خود را دانرویی کنند.


بیشتر بخوانید : توسعه اپلیکیشن دانرو با سرمایه گذاری مشترک آفتاب و پیک‌برتر


اینجا هستم“، یک قابلیت جالب توجه در اپلیکیشن دانرو است. کاربران در هر محلی که قرار دارند، می‌توانند با استفاده از گزینه اینجا هستم، مکان خود را ثبت کنند. با استفاده از این کار اولا می‌توانید به دوستان خود بگویید کجا حضور دارید و در ثانی در بازارچه دانرو سکه به جیب بزنید. بازارچه قابلیتی است که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد.

مسابقه شهرگردی دانرو ؛ شهرتو کامل کن !

مسابقه شهرگردی دانرو، رقابتی است که بازنده ندارد. برای شرکت در این مسابقه کاربران می‌بایست مکان‌های موجود در شهر خود را به دانرو  آن بیافزایند. به ازای معرفی هر مکان جدید، کاربر یک امتیاز دریافت می‌کند. مطابق آنچه در وبسایت دانرو آمده، “در مسابقه شهرگردی تنها می‌توان هتل و اقامتگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری و رستوران یا کافه‌ها را در دانرو ثبت کرد و امتیاز تنها به مکان‌های موجود در این دسته‌بندی‌ها تعلق می‌گیرد.”

جایزه ویژه این مسابقه اقامت دوروزه در جزیره کیش برای یک فرد و یک همراه است. همچنین روزانه به 5 نفر اول همان روز یک کوپن تخفیف 70 هزار تومانی از طرف “اسنپ‌تریپ” تعلق گرفت. این مسابقه انتهای سال گذشته به پایان رسید.

اپلیکیشن دانرو ؛ جایی میری که نشناسی؟

تا به اینجا هرآنچه گفتیم از استارت‌آ‌پ دانرو، یکی از تیم‌های خلاق و با استعداد ایران، بود. در ادامه اما اپلیکیشن دانرو را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. به طور کلی رابط کاربری اپلیکیشن دانرو به چهار بخش تقسیم می‌شود. تکراتو در ادامه یک به یک آنها را بررسی خواهد کرد.

  • دیوار (خانه)
  • جستجو
  • پیاده‌رو (شبکه اجتماعی دانرو)
  • بازارچه

دیوار صفحه نخست یا ویترین برنامه دانرو است که بخش‌های مختلفی در آن وجود دارد. همانطور که گفته ‌شد می‌توان با استفاده از گزینه “من اینجام” موقعیت خود را برای دوستان و آشنایان اعلام کرد. این یک قابلیت چندطرفه است و شما می‌توانید از موقعیت سایر کاربران مطلع شوید. با استفاده از گزینه “نزدیک من” نیز می‌توانید نزدیک‌ترین کسب و کارها به موقعیت مکانی خود را مشاهده کنید. با انتخاب این گزینه امکان دسته‌بندی مشاغل و اماکن اطراف خود را روی نقشه نیز دارد.

دانرو
نمایی از بخش دیوار اپلیکیشن (اعتبار : تکراتو)

در بخشی تحت عنوان “مخصوص من” متناسب با جستجو و فعالیت‌های شما برخی گزینه‌های شخصی‌سازی شده نمایش داده می‌شود. همچنین در بخش ویژه‌های دانرو یک سری کسب و کار و مشاغل کاربردی فهرست شده است که کاربران می‌توانند از آنها بهره ببرند. آخرین گزینه بخش دیوار در اپلکیشن “ثبت یک مکان جدید” است. همانطور که بالاتر گفته شد، می‌توان مکان‌های عمومی، مشاغل و کسب‌ و کار‌های مختلف را در این بخش در دانرو ثبت کرد.

جستجو بخش دیگری از دانرو است که کاربران می‌توانند بواسطه آن کسب و کار و مکان‌های مورد نیاز خود را از میان آنچه در دانرو ثبت شده است، برگزینند. غذا، زیبایی، ضروری (درمانگاه، داروخانه، پمپ بنزین و …)، خرید، خانه من (مبلمان، صنایع روشنایی، فرش، تاسیسات و …)، پزشکی، خودرو، آموزشی (زبان، موسیقی، مدرسه، علمی، کنکور و …)، گردش، کودک (مهد، مشاوره، لباس و …)، فرهنگی و هنری (سینما، تئاتر، کتاب، موسیقی و …)، جشن و مراسم (تالار، خدمات مجالس، آتلیه و …)، خدمات محلی (سرویس بهداشتی، باربری، کارواش، تعمیرگاه و …) و خدمات حرفه‌ای (برج ادرای، دفتر حقوقی، کاریابی، تخلیه چاه، نقاشی ساختمان و …) همه موارد دسته‌بندی‌های موجود در بخش جستجوی دانرو هستند.

با انتخاب هر کدام از این دسته‌ها می توانید برترین رویدادها و نزدیک‌ترین‌های این دسته‌بندی را در فهرست‌های مجزا بررسی کنید. در “نزدیک‌ترین‌های اسن دسته‌بندی” امکان مشاهده آراء و نظرات نیز وجود دارد.

دانرو
در بخش جستجو کاربر می‌تواند کسب و کار، شغل یا مکان مورد نیاز خود در منطق مختلف شهر را جستجو کند. بیشتر اوقات افراد با این مناطق آشنا هستند ولی در صورت نیاز وجود چنین راهنماهایی ضروری به نظر می‌رسد. (اعتبار : تکراتو)

پیاده‌رو شبکه اجتماعی درون‌برنامه‌ای دانرو و خلاقیتی کارآمد از سوی تیم توسعه این اپلیکیشن است. فلسفه این شبکه اجتماعی اطلاع‌رسانی و به اشتراک گذاری تجربیات در خصوص استفاده از خدمات کسب و کار‌ها و مشاغل و نیز بازدید از اماکن مختلف شهرها است. آنچه بالاتر در مورد گزینه “من اینجام” گفته شد کاملا با شبکه اجتماعی پیاده‌رو مرتبط است. در وبلاگ اپلیکیشن دانرو در این خصوص نوشته شده است :

“ساختار شبکه اجتماعی دانرو مبتنی بر موقعیت مکانی کاربران آن است. کاربران در این شبکه اجتماعی از طرفی برای اطلاع و استفاده از تجربیات دوستانشان در استفاده از خدمات و محصولات اماکن مختلف شهری و از طرف دیگر برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود درباره اماکن گوناگون، فعالیت می‌کنند. کاربران دانرو می‌توانند موقعیت مکانی جایی که در آن حضور دارند را با دوستانشان به اشتراک بگذارند و اعلام کنند که آنجا هستند یا اینکه درباره مکانی که از خدمات آن استفاده کرده‌اند نظر خود را اعلام کنند. اینگونه است که دانرو مرجعی قابل اطمینان و معتبر برای راهنمایی شهروندان در انتخاب اماکن گوناگون شهری خواهد بود.”

مطابق بررسی تکراتو، دانرو در مجموع سه بستر اپلیکیشن گوگل‌پلی، بازار و سیب‌اپ، بیش از 200 هزار کاربر دارد. (البته به این تعداد باید کاربرانی که به طور مستقیم دانلود کرده‌اند را نیز اضافه کرد.) از این موضوع می‌توان نتیجه گرفت که نظرات کاربران در شبکه اجتماعی پیاده‌رو قابل اتکا است. در بالای صفحه در بخش پیاده‌رو دو گزینه دیده می‌شود : “فعالیت‌های دوستان” و  “فعالیت‌های عمومی”.

با لمس کردن بر روی هر یک از نظرات کاربران صفحه جدیدی باز خواهد شد که در آن امکان مشاهده مکان یا کسب و کاری که نظر مربوطه در خصوص آن بیان شده است وجود دارد. به علاوه امکان پاسخ دادن و لایک کردن نظرات کاربران مختلف نیز وجود دارد.

پیاده رو دانرو
پیاده‌رو یک شبکه اجتماعی درون برنامه‌ای است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن نظرات و تجربات خود را در خصوص کسب و کار‌ها و اماکن مختلف با دیگران به اشتراک بگذارند. با توجه به اینکه حدودا 200 هزار نفر از این برنامه استفاده می‌کنند، پیاده‌رو راهنمای قابل اتکایی خواهد بود. (اعتبار : تکراتو)

بازارچه بخش دیگری است که در اپلیکیشن دانرو به چشم می‌خورد. داستان از این قرار است که با حضور در دانرو و انجام فعالیت‌های مختلف مثل اعلام حضور، رای و نظر دادن به مکان‌ها و نیز دعوت از دوستان به شما سکه تعلق خواهد گرفت. (اصطلاحا به جیب دانرو شما افزوده خواهد شد.) میزان این سکه متناسب با نوع فعالیت متفاوت است. در ادامه با سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید می‌توانید در بازارچه دانرو چیزهای مختلف خریداری کنید.

لازم به ذکر است فعالیت‌های مختلف کاربران در دانرو مانند ثبت مکان جدید، گزارش خطا، ثبت نظر و ثبت عکس توسط تیم محتوا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت تایید، سکه به کاربر داده می‌شود. به علاوه برای هر فعالیت محدوده‌های زمانی مشخص شده است. به عنوان مثال در هر روز به تعداد معنی از نظرات سکه و همچنین هرچند دقیقه یکبار امکان استفاده از گزینه “من اینجام” وجود دارد. نکته حائز اهمیت دیگر آنکه در صورت معرفی اپلیکیشن به فرد دیگری و نصب اپ توسط فرد با کد معرفی، 300 سکه به کاربر معرف و 200 سکه به کاربر معرفی شده تعلق می‌گیرد.

به علاوه برای کسب سکه مکانیزمی به نام گیمیفیکیشن در دانرو طراحی شده است. این ساختار نوعی بازی مجازی ولی همراه با تحرک است که در آن با اعلام حضور در مناطق مختلف سکه به جیب دانرویی شما افزوده خواهد شد. در وب‌سایت دانرو در خصوص گیمیفیکیشن آمده است :

“امتیازات در این ساختار بازی گونه دانرو بر اساس سکه به کاربران داده می‌شود و هر فعالیت تعداد سکه مشخصی را به مجموعه سکه‌های او اضافه می‌‌کند. این فعالیت‌‌ها شامل مواردی مثل ثبت نظر و رای برای اماکن مختلف، افزودن تصویر، ثبت مکانی جدید در دانرو، دعوت کردن از دوستان برای عضویت در دانرو، گزارش خطا درباره اطلاعات مکانی خاص، اعلام اینکه در مکانی خاص هستید و فعالیت‌ هایی از این دست می‌‌شود. سکه‌‌های شما در دانرو در صفحه شخصی شما و در بخش جیب ذخیره می‌‌شوند.”

در بازارچه دانرو پیشنهادهای مختلف و گوناگونی وجود دارد و کاربران می‌توانند سکه‌های جمع‌آوری کرده خود را به بهترین نحو مصرف کنند. بلیت سینما(سینماتیکت) و تئاتر(تیوال)، کد تخفیف سفر‌های درون‌ شهری (اسنپ و اسنپ‌تریپ)، مشارکت در امور خیریه(مجتمع رعد، بن‌ تخفیف خرید اینترنتی(بامیلو، نت‌برگ) کد هدیه (بیپ‌تونز و بازی کوئیز آو کینگز)، بن‌ تخفیف خرید حضوری(سامانه روبان و نیز تخفیف هتل‌ها در اسنپ‌تریپ)، کد تخفیف غذا و رستوران همه آنچیزی است که تاکنون به بازارچه دانرو افزوده شده است.

بازارچه دانرو
سکه‌های کسب شده با انجام فعالیت‌های مختلف در برنامه را می‌تواند در بازارچه دانرو صرف خرید پیشنهادها کنید. از تخفیف و کد هدیه تا بلیت سینما و تئاتر در این بخش وجود دارد. (اعتبار : تکراتو)

نظر کاربران در مورد اپلیکیشن دانرو

اگر یک استارت‌آپ بخواهد راه یک کمپانی بزرگ را در پیش بگیرد، مسلما آنچه نظرات مردمی خوانده می‌شود، بسیار مهم و تاثیر گذار است. دانرو استارت‌آپ موفقی است و هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارد و احتمالا در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. در ادامه نظر مردم در مورد این پالیکیشن راهنمای شهری را مرور خواهیم کرد.

کاربری به نام hesam sheikh nezami در گوگل پلی گفته است :

“بنظم اپلیکیشن خوبیه.البته هنوز همه مکانها رو نداره ولی کم کم که همگانی بشه قطعا کاملتر خواهد شد. لازم به ذکره که این اپلیکیشن کپی تریپ ادوایزره!”

دانرو
اعتبار : گوگل پلی

کاربران بسیاری مانند Farzan Mirsepasi به خلا‌های موجود در دسته‌بندی اشاره کرده بودند. موضوعی که مرتفع شدن آن کار دشواری نیست اما به گذشت زمان احتیاج دارد. این کاربر گفت :

“خیلی مشاغل رو نداره هنوز.مثل آژانس،الکتریکی و ….. راستش تا حالا کار منو راه ننداخته.ولی امیدوارم کاملتربشه.حیفه ناقص بمونه.تشکر”

دانرو
اعتبار : گوگل پلی

بسیاری از کاربران در بخش نظرات مراجع دریافت اپلیکیشن نظیر گوگل پلی کدهای معرفی خود را قرار داده بودند تا بوسیله آن سکه دریافت کنند. به نظر می‌رسد بازارچه دانرو راهکار موثری برای جذب کاربر بوده است، اما به نظر می‌رسد تیم دانرو باید راهکارهای جدید بیاندیشد. کاربری به نام Shantia Azad نیز گمان می‌کند دانرو پتانسیل این را دارد که بیشتر فراگیر شود :

“اپ فوق‌العاده و کارآمدیه بخصوص برای معرفی و تبلیغ مشاغل و دسترسی آسان مشتری به خدمات مورد نیازش،اما بشرط اینکه برای عموم جا بیوفته و فرهنگ استفاده ی صحیح از اون فراگیر شه. از کسانی که در آماده سازی و برنامه نویسی این برنامه ی جامع و قوی زحمت کشیدن و در خدمت مردم گذاشتن سپاس گذاری میکنم.”

دانرو
اعتبار : گوگل پلی

برخی کاربران به این موضوع اشاره کرده‌ بودند که دانرو اپلیکیشنی مشابه فوراسکوئر (FourSquare) و اپ‌های مشابه خارجی است. حتی اگر چنین هم باشد تکراتو این اپلیکیشن را یک الگوبرداری قابل قبول از نمونه خارجی می‌داند. Nima Aqakarimy نیز به همین موضوع اشاره کرده بود :

آفرین برنامه خوبیه، کپی شده از روی برنامه فوراسکوئر است. امیدوارم به زودی و در ورژن های بعدی، باگ ها و نقص هاش برطرف بشه. مثال: کاربرها بتونن عکس آپلود کنن برای مکان های مختلف مثل کافه ها”

دانرو
اعتبار : گوگل پلی

اما کاربری دیگر نظر متفاوتی دارد :

“برنامه ایده خوبی داره اما مشکلات متعدد در اجرا و پیاده سازی نرم افزاری ضعیف،مشکلات در ثبت نام،قطعی بسیار برنامه و…”

Zohreh KhodaTars از تجربه موفق خود ار کار با دانرو گفته است :

“گرافیک بسیار بالایی داره .تبریک میگم به مجموعه آی برتر.الان کلید سازمیخواستم توی شیراز ساعت نُه صب.. با این پیدا کردم … چه لذت بخش بود”

دانرو
اعتبار :‌ گوگل پلی

بیشتر بخوانید :‌

منبع : techrato

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان