تلاش گوگل برای ایجاد شغل در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا؛ توسعه فرهنگ کارآفرینی

گوگل تصمیم دارد برای ایجاد شغل در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا و همچنین توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی، بودجه‌ای ۱۰۰ میلیون دلاری اختصاص دهد.

گوگل تصمیم دارد برای ایجاد شغل در اروپا ، خاورمیانه و آفریقا و همچنین توسعه‌ی فرهنگ کارآفرینی، بودجه‌ای 100 میلیون دلاری اختصاص دهد.

به گزارش تکراتو، در ماه مارس بود که گوگل اعلام کرد که تا سال 2020 به یک میلیون نفر در اروپا کمک خواهد کرد تا از طریق کمپین Grow with Google برای خود شغل پیدا کنند و یا کسب و کار خود را تقویت کنند.

هدف گوگل از اختصاص چنین بودجه ای، تقویت مهارت‌های شخصی هر فرد است تا بتوانند علاوه بر ایجاد موقعیت‌های زندگی بهتر برای خود با چالش‌های موجود نیز روبه رو شوند و راهکارهای بهتری را برای بهبود زندگی ایجاد کنند.

تلاش گوگل برای ایجاد شغل در اروپا ، آفریقا و خاورمیانه

گوگل در سال 2015 برنامه اجتماعی Grow را معرفی کرد، از طریق همین برنامه اجتماعی بیش از 214000 نفر برای خود کار جدید پیدا کردند و از طریق آموزش های ارائه شده کسب و کار خود را راه اندازی کردند. گوگل در نشست Tech for Good در پاریس اعلام کرد که طی پنج سال آینده از طریق Google.org به سازمان های غیر انتفاعی در اروپا، خاورمیانه و آفریقا که بر مهارت‌ها و فرصت‌های اقتصادی متمرکز هستند، 100 میلیون دلار قرض می‌دهد.

گوگل بیشتر قصد دارد به سازمان‌هایی کمک کند که با تمرکز بر استفاده از تکنولوژی و نوآوری برای آموزش افراد با مهارت‌های جدید و همچنین پیوندهای شغلی با مشاغل عالی و حمایت از کارگران در زمینه اشتغال با دستمزد پایین فعالیت دارند.

این کمپانی با استفاده از افرادی که به دنیای دیجیتال دسترسی دارند تلاش می‌کند تا از طریق فناوری شغل‌های مورد نیاز افرادی که در پی کار هستند را به آن‌ها معرفی کند.

.

منبع: blog.google

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان